اعلام شرایط ثبت نام مسکن ویژه در این هفته

اعلام شرایط ثبت نام مسکن ویژه در این هفته/ عید فطر زمان ثبت نام
خبرگزاری مهر- گروه اقتصادی: شرایط ثبت نام مسکن ویژه شهر تهران از اواخر این هفته اعلام و ثبت نام متقاضیان واجد شرایط از عید فطر انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شرایط ثبت نام مسکن ویژه در شهر تهران که از زمان اعلام آن از سوی وزیر راه و شهرسازی اواسط تابستان اعلام شده بود، تا آخر این هفته اعلام می شود و ثبت نام هم از عید فطر آغاز خواهد شد. البته متقاضیان مسکن مهر شهر تهران را از مستاجرانی هستند که در شهر تهران سکونت داشته اند بنابراین متقاضیان از دیگر شهرها نمی توانند برای این طرح ثبت نام کنند.

گرچه دولت قصد داشت با ساخت مسکن مهر در شهر های جدید اطراف تهران از افزایش جمعیت در پایتخت جلوگیری کند اما عدم استقبال مستاجران از شهرهای جدید و افزایش روز به روز قیمت در تهران موجب شد که دولت تصمیم به ساخت مسکن مهر در شهر تهران بگیرد.

این موضوع موجب شد که دولت مناطق تهرانسر، حکیمیه و چیتگر را برای ساخت مسکن مهر در شهر تهران در نظر بگیرد و به همین منظور در ابتدا کلنگ ساخت در تهرانسر برای ساخت 10 هزار واحد مسکن مهر به زمین زده شد.

براساس این گزارش، دولت انتظار دارد که با ساخت این آپارتمان ها در شهر تهران که با مشکلات شهرهای جدید مانند تامین آب، برق و گاز و حمل و نقل روبرو نیست، مشکل خانه دار شدن تهرانی ها حل شود و همین امر قیمت ها را تا حدودی کاهش دهد.

این آپارتمان ها به نسبت به دیگر واحدهای مسکن مهر، گران تر است و براساس شرایطی که تاکنون اعلام شده، متقاضی باید مبلغی را برای پیش پرداخت بپردازد و توانایی پرداخت ماهیانه یک میلیون تومان را هم به عنوان اقساط وام داشته باشد.
 
پیش از این علی نیکزاد در گفتگو با مهر در خصوص اجرای طرح مسکن مهر در شهر تهران، گفته بود: شرایط متقاضیان برای مسکن مهر شهر تهران از اواسط ماه آینده اعلام می شود و هم اکنون این واحدها در حال ساخت هستند. 
 
وی اعلام کرده بود: هنگامی که کاراجرایی 50 هزار واحد شروع شد ثبت نام آغاز می شود و در حال حاضر عملیات اجرایی 25 هزار واحد شروع شده است و تا زمانیکه فونداسیون 50 هزار واحد انجام شود از متقاضی ثبت نام نخواهد شد.
 
وزیرراه و شهرسازی در خصوص مشکل معارض برای زمین‌های مسکن مهر شهر تهران، گفته بود: این زمین‌ها همگی برای دولت هستند و مشکلی بابت اختصاص این زمین‌ها نیست، ضمن آنکه ساخت و ساز هم در این زمین‌ها شروع شده است.

[ یک شنبه 23 مهر 1391 ] [ 1:17 ] [ مصطفی ]
[ ]

زندگی زیبا در>>>><<<<>>خانه زیبا

املاک بزرگ اندیشه درشهراندیشه
بهترین فروشنده آپارتمان درمنطقه
مراجعه به سایت: amlakeandisheh.comکلیک کنید
تلفن:65525859 65525522
همراه:0912130454



برچسب‌ها: املاك انديشه آپارتمان انديشه خريد آپارتمان اجاره آپارتمان حومه اطلاعات املاك اطلاعات ملك آپارتمان تهران فروش آپارتمان رهن آپارتمان انديشه بانك املاك ا ملك بنگاه خريد فروش رهن
[ شنبه 22 مهر 1391 ] [ 23:53 ] [ مصطفی ]
[ ]

اندیشه فایل <<<<<<>>>>فایلینگ مشاورین املاک

اندیشه فایل بانک اطلاعات ملکی در شهراندیشه خرید فروش رهن اجاره آپارتمان زمین ویلا باغ باغچه ... جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اندیشه فایل Andishehfile.com مراجعه نمایید . کلیک کنید.
تلفن دفتر:65513914 65526645



برچسب‌ها: انديشه فايل املاك شهرك انديشه فايلينگ شهرانديشه املاك اينترنتي شهرانديشه املاك انديشه آپارتمان انديشه فروش آپارتمان آپارتمان خريد آپارتمان املاك حومه تهران املاك تهران آپارتمان فروشي انديشه مسكن انديشه
[ شنبه 22 مهر 1391 ] [ 23:50 ] [ مصطفی ]
[ ]

فروش آپارتمان درشهر اندیشه تهران با35 میلیون نقد

بانک اطلاعات فروش آپارتمان با مجوز رسمی وکد رهگیری
مسکن بزرگ آی تک (کد عضویت 640)
با35میلیون نقد+رهن مستاجر
+20میلیون وام مسکن صاحب آپارتمان
سند دار و آماده انتقال سند در فاز یک شهراندیشه شوید .
(با وام بانکی بر روی واحد ، خریدار از بابت هزینه وام هیچگونه مبلغی را پرداخت نخواهد کرد)
متراژ آپارتمان از40مترتا 150 متر قیمت ازقرار متری 850 هزارتومان تا یک میلیون سیصد هزارتومان می باشد
قابل توجه است این آپارتمانها نوساز و یاچند سال ساخت ، شیک با کلیه امکانات آب ، برق ، گاز ، تلفن و پارکینگ اختصاصی و یا مشاع میباشد .
شایان ذکر است آپارتمانهای مذکور از واحدهای ۶ ، ۹ ، ۱۲ ، ۲۴و۵۶ واحدی تشکیل شده و در طبقات مختلف و خیابانهای مختلف فاز یک اندیشه و سایر فازها قابل فروش است.
بیوگرافی شهر جدید اندیشه :
شهر اندیشه در ۳۰ کیلومتری تهران ، ۳ کیلومتری شمال غربی شهریار و ۷ کیلومتری جنوب شرقی کرج واقع است و به لحاظ دسترسی مناسب به شبکه های ارتباطی منطقه از جایگاه ویژه ای برخوردار میباشد ، .شهر جدید اندیشه با وسعت ۱۴۹۵ هکتار بصورت مثلثی در جنوب شرقی شهر کرج و در شرق محور ملارد واقع گردیده است. اراضی مورد نظر از شرق به رودخانه کرج و از غرب به محدوده طرح توسعه و عمران شهر کرج بزرگ و از جنوب به جاده کرج محدود است.
اصولا برنامه ریزی توسعه شهر های جدید در سه دوره بلند مدت (۲۵ ساله) ، میان مدت (۱۵ ساله) ، و کوتاه مدت (۵ ساله) صورت می پذیرد که در خصوص اندیشه به دلیل شروع عملیات آماده سازی و واگذاری زمین و فشار زیاد متقاضیان مسکن با فرض سال ۷۰ به عنوان سال مبنای طرح ، تا پایان سال ۱۳۷۵ بیش از ۱۹۰۰ واحد مسکونی ایجاد گردیده بود ، علیرغم پیش بینی این مسئله که در دوره میان مدت طرح (سال ۸۵) با توسعه و شکل گیری مراکز خدماتی و تاسیساتی روبنایی شهر بیش از ۰۰۰/۶۰ نفر و تا پایان دوره طرح یعنی تا سال ۱۳۹۵ بیش از ۰۰۰/۱۰۰ نفر در این شهر اسکان یابند اما بدلیل استقبال غیر منتظره مردم از اسکان در این شهر هم اکنون جمعیتی بالغ بر ۰۰۰/۱۲۰ نفر در اندیشه ساکنند ، شهر جدید اندیشه از نظر شرایط اقلیمی دارای آب و هوای نسبتا گرم و خشک در تابستان و سرد در زمستان می باشد و در ارتفاع ۱۲۰۰ متر از سطح دریا قرار دارد ،
قابل توجه است که اکثریت افراد ساکن در این شهر از قشر فرهنگی ، کارمندان سازمانهای دولتی شاغل در تهران میباشند
و از نظر رفاهی و امکانات تجاری رده اول را در سطح شهرهای استان تهران دارد.
در صورت تمایل میتوانید امکانات رفاهی شهر اندیشه را از قبیل امکانات تجاری ، مترو ، اتوبوس ، پارک ، مراکز درمانی ، آموزشی و تفریحی را از سایت مسکن بزرگ آی تک دریافت نمائید.
این مرکز با مشاورین مجرب و متعهد آماده ارائه خدمات رسانی به شهروندان محترم در سراسر کشور میباشد.
تلفن های تماس :
همراه : 1309454-0912
تلفن دفتر : 4-65621662
سایت : ;کلیک کنید  maskan-itak.com
ایمیل : info@maskan-tak.com
آدرس : 30 کیلومتری تهران ، میدان آزادی ، جاده مخصوص ، بعد از چهار راه ایران خودرو اولین سه راهی سمت چپ 14 کیلومتر تا اندیشه ، شهرجدید اندیشه فاز 1 بلواراصلی بین ارغوان 13 و 14 پلاک 88



برچسب‌ها: آپارتمان فروش آپارتمان فروش آپارتمان تهران آپارتمان فروشی تهران خرید آپارتمان خریدار آپارتمان تهران املاک تهران املاک حومه املاک حومه تهران املاک کرج املاک اندیشه املاک اندیشه کرج املاک شهرک اندیشه آپارتمان اندیشه آپارتمان فروشی اندیشه
[ شنبه 22 مهر 1391 ] [ 23:42 ] [ مصطفی ]
[ ]

مساعدت یک میلیون تومانی برای مسکن مددجویان در مازندران

علی مالدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری از افتتاح و بهره‌برداری 20 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد مازندران همزمان با هفته دولت خبر داد.

مدیر تامین مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران اظهار داشت: از این تعداد هشت مورد مسکن شهری و 12 مورد مسکن روستایی بوده است.

وی با بیان اینکه در بحث مسکن شهری مددجویان کمیته امداد در بعضی از مواقع به صورت مستقیم مشارکت می‌کند، خاطرنشان کرد: در مسکن روستایی اولویت برای معرفی به بنیاد مسکن است.

این مسئول از مساعدت یک میلیون تومانی برای هر واحد مسکن روستایی احداثی خبر داد و گفت: در بخش هزینه‌های انشعاب آب، برق و گاز پرداخت 100 درصد این هزینه‌ها از طریق کمیته امداد است.

مدیر تامین مسکن و واحد مهندسی ساختمان کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه هزینه انشعاب هر واحد حدود 700 هزار تومان است، تصریح کرد: در بخش مسکن شهری کمیته امداد حدود 60 میلیون ریال مساعدت مالی انجام می‌دهد.

وی فعالیت این بخش را شامل مساعدت‌های مالی برای احداث مسکن، مشارکت در فعالیت فنی و اجرای نقشه‌های ساختمانی برشمرد و یادآور شد: برای 20 واحد افتتاحی هفته دولت 4 هزار و 605 میلیون ریال هزینه شده است.

مالدار با بیان اینکه کمیته امداد در بخش مسکن روستایی که عموماً با همکاری خیران کارهای ساخت صورت می‌گیرد، پیشنهاد مسکن 56 مترمربعی را می‌کند، تصریح کرد: برای واحدهای شهری 70 متر مربع را پیشنهاد می‌دهد.


[ 22 مهر 1391 ] [ 23:28 ] [ مصطفی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 152 153 154 155 156 ... 159 صفحه بعد