مسکن مهر چناران درحال ساخت است

رییس اداره راه و شهرسازی چناران گفت: 607 واحد مسکن مهر در قالب شرکت تعاونی، انبوه ساز و خود مالکی در این شهر در حال ساخت است.

 

مجید مفیدی فر با اعلام این خبر اظهار کرد: 308 واحد طرح ملی مسکن مهر در شهر چناران به مرحله نازک کاری رسیده است. وی افزود: 364 واحد در قالب شرکت تعاونی،150 واحد به صورت قرارداد سه جانبه توسط شرکت انبوه ساز و 93 واحد آن نیز به صورت خودمالکی در حاشیه میدان امام رضا(ع) در ضلع شرقی شهر ساخته می شود.

وی همچنین از اجرای پنج طرح عمرانی توسط پیمانکاران اداره کل راه و شهرسازی در شهرستان چناران خبر داد و اظهار کرد: مجتمع فرهنگی، هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با زیر بنای یک هزار و 950 متری که تاکنون 10 میلیارد و 950 میلیون ریال اعتبار صرف آن شده از 5/77 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی اضافه کرد: پروژه مجتمع فرهنگی و علوم قرآنی اداره تبلیغات اسلامی و سالن ورزشی با سکوی تماشاگر به ظرفیت دو هزار نفری به ترتیب با 40 و 38 درصد پیشرفت فیزیکی همراه است.

وی گفت: ساخت مرکز بهداشتی، درمانی شهر جدید گلبهار هم اکنون با 85درصد پیشرفت فیزیکی با 525 متر مربع زیر بنا به مرحله نازک کاری رسیده است. وی با اشاره به طرح عمرانی مناسب سازی فضاهای اداری چناران گفت: در مجموع بیش از 18 میلیارد و 680 میلیون ریال صرف این پنج طرح عمرانی شده است.


[ چهار شنبه 11 بهمن 1391 ] [ 1:16 ] [ مصطفی ]
[ ]

فرصت های سرمایه گذاری در مسکن

با60میلیون تومان نقد+20میلیون وام بانکی+14میلیون رهن مستاجر صاحب آپارتمان در شهر اندیشه تهران شوید

با تمامی امکانات با مراجعه به وب سایت:amlakeandisheh.com

تلفن تماس:65525859-021


[ سه شنبه 3 بهمن 1391 ] [ 23:30 ] [ مصطفی ]
[ ]

بیرجند رکوددار ساخت مسکن مهر است

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بیرجند گفت: 70 درصد واحدهای مسکن مهر خراسان جنوبی در بیرجند در حال احداث است.

 

ابراهیم فلاح اظهارداشت: از تعداد 28 هزار و 500 واحدمسکن مهر استان، بالغ بر 17 هزار و 500 واحد در شهرستان بیرجند احداث می شود. وی با بیان اینکه این واحدها در اراضی به مساحت 255 هکتار و در قالب 897 تعاونی در حال احداث است، افزود: این واحدها در قالب تفاهم نامه های سه جانبه اجاره داری 99 ساله، اجاره پنج ساله و خودمالک و گروه های ساخت در دست احداث است.

تحویل 6500 واحد مسکن تا پایان امسال

فلاح با اشاره به اینکه از این تعداد تاکنون چهار هزار واحد تحویل متقاضیان شده است، عنوان کرد: همچنین شش هزار و 500 واحد تا پایان امسال آماده تحویل خواهد شد. وی اضافه کرد: هفت هزار واحد باقی مانده نیز تا شهریور ماه 92 به متقاضیان تحویل خواهد شد. مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بیرجند مساحت مفید واحدها را بین 75 تا 100 متر عنوان کرد و بیان داشت: مساحت غیرمفید در این واحدها حدود 125 متر مربع پیش بینی شده است.

فلاح به خدمات روبنایی ارائه شده در این واحدهای اشاره کرد و ادامه داد: احداث چهار باب مدرسه، چهار باب مسجد و دو سالن ورزشی از جمله این خدمات است. وی ادامه داد: همچنین سه سایت فضای سبز در حال حاضر توسط شهرداری در حال اجرا است. به گفته وی تسهیلات پرداخت شده شامل 20 میلیون تومان سنتی سازی، 22 میلیون تومان نیمه صنعتی و 25 میلیون تومان صنعتی سازی بوده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بیرجند قیمت واحدها را به طور متوسط 29 تا 34 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این تسهیلات به صورت وام کم بهره در شهرستان بیرحند هفت درصد و در بقیه شهرهای استان چهار درصد با بازپرداخت 15 ساله با احتساب دوران مشارکت انجام شده است.


[ سه شنبه 3 بهمن 1391 ] [ 23:28 ] [ مصطفی ]
[ ]

مسکن مهر بروجن آماده واگذاری

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال وبختیاری گفت: 60 درصد واحدهای مسکونی تعاونی های مسکن مهر شهرک الهیه بروجن آماده واگذاری به متقاضیان است.


داوود شیوندی در بازید از پروژه های مسکن مهر شهرک الهیه بروجن افزود: در تعاونی های مسکن مهر استان بیش از شش هزار واحد در دست ساخت است که تاکنون 1900 واحد آن آماده بهره برداری شده و بخش اعظم آن نیز در آینده نزدیک به مرحله نازک کاری می رسد. وی اظهارداشت: 20 درصد این واحدها در مرحله پایان سفت کاری قرار دارد.

شیوندی گفت: در بعضی شهرستان های استان مانند بروجن، 823 واحد مسکونی تعاونی درحال ساخت است که 60 درصد آن قابل افتتاح است که در برخی از این واحدها، خانوارها ساکن شده اند. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: مابقی واحدهای مسکن مهر در دست ساخت تعاونی های استان بین 70 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. هم اکنون بیش از دو هزار و 300 شرکت تعاونی در بخش ها مختلف در استان چهارمحال وبختیاری فعال است.


[ سه شنبه 3 بهمن 1391 ] [ 23:28 ] [ مصطفی ]
[ ]

خبری خوش از مسکن ویژه تهران

 

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان تهران اعلام کرد: هفته آینده پیامکی مبنی بر واجد‌ شرایط بودن به متقاضیان مسکن ویژه تهران ارسال می‌شود.


فریبرز واحدی - مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران درباره نگرانی ثبت‌نام‌کنندگان مسکن ویژه تهران از پذیرفته شدن شرایط‌شان در این طرح اظهار کرد: هفته آینده متقاضیان واجد شرایط مسکن ویژه تهران پیامکی برای واریز قسط دوم خود دریافت می‌کنند و متقاضیانی که واجد شرایط در طرح مسکن ویژه نبوده‌اند نیز مبلغ واریزی (20 میلیون تومان) خود را دریافت خواهند کرد.

وی افزود: پیش‌تر اسامی برخی از متقاضیان فاقد شرایط خرید مسکن ویژه به بانک مسکن ارسال شده و پس ازمشخص شدن کامل اسامی،‌ واریزی اولیه آنها برگردانده می‌شود.

 اولین قسط متقاضیان مسکن ویژه تهران 25 شهریورماه واریز و مقرر شد پس از اعلام واجد شرایط بودن آنها زمان پرداخت قسط دوم اعلام شود اما برخی متقاضیان از دریافت مبلغ واریزیشان در صورت واجد شرایط نبودن نگران هستند که به گفته مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان تهران مبلغ واریزی آنها برگردانده می‌شود


[ سه شنبه 3 بهمن 1391 ] [ 23:27 ] [ مصطفی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 115 116 117 118 119 ... 159 صفحه بعد