احداث ساختمان اداری مسکن مهر دماوند

نخستین ساختمان اداری و آموزشی در مسکن مهر دماوند هم‏زمان با ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی کلنگ‏زنی شد.

 

 کلنگ احداث اولین ساختمان اداری و آموزشی سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در پروژه مسکن مهر شهرستان به زمین زده شد تا نخستین ساختمان اداری و آموزشی این منطقه باشد.

در این مراسم که دبیر مناطق هشت و 12سما، شهردار دماوند به همراه جمعی از مسئولان شهرستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند حضور داشتند، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند از شروع به‏کار این ساختمان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار خوشحالی کرد و این کار را باعث بالا بردن سطح اعتلای فرهنگی شهر دانست. محمود صفری همچنین از مسئولان سما و شهر خواست تا حمایت‏های لازم را از این واحد نوپا به عمل آورند تا پروژه‏ها در کوتاه‏ترین زمان ممکن به اتمام برسد.

حمید محمدعلیان، رئیس آموزشکده سما واحد دماوند نیز گزارش مختصری از کارهای انجام شده در این پروژه تاکنون ارائه داد. وی گفت: این ساختمان با کاربری اداری و آموزشی حدود 6 هزار و 500 متر مربع زیر بنا دارد و در پنج طبقه ساخته می‏شود.

وی همچنین اضافه کرد: با افتتاح این ساختمان، بقیه پروژه‏ها نیز در مجموعه سه قطعه‏ای مجتمع دانشگاهی مستقر خواهد شد و خدمات‏رسانی به دانشجویان این مرکز فنی و حرفه‏ای با بهترین کیفیت انجام خواهد شد.


[ سه شنبه 24 بهمن 1391 ] [ 9:24 ] [ مصطفی ]
[ ]

افتتاح مسکن مهر استان تهران؛ فردا

 


22 هزار و 600 واحد مسکونی مهر در استان تهران فردا با حضور احمدی‏نژاد تحویل داده می‏شود.

 

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از تحویل 22 هزار و 600 واحد مسکن مهر به متقاضیان تهرانی با حضور رئیس جمهوری در روز سه‏شنبه خبر داد. فریبرز واحدی اظهار داشت: این تعداد واحد مسکونی در ردیف پروژه‏های احداث مسکن استان تهران قرار دارد.

وی ادامه داد: البته در حضور رئیس جمهوری در پردیس برای گشایش کنارگذر جنوبی آزادراه تهران پردیس، 3 هزار مسکن این شهر جدید نیز به متقاضیان واگذار می‏شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: این سه هزار واحد به صورت نمادین در شهر جدید پردیس تحویل صاحبان این خانه‏ها می‏شود، اما مراسم اصلی در اسلام‏شهر برگزار خواهد شد.


[ سه شنبه 24 بهمن 1391 ] [ 9:22 ] [ مصطفی ]
[ ]

بهترین سرمایه گذاری در محدوده ساحل دریاچه چیتگر منطقه 22 تهران

[ یک شنبه 22 بهمن 1391 ] [ 19:14 ] [ مصطفی ]
[ ]

مسکن بزرگ آی تک منطقه 22 تهران بهترین خریدار و فروشنده امتیاز تعاونی ها

مسکن بزرگ آی تک منطقه 22 تهران

بهترین خریدار و فروشنده امتیاز تعاونی ها

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه نمایید :::::::::::: کلیک کنید itak22.ir


[ یک شنبه 22 بهمن 1391 ] [ 19:9 ] [ مصطفی ]
[ ]

مرکز خرید فروش امتیاز های تعاونی در منطقه 22 تهران

[ یک شنبه 22 بهمن 1391 ] [ 19:1 ] [ مصطفی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 111 112 113 114 115 ... 159 صفحه بعد