تعویق افتتاح مسکن مهر استان البرز


مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: برنامه افتتاح مسکن مهر استان البرز که قرار بود صبح دوشنبه 23 بهمن ماه با حضور رئیس جمهور برگزار شود به تعویق افتاد.

 

سعید صابونی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی ساختمان ایران (شاسا) از تعویق برنامه افتتاح مسکن مهر استان البرز خبر داد. وی همچنین گفت برنامه ریزی های لازم برای افتتاح پروژه های مسکن مهر استان البرز صورت گرفته بود و آمادگی لازم وجود داشت ولی فعلا این برنامه به زمان دیگری در آینده نزدیک موکول شده است.

پیش از این اعلام شده بود با حضور دکتر احمدی نژاد 9 هزار واحد مسکن مهر در مناطق مختلف استان البرز دوشنبه 23 بهمن مورد بهره برداری قرار می گیرد. به گزارش شاسا واحد های مسکونی آماده افتتاح استان البرز در مناطق ماهدشت کرج و شهرک ابریشم ساوجبلاغ قرار دارند و تعدادی از این واحدها بصورت خود مالک است که از تسهیلات وام مسکن مهر بهره مند شده اند.


[ سه شنبه 24 بهمن 1391 ] [ 9:27 ] [ مصطفی ]
[ ]

مسکن مهر اصفهان افتتاح می شود

رییس اداره کل راه و شهرسازی اصفهان گفت: بیش از 40 هزار واحد مسکن مهر بزودی در این استان به بهره برداری می رسد.

 

محمود محمودزاده در مراسم افتاحییه چند پروژه عمرانی در شهرستان اصفهان گفت: کمتر از شش ماه پیش با حضور رییس جمهوری 30 هزار و 500 واحد مسکن مهر در استان اصفهان افتتاح شد. وی با بی سابقه خواندن این تعداد پروژه مسکن مهر در کشور افزود: حدود 310 واحد مسکونی مهرنیز در شهر قهجاورستان در حال ساخت است. وی همچنین از تعریض دو جاده در شهرستان اصفهان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی جاده اسلام آباد به کلیشاد و جاده اژیه به ورزنه به زودی آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان نیز در این مراسم اظهار کرد : 88 پروژه با اعتباری بالغ بر 800 میلیارد ریال در دهه فجر سال جاری به بهره برداری رسیده است. هاشم امینی گفت: فاز اول پروژه شبکه جمع آوری شبکه فاضلاب قهجاورستان نیز یکی از این پروژه ها بوده که عملیات اجرایی آن از امروز آغاز می شود. وی اجرا شدن این پروژه را یکی از مطالبات مهم مردم این شهر دانست و گفت: فاضلاب این شهر به تصفیه خانه شرق اصفهان ریخته می شود.

امینی اظهار کرد: این پروژه را با 800 میلیون تومان از محل اعتبارات جاری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان آغاز کرده و با دریافت اعتبارت ملی ادامه خواهیم داد. وی همچنین از تامین خدمات آبرسانی و زیر بنایی مسکن مهر شهر قهجاورستان خبر داد و تصریح کرد: مسکن مهر قهجاورستان با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان و شبکه ای به طول هشت کیلومتر به بهره برداری خواهد رسید.

در این مراسم، عملیات اجرایی شبکه فاضلاب شهر قهجاورستان آغاز وشبکه آبرسانی مسکن مهر ومیدان آزادی این شهر با حضور استاندار و فرماندار اصفهان به بهره برداری رسید.


[ سه شنبه 24 بهمن 1391 ] [ 9:26 ] [ مصطفی ]
[ ]

افتتاح مسکن مهر تهران به تعویق افتاد

 

151900 -۲۲ بهمن ۱۳۹۱
مدیر کل مسکن و شهرسازی استان تهران گفت: برنامه افتتاح 22 هزار و 662 واحد مسکن مهر استان تهران که قرار بود 23 بهمن با حضور رییس جمهوری انجام شود به وقت دیگر موکول شد.

 

فریبرز واحدی افزود: این آیین افتتاح به روزی دیگر موکول شده است. پیش از این نیز اعلام شده بود دوشنبه 23 بهمن بیش از 22 هزار واحد مسکن مهر استان تهران با حضور رئیس جمهوری افتتاح و به بهره برداران واگذار می شود که این برنامه به تعویق افتاد.

این واحد های مسکن مهر در شهرستان های تهران، شهریار، اسلامشهر، شهرری و پردیس اعلام شده است. به گفته مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران قرار بود فردا دوشنبه 23 بهمن ماه بعد از افتتاح بزرگراه کنار گذر جنوبی بومهن، با حضور رییس جمهوری در اسلامشهر، به طور رسمی 22 هزار و 662 واحد مسکن مهر استان تهران افتتاح و به صاحبان آن تحویل داده می شود.


[ سه شنبه 24 بهمن 1391 ] [ 9:26 ] [ مصطفی ]
[ ]

رونق ساخت و ساز با افزایش وام ساخت


قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان تهران تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی، توان خرید مردم کاهش یافته که بانک مسکن برای افزایش امکان خرید و رونق در ساخت و ساز، مبلغ وام ساخت را افزایش داده است.

 

فریبرز واحدی اظهار کرد: باید در نظر داشت که این وام،‌ وام ساخت است تا متقاضیانی که می‌خواهند در شرایط فعلی بازار به جز مسکن مهر خانه بخرند، توان خرید بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به پروژه مسکن ویژه و اعطای تسهیلات به متقاضیان این واحدها بیان کرد: برای سایت تهرانسر تسهیلاتی نداریم بلکه ساخت و تحویل این واحدها بر اساس آورده متقاضی و 30 درصد قیمت تمام شده زمین است که در قسط پنجم دریافت می‌شود.

مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به پروژه‌های آینده مسکن ویژه یادآور شد: تاکنون مناطقی جهت ساخت واحدها شناسایی شدند که هنوز در دستور کار نیستند اما مناطقی همچون پونک،‌ کوهک، کیانشهر در جنوب تهران پیش‌بینی شده که با دستور وزیر راه و شهرسازی در دستور کار قرار می‌گیرد و ساخت واحدها بسته به میزان متقاضیانی است که از این طرح استقبال می‌کنند.


[ سه شنبه 24 بهمن 1391 ] [ 9:25 ] [ مصطفی ]
[ ]

برق رسانی به مسکن مهر تبریز

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: 11 هزار انشعاب برق به متقاضیان مسکن مهر در این شهرستان واگذار شده است.

 

افشین روشن میلانی افزود: تعداد انشعاب های پیش بینی شده برای مسکن مهر تبریز 35 هزار و 851 رشته است و پیش بینی می شود تا پایان امسال 13 هزار و 500 رشته انشعاب به متقاضیان مسکن مهر واگذار شود.

وی از جذب کامل اعتبارات تخصیص یافته برای مسکن مهر در سال1390خبر داد و گفت: اعتبار جذب شده برای برق رسانی به مسکن مهر 136 میلیارد و 932میلیون ریال بود که 73 میلیارد و 37 میلیون ریال این مبلغ از محل اعتبارات استانی و45 میلیارد و 395 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت و 18 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه 95 درصد مسکن مهر حوزه فعالیت شرکت توزیع نیروی برق تبریز در شهر جدید سهند واقع شده است، اظهار کرد: برای نیرو رسانی به مسکن مهر سهند شش فیدر از پست فوق توزیع سهند خارج و توسط دو خط سه مداره 20 کیلو ولت به مسکن مهر سهند انتقال یافته است.

روشن میلانی اضافه کرد: برای افزایش ضریب اطمینان شبکه و تامین برق مطمئن واحدهای یاد شده، علاوه بر پست فوق توزیع سهند، یک دستگاه پست فوق توزیع به ظرفیت 100 مگاولت آمپردر داخل سایت فاز سه شهر جدید سهند در حال احداث است. وی برق رسانی را در میان دیگر تاسیسات شهری مسکن مهر، پیشرو ارزیابی و اظهار کرد: 74 کیلومتر شبکه فشار متوسط و 73 کیلومتر شبکه فشار ضعیف برای نیرو رسانی به واحدهای مسکن مهر در حوزه شهرستان تبریز، اسکو و آذرشهر توسط این شرکت احداث شده است.

وی ادامه داد: احداث 47 دستگاه پست اعم از زمینی و کمپکت و 61 دستگاه پست هوایی از دیگر اقدامات توزیع برق تبریز در بخش مسکن مهر بوده است. مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز مسکن مهر را از مهمترین دستاوردهای دولت نهم و دهم دانست و تاکید کرد: مسکن مهر با وجود تاسیسات شهری است که امکان حیات می یابد و برق به عنوان یکی از مهمترین تاسیسات باید به موقع در اختیار ساکنین این واحدها قرار گیرد.

شرکت توزیع نیروی برق تبریز مسئولیت برق رسانی به واحدهای مسکن مهر شهرستان های تبریز ،آذرشهر،اسکو وهمچنین شهرهای خسرو شهر، سردرود، باسمنج، گوگان، ممقان، سهند و ایلخچی را بر عهده دارد.


[ سه شنبه 24 بهمن 1391 ] [ 9:25 ] [ مصطفی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 110 111 112 113 114 ... 159 صفحه بعد