قول افتتاح حتمی مسکن مهر مازندران


مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: تا پایان امسال 12 هزار واحد مسکن مهر در استان بهره برداری می شود.

 

سید علی اسد در نشست هم اندیشی مدیران و پیمانکاران مرتبط با اجرای بزرگترین پروژه مسکن مهر مازندران اظهار داشت: تأمین هر چه سریعتر زیرساختهای پروژه های مسکن مهر از جمله: آب، برق، گاز و مخابرات بایستی در اولویت دستگاههای خدمات رسان باشد. وی تاکید کرد: سرعت در اجرای دقیق پروژه ها و بازدید مستمر مسئولان ذیربط بر روند اجرایی آنها باید به عنوان یک اصل قرار گرفته شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان از تلاش و همت این مجموعه برای بهره برداری دوازده هزار واحد مسکن مهر در استان تا پایان سالجاری خبر داد و افزود: در صورت همکاری به موقع دستگاههای خدمات رسان در تلاشیم تا به فضل خداوند برای سومین بار متوالی در سالجاری بیش از دوازده هزار واحد مسکن مهر را در مازندران به بهره برداری برسانیم.

معاون عمرانی استانداری مازندران گفت: مسکن مهر به دنبال رفاه و آسایش مردم علی الخصوص اقشار کم درآمد است. سید عیسی هاشمی افزود: مسکن مهر به عنوان نماد و تجلی شعار ما می توانیم بوده، که با جدیت و نگاه ویژه دولت در سراسر کشور در دست اجرا است. وی افزود: دولت در تلاش است تا با اقدامات و فعالیتهای عمرانی گسترده، مازندران را به جایگاه واقعی خود در کشور رسانده که این مهم با تعامل و همدلی تمامی مسولین ارشد استانی و همکاری مردم شریف استان میسر نیست.

معاون عمرانی استاندار مازندران عنوان کرد: برپایی نشستهای مستمر مسؤلان ذیربط در بخش مسکن مهر و تعامل و همدلی آنان می تواند گامی ارزنده در جهت رفع تمامی موانع باشد.

 


[ چهار شنبه 11 بهمن 1391 ] [ 1:24 ] [ مصطفی ]
[ ]

مسکن مهر دیر آماده افتتاح


مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دیر گفت: پروژه 72 واحدی مسکن دیر دهه فجر افتتاح می‌شود.

 

صادق صداقت در بازدیدی از روند اجرایی پروژه 72 واحدی مسکن مهر دیر اظهار داشت: این پروژه بزرگ واقع در فاز دو فرودگاه دیر در زمینی به مساحت هشت هزار و 700 مترمربع در سه بلوک 24 واحدی در دو طبقه به صورت اسکلت بتنی ساخته شده است. وی ادامه داد: مساحت زیربنای هرواحد را 94.5 مترمربع است که این پروژه 100 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در ایام دهه فجر آماده تحویل به متقاضیان است.

مدیر بنیادمسکن انقلاب اسلامی دیر افزود: تاکنون مبلغ 12میلیارد و773 میلیون و 520 هزار ریال از بانک مسکن تسهیلات اخذ شده است وتمام ثبت نام کننده ها آورده های خود را واریز کرده اند. صداقت تصریح کرد: پروژه 72 واحدی مسکن مهر دیر طی دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد و متقاضیان از این پروژه بهره مند خواهند شد.


[ چهار شنبه 11 بهمن 1391 ] [ 1:24 ] [ مصطفی ]
[ ]

تعهداتمان در مسکن مهر را انجام دادیم

مدیر شعب بانک تجارت استان بوشهر گفت: این بانک به تعهدات خود در زمینه مسکن مهر شهرستان های دیر و کنگان براساس قرارداد های موجود عمل کرده است.

 

غلامعلی تاج بخش روز دوشنبه در نامه ای که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: براساس قراردادهای موجود تعهدات بانک تجارت استان بوشهر درزمینه مشارکت در ساخت مسکن مهر در این استان درمجموع 388 واحد است که از شمار 300 واحد در شهرکنگان و 88 واحد نیز در شهر دیر در دست اجراست.

وی افزود: هم اکنون پیشرفت فیزیکی پروژه 300 واحدی مسکن مهر شهر کنگان 90 درصد است و تاکنون 51 میلیارد و 600 میلیون ریال تسهیلات از سوی بانک تجارت به آن پرداخت شده است که معادل 90 درصد مجموع تعهد تسهیلاتی این بانک در این پروژه است. تاج بخش بیان کرد: پرداخت بموقع تسهیلات پروژه مسکن مهر کنگان از سوی بانک تجارت باعث شد تا فرمانداری کنگان از عملکرد این بانک در این زمینه به صورت شفاهی و مکتوب تقدیر کند.

مدیر شعب بانک تجارت استان بوشهر اظهارکرد: همچنین پروژه مسکن مهر 88 واحدی شهر دیر نیز هم اکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون 15 میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات از سوی این بانک به این پروژه پرداخت شده که معادل 95 درصد تعهید تسهیلاتی بانک در این طرح است. وی گفت: بهره برداری از 28 واحد مسکن مهر پروژه 88 واحدی شهر دیر نشان دهنده این واقعیت است که بانک تجارت به تعهدات خود در این زمینه عمل کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در نشست شورای مسکن استان بوشهر گفته بود: بانک‎ها به غیر از بانک تجارت در پرداخت تسهیلات مسکن همکاری خوبی داشتند که با توجه به این که سهمیه بانک تجارت فقط 88 واحد مسکونی مهر شهرستان دیر است از عهده تامین و پرداخت این تسهیلات برمی‎آید. علیرضا صفایی بیان کرد: بانک تجارت ارائه خدمات در بخش‎های دیگر را بهانه کرده است و این درحالی است که پرداخت نکردن تسهیلات به این واحدهای مسکونی مشکلات زیادی را به دنبال دارد.


[ چهار شنبه 11 بهمن 1391 ] [ 1:23 ] [ مصطفی ]
[ ]

احداث 2400 مسکن مهر در سقز

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان سقز از پیشرفت 42 درصدی واحدهای مسکن مهر دو هزار و 400 واحدی شرکت هیوا لرد این شهر خبر داد.

 

عمر محمد کریمی گفت: پروژه مسکن مهر دو هزار و 400 واحدی شهرستان سقز به لحاظ حجم و تعداد واحدها از جمله پروژه های مهم مسکن مهر استان است. به گفته وی عملیات ساخت این پروژه با انجام فنداسیون و اسکلت هم ‌اکنون در مراحل سفت کاری و تعدادی از واحدها نیز در حال نازک ‌کاری است.

به گفته وی تاکنون در این پروژه 372 میلیارد ریال هزینه شده است و امیدواریم با اتمام عملیات اجرایی این واحدها را به مرور در پایان سال 91 و ابتدای سال 92 به متقاضیان تحویل دهیم.


[ چهار شنبه 11 بهمن 1391 ] [ 1:22 ] [ مصطفی ]
[ ]

مسکن مهر تهران منتظر رئیس جمهور


مدیرکل راه و شهرسازی از آماده شدن ۱۰ هزار و ۹۲۸ واحد مسکونی مهر برای آغاز واگذاری‌ در استان تهران خبرداد و گفت: برای این منظور منتظر پاسخ دفتر رئیس‌جمهور برای اعلام زمان حضور وی در مراسم افتتاحیه هستیم.

 

فریبرز واحدی افزود: در حال حاضر در شهرستانهای تهران، اسلامشهر، ری و ورامین در مجموع 10 هزار و 928 واحد مسکونی مهر آماده واگذاری هستند که برای افتتاح رسمی آنها از دفتر رئیس جمهور درخواست کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه هنوز زمان دقیق افتتاح رسمی و حضور رئیس جمهور از دفتر وی مشخص و اعلام نشده ادامه داد: از 10 هزار و 928 واحد مسکونی ، 2 هزار واحد مسکونی مسکن مهر 99 ساله (در اسلامشهر) ، 5600 واحد مسکونی خود مالکی در اسلامشهر، ری و ورامین، 2171 واحد مسکونی در بافت فرسوده شهری تهران و 1157 واحد مسکونی به شیوه صنعتی است.

واحدی ادامه داد: فاز دوم افتتاح های مسکن مهر استان تهران نیز از اواخر اردیبهشت آغاز می شود و تا آخر شهریور ماه ادامه پیدا می کند. به گفته وی، این افتتاح ها به منزله تحویل تمامی واحدهای مسکونی مهر خواهد بود.


[ چهار شنبه 11 بهمن 1391 ] [ 1:21 ] [ مصطفی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 114 115 116 117 118 ... 159 صفحه بعد