اکازیون‌های تازه در بازار فروش آپارتمان

اکازیون‌های تازه در بازار فروش آپارتمان

دنیای اقتصاد: برخی از آگهی‌های فروش یا اجاره واحدهای مسکونی به عنوان اکازیون هفته یا ماه، به بازار معرفی می‌شوند که این عنوان حاکی از قیمت ارزنده یا برخورداری از امکانات تفریحی یا رفاهی برای این دسته از واحدها است؛ چراکه بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت فروش یا اجاره بهای برخی از واحدهای مسکونی کمتر از نرخ واقعی پیشنهاد و از طرف دیگر ارزش ریالی واحدهای مشابه آنها بیشتر اعلام می‌شود.

ستون امروز نبض بازار به معرفی تعدادی واحد مسکونی در بازار فروش پرداخته که این واحدها از سوی فروشنده‌ها به عنوان واحدهای اکازیون معرفی شده‌اند.

میرداماد، متری دومیلیون و 900هزار تومان

یک واحد 219 متری در یکی از فرعی‌های خیابان میرداماد متری دو میلیون و 900 هزار تومان، قیمت‌گذاری شده است. این واحد 10 سال ساخت، سه خواب و از امکاناتی همچون دو پارکینگ، انباری، بالکن و آسانسور برخوردار است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد با توجه به مشخصات این فایل فروش، قیمت واحد مذکور باید بین سه میلیون و 400 هزار تومان تا سه میلیون و 800 هزار تومان تعیین می‌شد.

شهرک غرب، متری سه‌میلیون و 50 هزار تومان

در محله شهرک غرب در خیابان سپهر یک واحد 205 متر مربعی نوساز چهار خوابه آماده تحویل به خریدار است که پارکینگ، انباری، بالکن و آسانسور جزو امکانات این واحد محسوب می‌شود. ارزش هر متر مربع این واحد مسکونی حدود سه میلیون و 178 هزار تومان تا سه میلیون و 688 هزار تومان باید اعلام شود، اما مالک ترجیح داده واحد فروشی خود را متری سه‌میلیون و 50 هزار تومان به بازار فروش اکازیون‌ها معرفی کند.

زعفرانیه، متری چهارمیلیون و 230 هزار تومان

فروشنده ای قیمت هر متر مربع واحد 210 متری خود را چهار میلیون و 230 هزار تومان پیشنهاد کرده است. واحد مذکور در خیابان پسیان در منطقه زعفرانیه واقع شده است و علاوه بر امکانات اولیه از سونا، جکوزی و استخر نیز بهره مند است. دلالان فعال بازار مسکن شمال تهران معتقدند که قیمت هر متر چنین واحدی بین پنج میلیون و 480 هزار تومان تا شش میلیون و 260 هزار تومان باید اعلام شود.

شیخ بهائی، متری دومیلیون و 800هزار تومان

دو میلیون و 800 هزار تومان قیمت هر متر مربع از یک واحد مسکونی فروشی اکازیون در حوالی خیابان شیخ بهائی (خیابان صائب تبریزی) است. این واحد فروشی 320 متر مربع، چهار خواب، 15 سال ساخت و علاوه بر پارکینگ، انباری و بالکن از سونا و جکوزی نیز بهره‌مند است.

اجاره اکازیون در دولت

همچنین یک واحد 170 متری نوساز در خیابان کیکاووس محدوده دولت به بازار اجاره با شرایط 50 میلیون تومان ودیعه و دو میلیون تومان اجاره ماهانه، معرفی شده است. واحد مذکور سه‌ خواب و به غیر از انباری، پارکینگ و آسانسور، استخر، جکوزی و سونا هم برای این واحد در نظر گرفته شده است.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ یک شنبه 23 مهر 1391 ] [ 1:31 ] [ مصطفی ]
[ ]