جدول/قیمت آپارتمان ها 40 تا70 متري در تهران

 نرخ‌های پرنوسان در بازار ارز و طلا طی چند هفته گذشته هر ضرر و زیانی که به همراه داشت برای فروشنده‌ها در بازار مسکن همراه با سود بود.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران طی این مدت که بسیاری از مالکان در تلاش بودند هر چه سریع‌تر واحدشان را به خریداران واگذار کنند، متقاضیان به دلیل بالا بودن قیمت فروش اقدام به خرید نمی‌کردند و منتظر بودند تا قیمت‌های پیشنهادی فروش از تب و تاب بیفتند و نرخ‌های واقعی رونمایی شوند.

محله

مترا‍‍‍ژ

قيمت هر متر مربع تومان

نازي آباد

43

1.900.000

پيروزي

46

1.85.0.000

جيحون

50

2.000.000

مولوي

70

1.950.000

آزادي

50

2.500.000

نارمك

50

3.000.000

تهرانپارس

55

2.350.000

شمس اباد

55

3.100.000

بلوارفردوس

57

2.400.000

نيروي هوايي

57

2.800.000

17 شهريور

57

2.05.000

بهارستان

70

1.600.000




برچسب‌ها: جدول/قیمت آپارتمان ها 40 تا70 متري در تهران
[ یک شنبه 30 مهر 1391 ] [ 20:27 ] [ مصطفی ]
[ ]

قیمت خانه‌های «100 متری» در تهران

 در میان لیست آپارتمان‌های 100 متری که برای فروش گذاشته شده‌اند «دنج بودن» محل قرارگیری آپارتمان در خیابان‌های فرعی به عنوان یکی از امتیازات ملک آماده فروش از سوی فروشنده عنوان شده است.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران ، دنیای اقتصاد نوشت: اگرچه به دلیل کاهش قدرت خریداران و افزایش هزینه‌های سبد خانوار بسیاری از متقاضیان مصرفی این روزهای بازار خرید و فروش مسکن به دنبال واحدهای متراژ کوچک هستند، اما بخشی از بازار مصرفی مسکن نیز به دلیل افزایش بعد خانواده شان به جای واحدهای کوچک قبلی ترجیح می دهند به خانه‌های بزرگ تر از گذشته نقل مکان کنند. در این میان شاید گزینه «آپارتمان‌های 100 متری» برای تعداد بیشتری از خریداران مناسب باشد.

بررسی اوضاع قیمتی واحدهای 100 متری آماده فروش در بازار مسکن نشان می دهد میانگین قیمت پیشنهادی برای فروش از سوی مالکان برای هر متر مربع در این واحدهای نوساز سه میلیون تومان و برای واحدهای چند سال ساخت بین دو میلیون و 500 تا دو میلیون و 700 هزار تومان تعیین شده است.

در میان لیست آپارتمان‌های 100 متری که برای فروش گذاشته شده‌اند «دنج بودن» محل قرارگیری آپارتمان در خیابان‌های فرعی به عنوان یکی از امتیازات ملک آماده فروش از سوی فروشنده عنوان شده است.

به عنوان مثال فروشنده آپارتمانی 100 متری در خیابان شریعتی دارا بودن کلیه امکانات و قرار گرفتن آن در یکی از خیابان‌های فرعی خیابان شریعتی را دو امتیاز مهم برای ملک خود برشمرده و آن را مترمربعی 4 میلیون و 800 هزار تومان قیمت‌گذاری کرده است.

اما در مناطقی از شهر قیمت این دسته از آپارتمان‌ها قدری از نرخ میانگین فراتر قیمت‌گذاری شده‌اند. 

به عنوان مثال مالک آپارتمانی نوساز در قیطریه واحد 100 متری خود را متر مربعی 6 میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده است. 

همچنین آپارتمان نوساز 100 متری دیگری در بلوار اوشان مترمربعی 6 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

در نواحی غرب تهران نیز میانگین قیمت‌های پیشنهادی مالکان برای واحدهای نوساز 100 متری مترمربعی 3 میلیون تا سه میلیون و 800 هزار تومان است. 

برای مثال در منطقه جنت آباد خیابان چهار باغ واحدی 100 متری، متر مربعی سه میلیون و 300 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین مالکی دیگر در حوالی خیابان اشرفی اصفهانی ملک نوساز خود را متر مربعی سه میلیون و 800 هزار تومان برای فروش گذاشته است.

100 متری‌های کلنگی
در میان آپارتمان‌های 100 متری با سابقه چند سال ساخت نیز قیمت‌های پیشنهادی مالکان بسته به منطقه قرارگیری ملک بین دو میلیون و 500 هزار تومان تا سه میلیون و 200 هزار تومان برای هر متر مربع را اعلام کرده‌اند.

به عنوان مثال آپارتمان 100 متری در بلوار فردوس با 16 سال سابقه ساخت متر مربعی دو میلیون و 500 هزار تومان برای فروش پیشنهاد شده است.

علاوه بر این آپارتمان با 25 سال سابقه ساخت در سهروردی شمالی متری 3 میلیون و 200 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

 


برچسب‌ها: قیمت خانه‌های «100 متری» در تهران
[ یک شنبه 30 مهر 1391 ] [ 20:26 ] [ مصطفی ]
[ ]

خانه تان براي فروش آماده كنيد

 9 روش که به جذاب تر شدن خانه شما برای خریداران هنگام فروش آن، کمک می کند.

 
 
به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران شاید به نظر شما فروختن خانه کار ساده ای است. شاید فکر می کنید کافیست چند آگهی "برای فروش" در روزنامه بزنید و یا به بنگاه مشاور املاک بسپارید و با خریداران صحبت کنید. اما گاهی فروختن یک خانه به این راحتی ها هم نیست. باید شما هم به اندازه کافی زرنگ و کاربلد باشید تا بتوانید مشتری مناسبی برای خانه خود پیدا کنید. شما هم می توانید خانه خود را به گونه ای بچینید که با اولین نگاه، نظر هر خریداری جلب شود. بهتر است توصیه های زیر را به کار بگیرید تا مشتری های بیشتری داشته باشید.

فضای خانه را مرتب کنید.

تابلوهای شلوغ و در هم خانه را مرتب کنید. کلکسیون ها را جمع آوری کرده و وسایل اضافی موجود در کتابخانه، میز و ویترین را جمع آوری کنید. در حقیقت، شما باید خود خانه را به خریدار نشان دهید نه وسایل آن را.

 اجازه دهید نور وارد خانه شما شود.

پرده ها را کنار بکشید و اجازه دهید نور، فضای تاریک خانه را روشن کندنور باعث به وجود آمدن محیط مثبت و شادی خواهد شد. هنگامی که می خواهید خانه را به خریدار نشان دهید، تمام چراغ های خانه و اتاق ها را روشن بگذارید و تا هنگامی که به خواب می روید، چراغ اتاق هایی را که به سمت خیابان و در دید مردم هستند را روشن بگذارید. اگر خریدار موقعی به دیدن خانه شما می آید که هوا تاریک است، بهترین چیز برای استقبال از او، روشن گذاشتن چراغ در ورودی است.

برای رنگ آمیزی دیوار ها، از رنگ های خنثی استفاده کنید.

رنگ های خنثی، معمولاً باعث بزرگتر به نظر آمدن محیط خانه می شود. شما دقیقاً سلیقه خریدار را نمی دانید، بنابراین باید از رنگی استفاده کنید که مورد پسند همه باشد.

روشی تازه از زندگی ابداع کنید.

اگر احساس می کنید خریدار از قسمت خاصی از خانه شما خوشش آمده، می توانید او را بیشتر در آن نقطه نگه دارید. برای مثال، اگر از اتاق پذیرایی شما بیشتر خوشش آمده، می توانید ضیافت شام یا نهاری را در آنجا ترتیب دهیداگر در قسمت خاصی از خانه، از امکانات جدید استفاده می کنید، حتماً آنجا را به خریدار نشان دهید. معمولاً خریداران به دنبال نوع آوری و تنوع هستندبنابراین شما باید به او در شناخت این نوع آوری ها کمک کنید.

 آهنگ ملایمی را پخش کنید.

هنگامی که می خواهید خانه خود را به خریدار نشان دهید، بهتر است موزیک ملایمی را پخش کنید. این روش معمولاً روش خرید موزیک هم نامیده می شودموزیک ملایمی را انتخاب کرده و صدای آن را به گونه ای تنظیم کنید که قابل فهم باشد. دلیل اصلی این کار به این دلیل است که از انعکاس صداهای کفش روی پارکت ها و کف اتاق های خالی جلوگیری شود. می توانید از آهنگ های بدون کلام مانند آنچه در آسانسورها و سوپر مارکت ها پخش می شود، استفاده کنید.

 بوهای اضافه را خنثی کنید.

برخلاف تصور عموم، معمولاً مکان هایی که بو ندارند، دارای طرفدارهای بیشتری هستند. شاید بوی نان تست شده و یا شیرینی ها برای شما دل انگیز باشد، اما مطمئناً این بو برای خریداران مطبوع نخواهد بود. پنجره را باز کنید و اجازه دهید هوای تازه در محیط خانه شما جریان پیدا کند. برای از بین بردن بوی بد سطل آشغال، می توانید مقداری جوش شیرین را در سطل بریزید. از جوش شیرین برای برطرف کردن بوی بد یخچال نیز می توانید استفاده کنید. اگر خانه بوداری داشته باشید، هرگز نمی توانید آن را بفروشید.

تمیز کنید، تمیز کنید و تمیز کنید!

اگر قصد فروختن خانه خود را دارید، با قفسه های پر از مواد غذایی و خرت و پرت و یخچال نامرتب و به هم ریخته، هیچ وقت موفق نخواهید بود. معمولاً خریداران تمام قسمت های خانه را بررسی می کنند و این به این معنی است که شما باید تمام خانه را مرتب و تمیز نگه دارید. بهتر است مواد غذایی و خرت و پرت اضافه خود را در انباری قرار دهید و یا آنها را مرتب در قفسه ها و کابینت ها بچینید. تمام سطوح و مکان هایی که دیده می شوند را به دقت بشویید.

 تمام اتاق های خانه را برای نشان دادن به مشتری آماده کنید.

معمولاً اتاق پذیرایی مکانی است که همیشه تمیز است و برای ورود مهمان آماده، اما این قضیه برای اتاق کودکان و نوجوانان فرق دارد. برای مرتب کردن اتاق خواب کودکان و نوجوانان، بهتر است از کشوهایی استفاده کنید که زیر تخت قرار می گیرند. به فرزندان خود آموزش دهید که اسباب بازی ها و وسایل خود را در پایان روز در آنجا قرار دهند. هفته ای یکبار هم کودکان خود را مجبور کنید قبل از دیدن تلویزیون و یا انجام کارهای مورد دلخواه خود، قفسه های وسایل خود را آماده کنند. با این روش می توانید کنترل فرزندان خود را در دست بگیرید و نظافت و مرتب بودن را به آنها آموزش دهید.

بیرون از خانه را هم فراموش نکنید.

تمام اسباب و وسایل خانه باید طبقه بندی و کنترل شوند. پلاک خانه شما باید بزرگ، قابل خواندن و تمیز باشد. دورنمای خانه باید زیبا به نظر بیاید و به خریدار حس خوبی را القا کند. گاراژ و آلونک های حیاط هم باید در وضعیت خوب و تمیز باشند.



برچسب‌ها: خانه تان براي فروش آماده كنيد
[ یک شنبه 30 مهر 1391 ] [ 20:17 ] [ مصطفی ]
[ ]

قیمت امروز طلا ، سکه و ارز ۳۰ / ۷ / ۹۱

 

 

 

نرخ ارز در بازار قیمت به ریال مهر ۱۳۹۱
دلار در بازار ۳۵,۲۰۰ ۰ 
یورو ۴۶,۰۰۰ ۰ 
پوند ۵۵,۷۰۰ ۰ 
درهم امارات ۹,۴۰۰ ۰ 
نرخ ارز غیر مرجع قیمت به ریال مهر ۱۳۹۱
دلار ۲۵,۴۴۵ ۰ 
یورو ۳۳,۱۴۱ ۰ 
درهم امارات ۶,۹۲۸ ۰ 
لیر ترکیه ۱۴,۱۷۵ ۰ 
نرخ طلا قیمت به ریال مهر ۱۳۹۱
قیمت اونس جهانی طلا ۱,۷۲۱٫۵ ۰ (۰%)
مظنه مثقال طلا ۵,۹۳۵,۰۰۰ ۰ 
گرم طلا ۱۸ عیار ۱,۳۷۰,۰۰۰ ۰ 
نرخ سکه قیمت به ریال مهر ۱۳۹۱
سکه بهار (طرح قدیم) ۱۳,۷۰۰,۰۰۰ ۰ 
سکه بهار (طرح جدید) ۱۴,۰۵۰,۰۰۰ ۰ 
نیم سکه ۶,۸۰۰,۰۰۰ ۰ 
ربع سکه ۳,۴۰۰,۰۰۰ ۰ 
سکه ۱ گرمی ۱,۷۰۰,۰۰۰ ۰
 


برچسب‌ها: قیمت امروز طلا سکه و ارز ۳۰ / ۷ / ۹۱
[ یک شنبه 30 مهر 1391 ] [ 20:15 ] [ مصطفی ]
[ ]

زمان گرانی دوباره مسکن+جدول

 شواهد در بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی حاکی از این خبر است که متقاضیان در بازار مسکن در قالب مصرف کننده یا سرمایه‌گذار بهتر است تا قبل از پایان فصل پاییز خرید خود را به سرانجام برسانند و همچنین آن دسته از متقاضیانی که در تردید خرید درسال جاری هستند، بهتر است هرچه زودتر تصمیم خود را قطعی کنند؛ چراکه زمزمه گرانی مسکن برای یکی دو ماه پایانی سال از سوی مشاوران املاک شنیده می‌شود.


به گزارش پارس، دنیای اقتصاد نوشت: طبق گفته برخی از دلالان بازار مسکن در حال حاضر قیمت فروش املاک کلنگی با قیمت فروش واحدهای مسکونی نوساز همخوانی ندارد به همین دلیل از نظر سازنده‌ها میزان سود حاصل از ساخت‌و‌ساز این روزها کافی نیست و برای جبران تفاوت نرخ فروش این دو نوع ملک (کلنگی و نوساز) باید قیمت واحدهای نوساز با رشد رو به رو شود تا چرخه ساخت و ساز روال عادی را طی کند.

 

 

یکی از بنگاهداران در منطقه نیروی هوایی در شرق تهران درباره وضعیت فعلی بازار معاملات املاک کلنگی به «دنیای اقتصاد» گفت: آخرین باری که قیمت املاک کلنگی به طور چشمگیر افزایش یافت اواخر سال گذشته بود؛ به‌طور دقیق‌تر زمانی که طرح تفصیلی جدید تهران به اجرا درآمد.

 

وی در ادامه افزود: اکنون قیمت هر متر مربع یک واحد مسکونی نوساز در بهترین محله نیروی هوایی بین ۴ میلیون تا ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین می‌شود در حالی که ارزش هر مترمربع ملک کلنگی بین ۶ میلیون تا ۷ میلیون تومان اعلام می‌شود. ذوالفقاری تاکید کرد: با توجه به این قیمت‌ها مشخص است که سازنده‌ها برای ادامه فعالیت خود احساس ضرر و زیان می‌کنند به همین خاطر این روزها بیشتر سازنده‌ها به این مساله اشاره می‌کنند که تا قبل از شروع سال جدید باید نرخ‌های پیشنهادی فروش را افزایش دهند تا بتوانند به کار خود بدون دغدغه ادامه دهند و رشد قیمت زمین را جبران کنند.

 

این بنگاهدار پيش‌بيني کرد: خریداران در بازار مسکن آگاه باشند که قیمت فروش در یک تا دو ماه پایان سال با رشد همراه خواهد بود.

 

 

البته هر سال قیمت املاک و مستغلات دچار نوسان می‌شوند، اما امسال ممکن است این میزان نوسان بیشتر از سال گذشته احساس شود. علاوه براین مشاور املاک دیگری در منطقه دروس خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد از مالکان در بازار کلنگی فروشنده هستند، اما برخی از این دست فروشنده‌ها در مرحله پایانی معامله یکباره قیمت پیشنهادی خود را پس می‌گیرند و نرخ جدید و بالاتری را پیشنهاد می‌کنند!

 

 

وی آخرین نوسان قیمت در بازار املاک کلنگی را مربوط به اسفند سال پیش و فروردین سال جاری اعلام کرد. البته بايد توجه داشت كه نرخ‌هاي پيشنهادي فروشندگان، نرخ مبادله شده نيست.

 

از طرف ديگر به علت رشد چشمگير قيمت‌ها، بازار مسكن اكنون دچار ركود است و فروشندگان واقعي ناچار از ارائه تخفيف‌هاي قابل توجهي براي معامله هستند.






برچسب‌ها: زمان گرانی دوباره مسکن+جدول
[ یک شنبه 30 مهر 1391 ] [ 13:13 ] [ مصطفی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 142 143 144 145 146 ... 159 صفحه بعد