مسکن مهر پلدختر افتتاح شد

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان پلدختر از به بهره‌برداری رسیدن50 واحد مسکون مهر در معمولان پلدختر خبرداد.

 

حجت الاسلام علی محمد لروند گفت: با افتتاح یک واحد ساختمان مسکونی طرح مسکن مهر در شهر معمولان به نمایندگی از 50 فقره تسهیلات پرداختی در سال جاری است.

حجت السلام علی محمد لروند افزود: مبلغ تسهیلات پرداختی امسال در قالب طرح مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت درشهرستان پلدختر 10میلیارد ریال بوده است.

رئیس ستاد دهه فجر پلدختر گفت: 425 فقره تسهیلات مسکن مهر به مبلغ 85 میلیارد ریال تاکنون پرداخت شد که 50 فقره از این تعداد در سال جاری بوده است. در مراسم افتتاح این طرح‌ها امام جمعه، فرماندار پلدختر، بخشدار بخش معمولان و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.


[ جمعه 20 بهمن 1391 ] [ 23:32 ] [ مصطفی ]
[ ]

مسکن مهر خرم‌دره افتتاح شد

مسکن مهر خرم‌دره افتتاح شد
 
 

پروژه 129 واحدی مسکن مهر فرهنگیان خرم‌دره با حضور مسئولان افتتاح شد.

 پروژه 129 واحدی مسکن مهر فرهنگیان این شهر با حضور مسئولان مورد افتتاح قرار گرفت. برای این پروژه 200 میلیون ریال تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده بود که میزان آورده اعضا نیز 140 میلیون ریال است. مجتمع آپارتمانی شقایق فرهنگیان در 43 بلوک احداث شده که هر بلوک شامل سه واحد است و در مجموع 129 واحد مسکونی با پارکینگ و انباری در این پروژه احداث شده است.

گفتنی است مساحت هر واحد این پروژه با مشاعات 135 متر مربع و 85 متر مربع مفید است که مساحت عرصه این پروژه 8 هزار و 200 متر مربع است. مساحت بنا در این پروژه 16 هزار و 500 متر مربع بوده و سازه این پروژه از نوع بتن با سقف بتنی فولاد است. قیمت تمام شده این پروژه با مشاعات اعم از هزینه خرید زمین،‌نقشه، پروانه، نظام مهندسی، تفکیک اعیان، احداث شبکه آب و گاز و... از قرار هر متر مربع 2 میلیون و 520 هزار ریال است. عملیات احداث این پروژه در سال 88 آغاز شده و در سال جاری به اتمام رسیده است.

معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره در ‌حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار فارس با اشاره به افتتاح پروژه‌های مختلف همزمان با دهه فجر گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران پس از گذشت سال‌ها از عمر پر برکت انقلاب اسلامی همچنان قله‌های پیروزی را یکی پس از دیگری طی کرده و یک الگوی مناسب در بیداری ملت‌های منطقه و جهان شده است‌.

مرتضی بنیادی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات مردم اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم یکی از اهداف این دولت بوده و در سر لوحه کار خود قرار داده و با عدالت‌محوری و امانت‌داری و همچنین استفاده از بهترین ظرفیت‌ها در امر خدمات‌رسانی انجام وظیفه کرده است. وی تصریح کرد: ما نیز در این راه از آرمان‌های شهدا و امام راحل و همچنین فرامین مقام معظم رهبری در راستای پیشبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره گرفته و در این مسیر گام برمی‌داریم.

بنیادی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی،‌ قرار دادن مردم در مقابل مسئولان و دلسرد جلوه دادن مردم از نظام است، اظهار داشت: تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، تربیت نسلی مومن، متعهد و ولایی، تلاش در راستای مقابله با تهدیدهای نرم دشمن و صیانت از آرمان‌های انقلاب از وظایف مسئولان است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) روح تازه‌ای به کالبد مقاومت اسلامی دمید، به طوری‌که موجب شده است تا جهان اسلام از انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری کنند.


[ جمعه 20 بهمن 1391 ] [ 23:31 ] [ مصطفی ]
[ ]

مسکن مهر چهارمحال آماده افتتاح

استاندار چهارمحال وبختیاری گفت:شش هزار واحد مسکونی مسکن مهر در این استان آماده بهره برداری و واگذاری به متقاضیان است.

 

علی اصغر عنابستانی به عنوان سخنران بین دو نماز جمعه و عصر در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد افزود: از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر تاکنون، نزدیک به پنج هزار واحد مسکونی تحویل متقاضیان شده است. وی افزود: زیرساخت های لازم برای احداث 20 هزار واحد مسکونی مهر در چهارمحال و بختیاری فراهم شد و احداث این تعداد واحد مسکونی در حال انجام است.

استاندار چهارمحال و بختیاری به پیشرفت های این استان پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تعداد شهرستان های این استان از دو به 9 شهرستان رسید. به گفته وی، 36 شهر در چهارمحال وبختیاری در تقسیمات کشور ثبت شده و 460روستای استان نیز دارای دهیاری می باشد.

عنابستانی یادآور شد: سرمایه گذاری صنعتی در این استان ظرف هفت سال اخیر 10 برابر شده است و اکنون یک هزار و 600 واحد صنعتی در استان فعال می باشد. استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نرخ بیکاری در این استان در هفت سال گذشته از 17درصد به 13درصد کاهش یافته است و در شش ماهه نخست امسال به 10درصد رسید که هدف برنامه پنجم کاهش نرخ بیکاری تا هفت درصد می باشد.

وی، توسعه راههای این استان را در هفت سال اخیر یادآوری کرد و گفت: راههای چهار خطه چهارمحال و بختیاری از 27 کیلومتر به 143کیلومتر رسیده است. به گفته وی، در دهه فجر امسال 143 پروژه با اعتباری افزون بر 870 میلیارد ریال در استان بهره برداری می شود.

وی، انتخابات سال آینده را صحنه حضور حماسی مردم دانست و گفت:حضور مردم در این انتخابات فتنه گران و دشمنان را نا امید خواهد کرد. عنابستانی گفت:دشمنان انقلاب اسلامی با تحریم های اقتصادی قصد فلج کردن نظام جمهوری اسلامی ایران را داشتند اما مردم در برابر این توطئه دشمن، همانند توطئه های دیگر دشمنان ایستادگی کردند.


[ جمعه 20 بهمن 1391 ] [ 23:30 ] [ مصطفی ]
[ ]

افتتاح مسکن مهر شهر شوط

استاندار آذربایجان غربی در هشتادو نهمین سفر شهرستانی خود، 240 واحد مسکونی مهر این شهرستان شوط در شمال استان را افتتاح کرد.

 

برای اجرای این طرح ها که 100 واحد آن به صورت تعاونی و بقیه به صورت خود مالکی احداث شده اند 24 میلیارد و 500 میلیون ریال سرمایه گذاری شده است. از مجموع سرمایه گذاری های انجام شده، 20 میلیارد ریال تسهیلات بانکی است که با بهره کم و بازپرداخت طولانی مدت در اختیار مسکن سازان قرار گرفته است.

جلال زاده در ادامه این سفر از بیمارستان شهدای شهرستان شوط نیز بازدید و مسائلی از قبیل ،کمبود نیروی انسانی و تجهیزات از جمله دستگاه رادیولوژی و سونوگرافی را در گفت و گو با مسوولین این شهرستان مورد بررسی قرار داد. بیمارستان شهدای شهرستان شوط، اخیرا به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده و بعد از تجهیز کامل و تامین تجهیزات مورد نیاز به صورت رسمی به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار آذربایجان غربی همچنین روز جمعه کلنگ احداث انبار جمعیت هلال احمر شهرستان شوط را بر زمین زد. انبار جمعیت هلال احمر شهرستان شوط در 2100 متر مربع زیربنا ساخته می شود که برای ساخت آن دو میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه می شود.

استاندار آذربایجان غربی به منظور شرکت در جشن های انقلاب، افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی و دیدار و گفت و گو با مردم و مسوولین سحرگاه روز جمعه وارد شهرستان شوط شد.


[ جمعه 20 بهمن 1391 ] [ 23:30 ] [ مصطفی ]
[ ]

باز پرداخت ودیعه مسکن مهر گرمی

رئیس اداره راه و شهرسازی گرمی گفت: ودیعه متقاضیان منصرف شده از پروژه مسکن مهر گرمی پس از طی مراحل اداری بازگردانده خواهد شد.

 

صدیف فرمان افزود: از 174 واحد مسکن مهر گرمی 110 واحد به دلیل عدم استقبال متقاضی در تکمیل آورده شخصی در مرحله فونداسیون مانده است. وی گفت: ودیعه متقاضیان این واحدها بعد از لغو قرارداد مربوطه در اتحادیه مسکن مهر عودت داده می شود. وی افزود: 64 واحد دیگر که از پیشرفت مناسبی برخوردار است توسط پیمانکار و به صورت خودمالکی احداث و تکمیل خواهد شد.

وی در زمینه 110 واحدی که متقاضیان آنها انصراف داده اند نیز اظهار کرد: این واحدها توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اجرا و بعد از تکمیل به متقاضیان جدید واگذار خواهد شد. پروژه مسکن مهر گرمی در شهرک ولیعصر (عج) این شهرستان در حال احداث است و بر اساس اظهارات مسوولان مشکل اصلی رکود این پروژه عدم استقبال متقاضیان در تکمیل آورده شخصی است.


[ جمعه 20 بهمن 1391 ] [ 23:29 ] [ مصطفی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 112 113 114 115 116 ... 159 صفحه بعد