فرماندار شهرستان میانه: بيش از يكهزار و ششصد و پنجاه واحد مسكن مهر در شهرستان ميانه احداث مي شود.

سيدحميد يزداني كه در مراسم بازديد جوهري نماينده نهاد رياست جمهوري از طرح مسكن مهر در شهرستان ميانه حضور یافته بود گفت: در شهرستان میانه  براي احداث یکهزارو ششصدو پنجاه و پنج واحد مسكن مهر در چهار نقطه شهر زمين لازم تخصيص و در حال آماده سازی و اجراست.

وی اضافه کرد:  از این تعداد 460 واحد آن در زميني به مساحت 72300 مترمربع با 40 درصد پيشرفت فيزيكي (آماده سازي معابر) و قطعات 2 تعاوني نيز در حال اجرای کرسی چینی و بتون ریزی و شناژ است و تا بحال برای 238 واحد تسهيلات يك ميليون توماني آماده سازي اخذ شده است.

يزداني اضافه كرد: قطعه دوم اين طرح با پروانه ساختمانی اخذ شده در قالب 72 واحد در زميني به مساحت 4000 مترمربع است که كرسي چيني وفونداسیون آن اجرا شده است .

وي همچنين به 48 واحد قطعه سوم طرح مسكن مهر متعلق به تعاوني مسكن مهر كارگران اشاره كرده گفت : اين طرح نیز با پروانه ساختمانی اخذ شده در زميني به مساحت 2578شروع ودر حال حاضر كرسي چيني وفونداسیون آن اجرا شده است.

فرماندارشهرستان ميانه افزود: فاز چهارم مسكن مهر به ظرفیت 3300 واحد مي باشد كه از اين تعداد تاكنون تعداد 1075 واحد به تعاونيهاي شهرستان اختصاص يافته و طرح آماده سازي محل تهيه و به تصويب كميته فني رسيده و قرارداد آماده سازی اين طرح نيز با پيمانكار منعقد شده است.

همچنين در اين جلسه با حضور نماينده نهاد رياست جمهوري در زمينه پيگيري طرحهاي مسكن مهر ، رئيس سازمان مسكن و شهرسازي استان ، مديركل تعاون استان و مديرکل دفتر فني استانداري و مديران تعاونيهاي مسكن شهرستان مسائل و مشكلات مسكن مهر شهرستان مورد بحث و بررسي قرار گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: خبر مسکن مهر
[ پنج شنبه 4 آبان 1391 ] [ 18:20 ] [ مصطفی ]
[ ]