مسکن مهر

 

تصميم نيكزاد براي واحدهاي «مپسا»

http://www.bananews.ir/وزير را‌ه‌وشهرسازي ديروز براي سركشي مراحل پاياني ساخت‌وسازهاي مسكن‌مهر در شهر جديد پرند از اين منطقه بازديد كرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) پروژه‌هاي مسكن‌مهر در پرند اگرچه به نقطه انتهايي احداث نزديك شده‌اند، اما تحركات برخي سازنده‌هاي بزرگ مسكن‌مهر در پرند، كارگاه‌هاي عمراني اين پروژه ملي را به صورت موردي به تعطيلي كشانده است.

برخي شركت‌هاي ساختماني كه بيشترين مجوز ساخت مسكن‌مهر –بالاي 10 هزار واحد- را از دولت دريافت كرده‌اند در ماه‌هاي اخير و در شرايطي كه دولت همه واحدهاي پرند را پيش‌فروش كرده و از اين بابت تعهد در مقابل مردم براي خود به وجود آورده، با متوقف كردن عمليات ساخت‌وساز، درخواست افزايش قيمت مسكن‌مهر را پيش‌كشيده‌اند.

اين شركت‌ها از دولت خواسته‌اند قراردادي را كه دو سال پيش براي ساخت اين واحد با قيمت مترمربعي 300 هزار تومان امضا كرده‌اند حدود 100 هزار تومان افزايش دهند.

اين در حالي است كه دولت در مقابل اين درخواست مقاومت مي‌كند و علت مقاومت را پيش‌فروش واحدها به مردم عنوان مي‌كند، طوري كه در صورت هر نوع افزايش قيمت ساخت مسكن‌مهر، افرادي كه به آنها قيمت تمام‌شده واحدها اعلام شده، بايد مجبور به پرداخت اضافه شوند كه در اين صورت احتمال انصراف و نارضايتي عمومي در اين پروژه حتمي خواهد بود.

هر چند در اين دو سالي كه مسووليت ساخت مسكن‌مهر به اين شركت‌ها واگذار شده، برخورد قانوني يا جريمه‌هاي تنبيهي با شركت‌هاي تنبل و كارمتوقف كن، انجام نشده است اما اگر وفق قرارداد، به انبوه‌سازان تفهيم مي‌شد كه بايد سر موقع – مدت احداث در قراردادهاي مسكن‌مهر حداكثر 18 ماه تعيين شده است- واحدها را ساخته و تحويل مردم دهند، قطعا نيازي به افزايش قيمت ساخت براي جبران افزايش هزينه‌ها نبود.

وزير راه‌وشهرسازي روز گذشته با حضور در كارگاه‌هاي ساختماني مسكن‌مهر، تعهدي كه سازنده‌ها بابت رعايت زمان‌بندي داده‌اند را به آنها يادآوري كرد.علي نيكزاد همچنين از پروژه صنعتي‌سازي 5 هزار واحدي مسكن‌مهر مربوط به شركت مپسا در فاز5 پرند نيز بازديد كرد و با تاكيد وي و هماهنگي‌هايي كه با مديرعامل مپسا انجام شد، مقرر شد همه اين واحدها حداكثر تا پايان امسال تحويل متقاضيان شود.

پيمانكاران مسكن‌مهر از جمله سازنده‌هايي هستند كه طي اين مدت با همان قيمت قديمي مترمربعي 300 هزار تومان و بدون درخواست افزايش قيمت، مشغول ساخت‌‌وساز هستند.

 

 

 

اخراجی‌های مسکن‌مهر شاکی شدند

http://www.bananews.ir/تعدادي از پيش‌خريداران مسكن‌مهر كه ماه‌ها پيش با افتتاح حساب شخصي مسدود - به سفارش وزارت راه‌وشهرسازي- مبالغي در حدود 2 تا 5 ميليون تومان براي ثبت‌نام در اين طرح واريز كرده‌ بودند، طي چند روز اخير در نتيجه اعلام دولت مبني بر «نداشتن شرايط‌ 4گانه در مسكن‌مهر» به بانك‌مسكن مراجعه كرده‌اند تا مبالغ واريزي را پس بگيرند اما حساب‌هاي خالي اين افراد، تصور «برداشت بدون‌اجازه توسط وزارت راه‌وشهرسازي» را براي آنها ايجاد كرده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) در اين ميان برخي مسوولان شهرهاي‌جديد نيز از سر بي‌اطلاعي، در القاي اين تصور به افراد اخراجي در مسكن‌مهر موثر بوده‌اند. اين در حالي است كه در متن قراردادهاي پيش‌خريد مسكن‌مهر كه قبل از واريز پول، بين دولت و متقاضيان منعقد شده، به صراحت قيد شده است: مبالغ دريافتي از ثبت‌نام كننده‌هاي مسكن‌مهر، توسط خود افراد قابل برداشت نيست و مسدود است اما دولت اجازه دارد آن را برداشت و براي ساخت‌وسازهاي مسكن‌مهر و واحدهايي كه قرار است براي افراد ساخته شود، صرف كند.

در اين قراردادها در عين حال تاكيد شده است: چنانچه اظهارات افراد در زمان پيش‌خريد مبني بر حائزشرايط بودن، در طول زمان غيرواقعي تشخيص داده شود، انصراف اجباري تنها حق انتخاب پيش‌خريداران مسكن‌مهر خواهد بود.

3 فاز شهر پرند رسما به شهرداری تحويل داده شد

http://www.bananews.ir/با حضور نمایندگان شرکت عمران و شهرداری شهر جدید پرند در 17 مهرماه فاز صفر، يک و دو این شهر به طور رسمی به شهرداری تحويل داده شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) با توجه به ابلاغیه صادر شده از سوی شرکت مادر شهرهای جدید، در خصوص تاسیس شهرداری شهر جدید پرند (موضوع ماده 12 قانون ایجاد شهرهای جدید مصوب 1380) طی تنظیم صورت جلسه‌ای با حضور نمایندگان شرکت عمران شهر جدید پرند و شهرداری پرند فازهای صفر و یک و دو پرند رسما تحویل شهرداری شد.

در این جلسه تصاویر تمامی پرونده‌های قطعات مسکونی و خدمات روبنایی فازهای (0و1و2) با شماره گذاری صفحات به همراه ضمائم تحویل نماینده شهرداری پرند شد.

همچنین مقرر شد تا تمامی فضاهای خدماتی از قبیل بازار روز، شهربازی و سایر فضاهایی که طی قراردادهای جداگانه‌ای در اجاره اشخاص حقیقی و حقوقی است با شرایط فعلی تحویل شهرداری شود.

طبق مفاد این صورتجلسه در خصوص تحویل خدمات شهری در حال ارائه توسط شرکت عمران شهر پرند از جمله خدمات آتش نشانی، جمع آوری زباله ، نظافت معابر، ایجاد و نگهداری فضای سبز شهری، دفع جانوران موذی به شهرداری، با عنایت به اینکه در صورتجلسه مذکور پرداخت هزینه خدمات یاد شده تا تاریخ 31 شهریورماه سال جاری بر عهده شرکت عمران بوده است، دو نماینده توافق كردند ضمن تحویل تمامی خدمات به شهرداری در صورت تائید مجمع عمومی شرکت عمران شهر پرند حق الزحمه پیمانکاران ذیربط تا پایان سال 91 توسط شرکت عمران شهر پرند پرداخت شود.

در ضمن طبق مفاد این صورتجلسه در خصوص صدور پروانه و پایانکار مسکن مهر در فازهای (3و4و5و6) لازم است تمامی ضوابط و مقررات مربوط به مسکن بر اساس ضوابط و مقررات طرح فرادست ملاک عمل قرار گیرد.

 

نیکزاد: افتتاح یک و نیم میلیون واحد مسکن مهر در کشور تا پايان سال

http://www.bananews.ir/وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یک میلیون و 760 واحد مسکن مهر سال گذشته در کشور به بهره‌برداری رسیده است ، افزود: یک و نیم میلیون واحد مسکن مهر کشور تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود.

به گزارش  بنانیوز (BanaNews.ir) علی نیکزاد که امروز برای افتتاح 6327 واحد مسکن مهر خراسان جنوبی به این استان سفر کرده بود در جمع خبرنگان، گفت: 4120 واحد مسکن مهر تا پایان دولت دهم باید در کشور ایجاد شود.

وی تعداد پروژه‌های مهر ماندگار کشور را 171 مورد دانست و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 16 هزار میلیارد تومان تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی افزود:‌پروژه‌های مهر ماندگار در قالب بیمارستان، بندر، فرودگاه، آزادراه، بزرگراه و راه‌آهن است.

نیکزاد در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت اسکان زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی، گفت: زلزله‌زدگان ساکن در مناطق زلزله‌زده تا قبل از شروع زمستان اسکان داده خواهند شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 11 هزار کیلومتر راه‌آهن در کشور در دست ساخت است، گفت: امید است تا پایان دولت دهم 3000 کیلومتر آن افتتاح شود.

وزیر راه و شهرسازی به احداث 30 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی ، بزرگراه و آزاد‌راه در کشور اشاره کرد و افزود: امید است تعداد قابل توجهی از این پروژه‌ها تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد.

 


[ یک شنبه 23 مهر 1391 ] [ 1:40 ] [ مصطفی ]
[ ]

اخبار مسکن و عمران

٢٣/٧/١٣٩١
عارضه 40 ساله بازار مسکن
مالیات از خانه های خالی، دهه 50 با عنوان «عوارض تخلیه» از مالکان دریافت می شد اما به خاطر بی تاثیر بودنش بر قیمت مسکن متوقف شد

بررسی موضوع اقدام علیه نوع حاد سوداگری در بازار مسکن نشان می دهد: به رغم پذیرش خانه های خالی به عنوان عارضه بحران زا موانعی برای نزدیک شدن دولت به این خانه ها ...
٢٣/٧/١٣٩١
خبر خوش پاییزی برای اجاره نشین ها
این روزها نرخ ها در بازار رهن و اجاره واحدهای مسکونی مناطق مختلف تهران با نبود متقاضی در حال شکسته شدن است و از این به بعد مستاجرانی که زمان اتمام قراردادشان در فصل پاییز یا زمستان است با نرخ های واقعی اجاره روبه رو می شوند و کمتر مجبور به پرداخت نرخ های کاذب در قالب اجاره بها می شوند.

...
٢٣/٧/١٣٩١
چنددرصد تهرانی ها عوارض می دهند؟
مدیرکل تشخیص و وصول درآمد های شهرداری تهران پیش بینی کرد تا پایان آبان ماه امسال از محل 1000 میلیارد تومان فیش عوارض شهری صادر شده، 200 میلیارد تومان وصول می شود به این معنی که امسال حداقل 20 درصد از پایتخت نشینان عوارض شهری خود را خواهند پرداخت.

مهدی رزمی در گفت و گو با سایت اطلاع رسان ...
٢٢/٧/١٣٩١
تصمیم نیکزاد برای واحدهای «مپسا»
وزیر را ه وشهرسازی دیروز برای سرکشی مراحل پایانی ساخت وسازهای مسکن مهر در شهر جدید پرند از این منطقه بازدید کرد.
پروژه های مسکن مهر در پرند اگرچه به نقطه انتهایی احداث نزدیک شده اند، اما تحرکات برخی سازنده های بزرگ مسکن مهر در پرند، کارگاه های عمرانی این پروژه ملی را به صورت موردی به تعطیلی ...
٢٢/٧/١٣٩١
خانه فرسوده بدهید، خانه نوساز بگیرید
رییس انجمن انبوه سازان تهران از اجرای طرح جدید برای نوسازی بافت فرسوده شهری خبر داد.
ایرج رهبر در گفت وگو با «دنیای اقتصاد» تصریح کرد: واگذاری واحدهای مسکونی نوسازی شده در بافت های فرسوده شهری از این پس علاوه بر شیوه های سابق با روش جدیدی انجام می پذیرد.

وی با بیان اینکه در سال های ...
٢٢/٧/١٣٩١
ازدحام جمعیت، مشکل تهران در شرایط ویژه
معاون عمرانی استانداری تهران ازدحام جمعیت را مهم ترین مشکل شهر تهران در مواقع بحرانی و شرایط ویژه خواند و اظهار کرد: با توجه به ترافیکی و شرایط ویژه که در مواقع بحران به وجود می آید در تهران کسی جز مردم تهران نمی توانند به خودشان کمک کنند.

محمدرضا محمودی، معاون استاندار تهران گفت: اگر ا ...
٢٢/٧/١٣٩١
گران فروشی مسکن به بهانه امکانات اضافه
شواهد در بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی در تهران ثابت کرده که اگر ارزش زمین با افزایش قیمت رو به رو نشود تا قیمت واحد ساخته شده را با رشد صعودی مواجه نکند، اما حداقل یا حداکثر امکانات در نظر گرفته شده برای یک واحد مسکونی می تواند باعث نوسان قیمت پیشنهادی فروش شود؛ حتی اگر از امکانات معمولی برخور ...
٢٠/٧/١٣٩١
اخراجی های مسکن مهر شاکی شدند
تعدادی از پیش خریداران مسکن مهر که ماه ها پیش با افتتاح حساب شخصی مسدود - به سفارش وزارت راه وشهرسازی- مبالغی در حدود 2 تا 5 میلیون تومان برای ثبت نام در این طرح واریز کرده بودند، طی چند روز اخیر در نتیجه اعلام دولت مبنی بر «نداشتن شرایط 4گانه در مسکن مهر» به بانک مسکن مراجعه کرده اند تا مبالغ و ...
٢٠/٧/١٣٩١
دو اجاره نشین در یک آپارتمان
مالکان آپارتمان های اجاره ای، بی تفاوت به طرح ضربتی دولت برای کنترل اجاره بها، همچنان نرخ های غیرمنطقی و کاذب به بازار پیشنهاد می کنند و در حالی که اجاره نشین ها تصمیم به کم محلی با هدف متقاعد کردن موجر به تعدیل اجاره را گرفته اند، «مجردها» به عنوان «نقطه امید موجران» وارد میدان اجاره نشینی شده ان ...
٢٠/٧/١٣٩١
توقف رشد اجاره بها در تهران
با پایان شهریورماه، یعنی آخرین فرصت جابه جایی در فصل تابستان، شواهد نشان می دهد بازار رهن و اجاره واحدهای مسکونی با سکون و رکود مواجه شده است.
طبق گفته اکثر مشاوران املاک در سه هفته گذشته نه تنها بر حجم فایل های سپرده شده در بنگاه های املاک کاسته یا افزوده نشده است، بلکه از طرف دیگر نرخ های ا ...
١٩/٧/١٣٩١
بازسازی آذربایجان؛ اصولی یا عجله ای؟
زلزله رخدادی است همانند سایر رخداد های طبیعی خارج از اراده انسان، رخدادی شبیه شب و روز، سرما و گرما، تابستان و زمستان، باران و برف. همانطور که انسان توانسته برای پذیرش و کنار آمدن با تمامی این اتفاقات راهکاری ارائه دهد و آن را جزئی از زندگی خود قلمداد کند باید برای موضوع زلزله نیز چاره ای اندیشید ...
١٩/٧/١٣٩١
90 میلیون پول نقد برای خرید آپارتمان 260 میلیونی
گاهی اوقات جمع بندی نرخ رهن با مبلغ وام و مابقی پرداخت قیمت نقدی برای خرید یک واحد مسکونی در نگاه اول متقاضی را از بابت یک خرید با شرایط ویژه و آسان متحیر می کند، اما به محض مشخص شدن عدد حاصل از جمع و تقسیم ارقام رهن و وام و مبلغ نقدی آن آپارتمان، خریدار به این موضوع پی می برد که برای قبول شرایط و ...
١٨/٧/١٣٩١
چالش سازندگان خرد در ساخت وساز/ انبوه سازان در انتظار ثبات بازار
در حالی بازار مسکن روزهای رکود را سپری می کند که سازندگان خرد با مشکل تهیه مصالح ساختمانی روبرو هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، در روزهای نوسان قیمتها در بازارهای ارز و سکه، بازار مسکن روزهای رکود را سپری می کند و فرصت خوبی را برای خریداران فراهم کرده که با قیمت مناسب تر، مسکن دلخواه خود ر ...
١٨/٧/١٣٩١
تحولات ارزی تاثیر چندانی روی قیمت مسکن نداشته است
رییس اتحادیه کشوری املاک معتقد است قیمت ملک در کشور متناسب با نرخ تورم در حال افزایش است.

قلی خسروی در گفت وگو با خبرنگار مسکن خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت مسکن در کشور در رکود انتظاری است.

وی اظهار کرد: در بازار مسکن در حال حاضر همه منتظرند ...
١٨/٧/١٣٩١
«مسکن ویژه» سال 93 تحویل می شود
وزیر راه وشهرسازی بعد از دو سفر خارجی در یک ماه اخیر – آمریکا به همراه رییس جمهور و سپس ترکیه به همراه معاون اول رییس جمهور- یک شنبه گذشته در حاشیه جلسه هیات دولت، در جمع خبرنگاران اعلام کرد: به طور حتم ساخت واحدهای مسکونی طرح «مسکن تهران» -مسکن ویژه- تا یکسال و نیم آینده به پایان می رسد.
١٨/٧/١٣٩١
آپارتمان متری 200 هزار تومانی در تهران محال است؟
طبق آخرین گزارش مرکز آمار ایران در رابطه با حداقل، حداکثر و متوسط قیمت فروش یک مترمربع زیربنای واحد مسکونی در تهران در بهار سال 91، ارزان ترین واحد مسکونی فروخته شده در این مدت متر مربعی 220 هزار تومان قیمت داشته است و بیشترین قیمت معامله شده در ازای هر متر مربع 12 میلیون و 600 هزار تومان اعلام شد ...
١٧/٧/١٣٩١
تحویل مسکن ویژه تهران تا نیمه سال 93
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه به متقاضیانی که از سال 84 به بعد کمتر از 10 میلیون تومان وام یارانه دار گرفته اند، مسکن مهر داده می شود، گفت: به طور حتم مسکن مهر شهر تهران تا یکسال و نیم دیگر به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیکزاد در پاسخ به پرسش مهر در خصوص عدم تحویل واحدها ...
١٧/٧/١٣٩١
حل مشکل وام متقاضیان مسکن مهر پرند/ گشایش قطعه 4 آزادراه تهران شمال به زودی
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که مشکل متقاضیان مسکن مهر پرند که به دلیل دریافت وام زیر 10 میلیون تومان به آن برخورده اند، حل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی نیکزاد در حاشیه آغاز ریل گذاری پروژه انتقال مسیر راه آهن به زیر زمین در مناطق 17 و 18 تهران گفت: زما ...
١٧/٧/١٣٩١
امنیت در پیش خرید مسکن، چگونه؟
قانون پیش فروش مسکن در بایگانی، دولت پیگیر کنترل بازار پیش خرید
وزیر برای مقابله با ویروس قدیمی در بازار پیش خرید می خواهد تبلیغات رنگ و لعابدار پیش فروشنده ها را تحت کنترل درآورد

وزیر راه وشهرسازی در نامه ای به رییس سازمان صداوسیما با یادآوری مفاد دو قانون مصوب سال های 1358و 1381، ...
١٧/٧/١٣٩١
سه راه خانه دار شدن در شهرهای قدیم و جدید اطراف تهران
در بازار مسکن شهرهای جدید و قدیم همچون پرند، هشتگرد، فازهای مختلف اندیشه، پردیس و فردیس کرج و غیره که در چند کیلومتری تهران واقع شده اند شرایط آسانی برای خانه دار شدن متقاضیان مسکن فراهم شده است.

وام خرید مسکن، رهن کامل، پرداخت قسمتی از مبلغ فروش به صورت اقساط طی مدت تفاهم شده شرایطی هس ...

 


[ یک شنبه 23 مهر 1391 ] [ 1:36 ] [ مصطفی ]
[ ]

اکازیون‌های تازه در بازار فروش آپارتمان

دنیای اقتصاد: برخی از آگهی‌های فروش یا اجاره واحدهای مسکونی به عنوان اکازیون هفته یا ماه، به بازار معرفی می‌شوند که این عنوان حاکی از قیمت ارزنده یا برخورداری از امکانات تفریحی یا رفاهی برای این دسته از واحدها است؛ چراکه بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت فروش یا اجاره بهای برخی از واحدهای مسکونی کمتر از نرخ واقعی پیشنهاد و از طرف دیگر ارزش ریالی واحدهای مشابه آنها بیشتر اعلام می‌شود.

ستون امروز نبض بازار به معرفی تعدادی واحد مسکونی در بازار فروش پرداخته که این واحدها از سوی فروشنده‌ها به عنوان واحدهای اکازیون معرفی شده‌اند.

میرداماد، متری دومیلیون و 900هزار تومان

یک واحد 219 متری در یکی از فرعی‌های خیابان میرداماد متری دو میلیون و 900 هزار تومان، قیمت‌گذاری شده است. این واحد 10 سال ساخت، سه خواب و از امکاناتی همچون دو پارکینگ، انباری، بالکن و آسانسور برخوردار است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد با توجه به مشخصات این فایل فروش، قیمت واحد مذکور باید بین سه میلیون و 400 هزار تومان تا سه میلیون و 800 هزار تومان تعیین می‌شد.

شهرک غرب، متری سه‌میلیون و 50 هزار تومان

در محله شهرک غرب در خیابان سپهر یک واحد 205 متر مربعی نوساز چهار خوابه آماده تحویل به خریدار است که پارکینگ، انباری، بالکن و آسانسور جزو امکانات این واحد محسوب می‌شود. ارزش هر متر مربع این واحد مسکونی حدود سه میلیون و 178 هزار تومان تا سه میلیون و 688 هزار تومان باید اعلام شود، اما مالک ترجیح داده واحد فروشی خود را متری سه‌میلیون و 50 هزار تومان به بازار فروش اکازیون‌ها معرفی کند.

زعفرانیه، متری چهارمیلیون و 230 هزار تومان

فروشنده ای قیمت هر متر مربع واحد 210 متری خود را چهار میلیون و 230 هزار تومان پیشنهاد کرده است. واحد مذکور در خیابان پسیان در منطقه زعفرانیه واقع شده است و علاوه بر امکانات اولیه از سونا، جکوزی و استخر نیز بهره مند است. دلالان فعال بازار مسکن شمال تهران معتقدند که قیمت هر متر چنین واحدی بین پنج میلیون و 480 هزار تومان تا شش میلیون و 260 هزار تومان باید اعلام شود.

شیخ بهائی، متری دومیلیون و 800هزار تومان

دو میلیون و 800 هزار تومان قیمت هر متر مربع از یک واحد مسکونی فروشی اکازیون در حوالی خیابان شیخ بهائی (خیابان صائب تبریزی) است. این واحد فروشی 320 متر مربع، چهار خواب، 15 سال ساخت و علاوه بر پارکینگ، انباری و بالکن از سونا و جکوزی نیز بهره‌مند است.

اجاره اکازیون در دولت

همچنین یک واحد 170 متری نوساز در خیابان کیکاووس محدوده دولت به بازار اجاره با شرایط 50 میلیون تومان ودیعه و دو میلیون تومان اجاره ماهانه، معرفی شده است. واحد مذکور سه‌ خواب و به غیر از انباری، پارکینگ و آسانسور، استخر، جکوزی و سونا هم برای این واحد در نظر گرفته شده است.
 


[ یک شنبه 23 مهر 1391 ] [ 1:31 ] [ مصطفی ]
[ ]

جستجوی مسکن در تهران

جستجوی مسکن در تهران

 

یکی از مشکلات علاقمندان خرید و فروش خانه ، فروش آپارتمان، خرید کلنگی و بررسی اینترنتی قیمت مسکن، خرید مسکن در تهران ، رهن و اجاره ملک ، رهن و اجاره آپارتمان ، رهن و اجاره ملک، در دنیای تکنولوژی امروز، جستجو در یک دیتابیس هوشمند و قدرتمند می باشد.

در این موتور جستجوی املاک شمال شهر تهران، می توان با مشخص نمودن متراژ، زیربنا، طبقه، تعداد واحد، قیمت مسکن، خرید آپارتمان ، رهن و اجاره، خرید ویلا و … به نتیجه مطلوب رسید.

 

ایران فایل

جستجو در ایران فایل، قوی ترین موتور جستجوی املاک ، کاری بسیار آسان و سریع می باشد و برای تمام کسانی که دسترسی به اینترنت دارند باعث صرفه جویی در هزینه و وقت جهت جستجو برای خرید مسکن در تهران، خرید و فروش آپارتمان ، رهن و اجاره آپارتمان خود می باشد .

از دیگر اهداف ایران فایل ، ارائه پروژهای با توجیه اقتصادی و با کاربریهای مختلف شامل : اداری ، تجاری و مسکونی در قالب عکس ها به همراه جزئیات آن به تمام کسانی است که قصد سرمایه گذاری در بخش مسکن و ساختمان را دارند .

برای ورود به سایت کلیک کنید


[ یک شنبه 23 مهر 1391 ] [ 1:29 ] [ مصطفی ]
[ ]

قیمت آپارتمان در تهران

پیروزی خیابان دریاباری آپارتمانی 56 متری یک خوابه ،10 سال ساخت، متری یک میلیون و 300 هزار تومان قیمت گذاری شده است و 65 متری در نارمک با قیمت هر متر مربع 2 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می رسد.درحالیکه تب خرید و فروش سکه تاحدی فروکش کرده است، بازار مسکن با نوعی سردرگمی روبرو است که خریداران و فروشندگان از آینده آن اطمینانی ندارند.



به گزارش مهر در حالیکه سرمایه داران و دلالان به سمت بازار سکه رفته بودند و این بازار هر روز با نوسانات قیمتی بی سابقه روبرو بود بازار مسکن، روزهای آرامی را سپری می کرد و گرچه ثبات بازار مسکن تاثیر زیادی هم از عدم تسهیلات دهی بانک ها گرفته است اما با کاهش تب خرید سکه و وضعیت نامعلوم بازار خرید محصولات سرمایه ای، بیم آن می رود که مسکن هم از این بازار متاثر شود.



 البته گروه دیگری هم معتقدند که نقدینگی در جامعه به اندازه ای نیست که بتواند بر قیمت مسکن  تاثیر گذار باشد و عدم تسهیلات دهی بانک ها تنها موردی است که موجب شده قیمت مسکن افزایش نداشته باشد.



در واقع وضعیت بازار مسکن، سرمایه گذاران را دچار نوعی سردرگمی کرده است و حتی این وضعیت باعث شده که فروشندگان عجله ای برای فروش آپارتمان های خود نداشته باشند و خریداران هم برای تهیه مسکن مناسب با شتاب بیشتری  حرکت کنند.



قیمت آپارتمان در شهر تهران



گزارش میدانی خبرنگار مهر حاکی از آن است که آپارتمان 56 متری تکواحدی در یوسف آباد با پارکینگ به قیمت 135 میلیون تومان به فروش می رسد و 60 متری نوساز در نارمک با پارکینگ و انباری 120 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.



در محدوده اشرفی اصفهانی یک آپارتمان 56 متری  یک خوابه و با عمر 13 ساله به قیمت 98 میلیون تومان عرضه می شود و 58 متری با عمر 9 ساله در شریعتی بهار شیراز هم با قیمت 125 میلیون تومان به فروش می رسد.



پیروزی خیابان دریاباری آپارتمانی 56 متری یک خوابه ،10 سال ساخت، متری یک میلیون و 300 هزار تومان قیمت گذاری شده است و 65 متری در نارمک با قیمت هر متر مربع 2 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می رسد.



65 متری در خیابان منیریه هم متری یک میلیون و 250 هزار تومان قیمت گذاری شده است و در محدوده خیابان ابوسعید 15 خرداد غربی برای واحدی 65 متری با عمر 10 ساله ، 15 میلیون وام، 17 میلیون رهن و 26 میلیون و 500 هزار تومان پول نقد شرایط خرید گذاشته شده است.



68 متری در کیانشهر یک خوابه و نوساز بدون پارکینگ هر متر مربع یک میلیون و 200 هزار تومان به فروش می رسد و 70 متری در خیابان ولیعصر 2 خوابه نوساز 192 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.


[ یک شنبه 23 مهر 1391 ] [ 1:27 ] [ مصطفی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 151 152 153 154 155 ... 159 صفحه بعد