قیمت روز طلا و سکه در بازار 30 اردیبهشت

به گزارش اقتصاد آنلاین، از این پس می‌توانید آخرین قیمت طلا، آخرین قیمت گرم طلا، آخرین قیمت مثقال طلا و آخرین قیمت انواع سکه، همه را در یک جا مشاهده کنید.

آنچه در ذیل می آید جدول قیمت روز جاری طلا و سکه و مقایسه با آخرین قیمت های ثبت شده روز گذشته است. جدول زیر به همراه نمودار تغییرات یک ماه، چند ماه و چند سال گذشته قیمت‌ها می‌تواند نوسانات دقیق بازار را به شما نشان دهد؛



موضوعات مرتبط: خبر مسکن اقتصادی
[ پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395 ] [ 16:44 ] [ مصطفی ]
[ ]

اخبار اقتصادی

1416821283797_45.jpg

عسگر‌اولادی عنوان کرداتاق بازرگانی تهران متهم اول در مشکلات کارت بازرگانی و صادرات

رییس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: بی‌نظمی در صادرات، اول از همه به اتاق بازرگانی تهران باز می‌گردد و اتاق بازرگانی تهران در بروز مشکلات صدور کارت بازرگانی مقصر است.

 
shiva.jpg

شیوا به ایسنا خبر دادقیمت‌گذاری 3 خودروی جدید در جلسه این هفته شورای رقابت

رییس شورای رقابت از بررسی قیمت گذاری خودروی دنا و دو محصول جدید ام وی ام در جلسه آینده این شورا خبر داد.

 
1414483470532_14.jpg

قیمت طلا و دلار در بازار افزایش یافت

در بازار امروز - دوشنبه - هر گرم طلای 18 عیار به قیمت 93 هزار و 868 تومان و سکه تمام طرح جدید به قیمت 917 هزار تومان داد و ستد می شود.

 
60032.jpg

غفلت ایران از تجارت استاندارد «حلال»

نماینده انحصاری استاندارد حلال جهانی در خراسان رضوی با اشاره به اینکه استاندارد "حلال" یک برند غیر قابل تحریم است، گفت: ایران به عنوان یک کشور اسلامی از این تجارت غافل بوده است.

 
1414571487852_oil_barrel_standard.jpg

یک کارشناس اقتصادی با پیشنهاد نفت 50 دلاریبستن بودجه با نفت 100 دلاری رویایی است

یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه بستن بودجه با نفت 100 دلاری رویایی است، پیشنهاد کرد که قیمت نفت در بودجه سال آینده حدود 50 دلار در نظر گرفته شود.

 
722-8.jpg

بدهی میلیاردی مشترکان به مخابرات/نحوه برخورد با بدهکاران تلفن

حدود 25 درصد قبض‌های مشترکان تلفن ثابت استان تهران هر دوره با تاخیر پرداخت می‌شود و در نهایت آمار بدهی‌های مشترکان تلفن ثابت و همراه به مخابرات رقمی بالغ بر 100 میلیارد تومان می‌شود.

 
8888-24.jpg

لیزینگ مسکن به جریان می‌افتد

با وجود اینکه پیشنهاد فعالیت لیزینگ‌ها در حوزه مسکن با اقبال چندانی از سوی بانک مرکزی همراه نبود و بنا به نامناسب بودن شرایط منتفی اعلام شد اظهارات اخیر عبده تبریزی بیانگر پیگیری جدی این موضوع و احتمال بازگشت لیزینگ‌ها به حوزه مسکن است.

 
16-02 (2)(23).jpg

بایدها و نبایدهای شورای رقابت و واکنش خودروسازان

رییس شورای رقابت ضوابط جدیدی را در زمینه نحوه پیش فروش خودروسازان اعلام کرد خودروسازان نیز به این ضوابط واکنش نشان دادند.

 
images-29.jpeg

دبیر انجمن تولیدکنندگان کنسانتره و آب‌میوه عنوان کردمیوه‌های کرم‌دار ارگانیک‌تر هستند

برای تولید آبمیوه از میوه‌های پادرختی سالم استفاده می‌شود و در طول فرآیند تولید نیز تمام میوه‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند؛ چنانچه میوه خرابی هم وارد پروسه تولید شود به دلیل فشرده شدن و حرارت دیدن مشکلی برای سلامت مردم ایجاد نمی‌کند.

 
1411716495279_url.jpeg

قائم مقام شرکت آبفای تهران تاکید کردکیفیت آب مشکلی ندارد

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تاکید بر این‌که کیفیت آب تهران مشکلی ندارد، تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون 30 حلقه چاه جابه‌جا شده‌اند و چاه‌های جدید نیز با ایزولاسیون کامل حفاری می‌شوند.

 
172.3.86.jpg

احتمال توقف پیش فروش تندر 90 تا عقد قرارداد دقیق با رنو

"توصیه شورای رقابت بر این است که تا زمانی که قرارداد دقیق و مشخصی با شرکت رنو بسته نشده است پیش فروش تندر 90 به مشتریان ارائه نشود." این را رییس شورای رقابت درباره آخرین وضعیت خودروی تندر 90 می‌گوید.

 
q74.jpg

پیش‌بینی قیمت نفت تا 6 سال آینده

یک کارشناس با اعتقاد به این‌که قیمت نفت تا سال 2020 افزایش نمی‌یابد، استفاده از ظرفیت‌های صادرات غیرنفتی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و اهداف سند چشم‌انداز 1404 را تنها راهکار موجود کشور دانست.

 
61.7.85.jpg

کاهش قیمت برخی از خودروهای وارداتی

قیمت 3 مدل خودروی وارداتی در بازار کاهش یافته است.

 
01-825.jpg

مشاور کانون عالی شوراهای اسلامی کار تاکید کردجبران عقب ماندگی‌های مزدی کارگران

مشاور کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور از ارائه گزارش وضعیت معیشت کارگران به نشست شورای عالی کار خبر داد و عمل به ماده 41 قانون کار را ملاک تعیین دستمزد عنوان کرد.

 
logo-4.png

نماینده نعمت‌زاده در اتاق اصناف معرفی شدبرگزاری انتخابات رییس اتاق اصناف کشور تا چند روز دیگر

انتخابات ششمین دوره هیات رییسه اتاق اصناف ایران روز ششم آبان ماه برگزار شد و معمولا دو هفته بعد از برگزاری انتخابات از بین اعضای اصلی، رییس اتاق اصناف انتخاب می‌شود اما به دلیل تاخیر در معرفی نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت در این هیات رییسه، انتخاب ریاست اتاق به تعویق افتاد.

 
48109.jpg

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهرانگرانی لوازم خانگی ایرانی سد راه صادرات/ کالاهای وارداتی ارزان‌تر از داخلی

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران بالا بودن قیمت لوازم خانگی ایرانی را سد راه صادرات عنوان و تصریح کرد: قاچاق لوازم خانگی نداریم و کالاهای وارداتی علی‌رغم تعرفه 75 درصدی، ارزان‌تر از کالای داخلی هستند و خدمات پس از فروش خوبی نیز دارند.

 
1411237471202_609.jpg

معاون وزیر کشاورزی به ایسنا خبر دادتجمیع کشاورزان برای کاهش هزینه آبیاری/ برخورد با قاچاقچیان خاک

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به این‌که اکثر کشاورزان خرده‌مالک هستند و برای کاهش هزینه‌های آبیاری تحت فشار آنها را حول محور یک چاه تجمیع می‌کنیم.

 
81-48.jpg

واردات کشور 10 میلیارد دلار بالاتر از صادرات ایستاد

در هفت ماه امسال وارادت کشور با بیش از 10 میلیارد دلار فاصله نسبت به میزان صادرات، 30 میلیارد دلاری ثبت شد.

 
mehdi-motamed (26 of 36).jpg

رییس کانون سراسری انبوه‌سازان تهران عنوان کردصندوق‌ بیمه گامی به سوی کیفی‌سازی ساختمان‌ها

در صورت ایجاد صندوق بیمه کیفیت ساختمان از سوی سازندگان و فرهنگ سازی صحیح می توانیم به روند ساخت ساختمان‌های با کیفیت کمک کنیم.

 
n00003593-b.jpg

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور اعلام کرداعلام زمان پیشنهادی برای الکامپ بیستم

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با اشاره به این‌که اعضای این صنف در جلسه‌ای که به منظور هم‌اندیشی درباره برگزاری الکامپ صورت گرفت تقاضای به تاخیر افتادن زمان برگزاری این نمایشگاه را داشتند گفت:‌ تاریخ پیشنهادی ما برای برگزاری نمایشگاه الکامپ اواسط دی ماه است.

 


موضوعات مرتبط: اقتصادی

برچسب‌ها: اخبار اقتصادی سایت اخبار اقتصادی آخرین اخبار اقتصادی خبر اقتصادی
[ سه شنبه 4 آذر 1393 ] [ 1:52 ] [ مصطفی ]
[ ]

اخبار اقتصادی ( به روز شده در تاریخ ۱۳۹۳/۰۶/۲۹ )

 
16-02 (2)(23).jpg

ثبات قیمتی در بازار خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی در بازار آزاد به ثبات رسیده است.

 
180.JPG

مدیرعامل آبفای تهران:ماملو 15 مهر به مدار می‌آید/ فشار بر پرمصرف‌ها تشدید می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به این‌که درصددیم با تغییر تعرفه فاضلاب در دو سه سال آینده به نرخ واقعی برسیم، گفت: در حال حاضر هزینه بهره برداری از فاضلاب به ازای هر متر مکعب 560 تومان است درحالی که 65 تومان از مشتری دریافت می‌شود.

 
otob.jpg

خودنمایی اتوهای میلیونی در بازار +ریزقیمت

اتو، وسیله برقی که تقریبا بیش از نیمی از آنچه در بازار عرضه می‌شود چینی البته از نوع درجه یک، دو و گاهی هم سه است، برندها و مدل‌های مختلفی دارد که از 75 هزار تا یک میلیون و 210 هزار تومان در بازار لوازم خانگی عرضه می‌شود.

 
8-194.jpg

بیشترین وام‌دهی بانک‌ها در کدام عقود است؟

بانکها و موسسات اعتباری بیشترین تسهیلات خود را در قالب مشارکت مدنی و فروش اقساطی اعطا کرده‌اند.

 
1652.jpg

در گفت‌وگو با ایسنا اعلام شدتولید پسته کرمان نصف شد/چین جدی‌ترین رقیب پسته ایران

رییس اتحادیه تعاونی‌های پسته کرماناز نصف شدن تولید پسته کرمان به دلیل خشکسالی‌های اخیر خبر داد و گفت: در گذشته ایران بالاترین رکورد در تولید و صادرات پسته را داشت که اخیرا آمریکا گوی سبقت تولید را از ایران ربود و اکنون هم رقبا فاصله زیادی با ما دارند اما چین پس از آمریکا جدی‌ترین رقیب تولید پسته ایرانی است که باید با توجه به تلاش جدی چینی‌ها در افزایش تولید پسته، آن‌ها را جدی بگیریم.

 
60-80.jpg

بازگشایی پرونده 14 ساله فولاد میانه

طرح فولاد استانی میانه آذربایجان شرقی به عنوان یکی از هفت طرح فولادی، 14 سال پیش با هدف تولید سالانه 550 هزار تن محصولات کیفی فولادی افتتاح شد و پس از گذشت کمتر از سه سال توانست با تولید 550 هزار و 567 تن به ظرفیت اسمی برسد اما به دلیل بروز برخی مشکلات مالی، این طرح به مدت شش سال متوقف شد.

 
57e17c901b7a99e391745c4c18e5a03e.jpg

درپی اعلام دریافت کارمزد از صاحبان کارت‌خوان‌ها مطرح شداضافه شدن هزینه‌های سربار به خریداران به دلیل استفاده از کارت‌خوان

با توجه به اینکه قرار است از آبان ماه از صاحبان دستگاه‌های کارت‌خوان کارمزد دریافت شود اصناف نسبت به این موضوع اقبال خوبی ندارند و می‌گویند صاحبان دستگاه‌های کارت خوان که باید کارمزد بپردازند، طبیعی است که این میزان را از کارت مشتریان کسر می‌کنند و این موضوع هزینه‌های سرباری را به دو طرف تحمیل می‌کند.

 
hemmat khahi (15 of 26)-1.jpg

معاون رییس‌جمهور در پاسخ به ایسنا:با انتقال آب دریای خزر مخالفم

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان محیط زیست بر مخالفت خود با پروژه انتقال آب از دریای خزر تاکید کرد.

 
thumb1420.jpg

پورفلاح: حضور رییس گمرک در انتخابات اتاق بازرگانی غیرمنتظره بود

تکلیف آخرین کرسی خالی مانده از هفت کرسی هیات رییسه اتاق بازرگانی،‌صنایع، معادن و کشاورزی ایران قرار است فردا - یکشنبه - مشخص شود.

 
21109.jpg

در یک سال گذشته صورت گرفتافزایش بیش از 120 درصدی قیمت اوراق تسهیلات مسکن

افزایش بیش از 120 درصدی قیمت اوراق تسهیلات مسکن در یکسال گذشته، این اوراق را از هدف اصلی خود که کنترل و شفاف کردن قیمت در بازار سرمایه بود، دور کرده و به معضلی جدی برای متقاضیان واقعی خرید مسکن تبدیل شده است.

 
13-316.jpg

ابهام در آزادسازی سهام عدالت8 سال انتظار برای دریافت یک میلیون تومان

موضوع آزاد‌سازی‌ سهام عدالت یکی از مشکلات اصلی دولت جدید است؛ زیرا مدیریت سبد آن پیچیدگی‌های زیادی دارد و 42 میلیون نفر بعد از گذشت هشت سال منتظرند ببینند که آیا می توانند به یک میلیون تومانی که به آنها واگذار شده است دست یابند یا نه؟

 
8888-24.jpg

اختلاف 23 میلیونی گرانترین و ارزانترین هر متر خانه در کشور

در نیمه دوم سال گذشته بین حداقل و حداکثر قیمت معامله شده هر متر خانه در کشور بیش از 23 میلیون تومان اختلاف وجود داشته و حداکثر اجاره هر متر 90 هزار تومان بوده است.

 
382.9.84.jpg

خودروهای روسی اجازه ورود به ایران را ندارند؛خریداران "لادا" به پول خود می‌رسند؟

تعدادی از خودروهای روسی لادا در حالی در ایران پیش فروش شده‌اند که شرکت واردکننده نتوانسته مجوز واردات این خودروها به کشور را اخذ کند. در عین حال سرنوشت وجوه واریزی پیش‌خریداران نامعلوم است.

 
sms-room-monitor5.jpg

با اعلام الگوی جامع ارزیابی اپراتورهای ارتباطیکدام اپراتورها برنده رقابت‌اند؟

اپراتورها و شرکتهای فعال در حوزه سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات، طبق معیارهایی که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارئه می‌دهد با یکدیگر مقایسه و در این بین اپراتورهای برتر انتخاب می‌شوند، اما این سوال هم وجود دارد که آیا انتخاب اپراتورها به عنوان برتر در حوزه ارتباطات و فناوری، دلیل بر آن است که این اپراتورها رضایت صد در صدی مشترکان را هم جلب کرده‌اند؟

 
23608.jpg

معاون وزیر تعاون تاکید کردکمرنگی روحیه کارآفرینی در بین جوانان

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دو مشکل نظیر تورم و بیکاری در جامعه وجود دارد که برای حل آنها همه کارگزاران و بازیگران اجتماعی باید نقش خود را ایفا کنند.

 
156-2.jpg

رییس هیات مدیره اتاق تعاون ایران تاکید کرد:تکرار مطالبات محقق نشده بخش تعاون در برنامه ششم

رییس هیات مدیره اتاق تعاون ایران تکرار مطالبات محقق نشده بخش تعاون در برنامه ششم توسعه را خواستار شد و گفت:

 
n00031315-b.jpg

یک کارشناس هشدار دادغفلت از توسعه آی‌تی = جاماندن از آفریقایی‌ها

یک کارشناس اقتصادی، غفلت از توسعه آی‌تی را به پیشی گرفتن بعضی کشورهای آفریقایی از ایران منجر دانست.

 
1410946265701_1.jpg

یک فعال کارگری:شغل‌ها را بیمه‌دار کنید تا خالی نمانند

یک فعال کارگری با بیان اینکه اگر شغل‌های خالی بیمه و امنیت شغلی داشته باشند هیچگاه خالی نمی‌مانند، از وزارت کار خواست تا نیازهای بازار کار را شناسایی و افراد جویای کار را به سمت آن هدایت کند.

 
atelier-reseau-internet-monde.jpg

اینترنت اشیاء چیست؟

یک استاد دانشگاه گفت: هم افراد معمولی و هم تحصیل‌کرده جامعه می‌توانند از اینترنت اشیا استفاده کنند، اما این‌که در آینده کدام قشر جامعه زودتر از این بحث استقبال کند، مشخص نیست.

 
169-18.jpg

کاهش نرخ 25 ارز در مرکز مبادلات ارزی

بانک مرکزی نرخ دلار را اندکی افزایش داد.

 


موضوعات مرتبط: اقتصادی

برچسب‌ها: خبر اقتصادی اخبار اقتصادی اخبار جدید اقتصادی سایت خبری اقتصادی
[ شنبه 29 شهريور 1393 ] [ 17:48 ] [ مصطفی ]
[ ]

اخبار اقتصادی ( به روز شده در تاریخ ۱۳۹۳/۰۶/۲۷ )

1409035529251_635099090903778986.jpg

برند "زعفران ایرانی" روبه فراموشی

عضو شورای ملی زعفران ضمن گلایه نسبت به اینکه برند "زعفران ایرانی" با بسته‌بند‌ی‌های مجدد در کشورهای دیگر روبه فراموشی‌ است، گفت:‌ این محصول که هر گرم آن در بازارهای جهانی دو دلار ارزش دارد کاملا سنتی تولید می‌شود که اگر به اشتباهات مدیریتی در تولید ادامه دهیم و نسبت به تولید کیفی این محصول بی‌تفاوت باشیم بازارهای زعفران ایرانی از دست می‌روند.

 
134-6.jpg

راهکار دانش‌جعفری برای خروج از درآمد انحصاری

رییس کمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای خروج از درآمد انحصاری باید سایر بخش‌های اقتصادی را در کشور فعال کنیم.

 
90.bmp

بانک مرکزی اعلام کردکاهش 265 هزار نفر از صف متقاضیان وام ازدواج

از نیمه تیر امسال تا دهه سوم شهریور ماه بالغ بر 265 هزار نفر از صف در انتظار دریافت وام ازدواج کم شده است.

 
43-156.jpg

طبق اعلام ایکائوایران از امن‌ترین و ایمن‌ترین فضاهای پروازی جهان است

‌مدیر عامل فرودگاه‌های کشور گفت: از سوی سازمان جهانی هواپیمایی(ایکائو)، فضای هوایی ایران از امن‌ترین و ایمن‌ترین فضاهای پروازی شناخته شده است.

 
1410946466286_01.jpg

چرا زنان باید کار کنند؟

در حالی که 50 درصد نیروی کار کشور را زنان تشکیل می‌دهند، آمارهای رسمی نشان می‌دهد که دست کم در طول هشت سال اخیر، تعداد شاغلان زن در ایران با کاهش قابل ملاحظه‌ای مواجه بوده است.

 
1633[1].jpg

معاون وزیر کشاورزی خبر دادصادرات یک میلیارد دلاری پسته ایران

معاون وزیر جهاد کشاورزی از پسته به عنوان یک کالای استراتژیک صادراتی نام برد و گفت: سالانه یک میلیارد دلار پسته به خارج از کشور صادر می شود.

 
119961_491.jpg

بررسی مهم‌ترین دلایل ایجاد رکود تورمیمنابع بانکی چپاول شده‌اند/ سرمایه‌داری فامیلی جایگزین سرمایه‌داری صنعتی

یک کارشناس اقتصادی مهم‌ترین دلیل رکود تورمی کشور را مشکلات سیستم بانکی و مالی کشور دانست و گفت: منابع بانکی ما به معنای کامل کلمه چپاول شده است.

 
24536.jpg

رییس دبیرخانه ستاد مشاغل خانگی وزارت کار خبر داداختصاص 500 میلیارد تومان به بخش مشاغل خانگی

رییس دبیرخانه ستاد مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بخش مشاغل خانگی در کشور از سوی شورای عالی اشتغال و ستاد مشاغل خانگی اختصاص یافته که در اکثر استان‌ها این اعتبارات تخصیصی پرداخت نشده و این مشکل به منابع و مصارف بانک‌ها بر می‎گردد.

 
129-12.jpg

رییس سازمان چای کشور خبر دادافت تولید چای به دلیل گرما و کاهش بارندگی

رییس سازمان چای کشور از کاهش 24 درصدی خرید برگ سبز چای به دلیل کاهش بارندگی و شدت گرمای بی‌سابقه خبر داد و گفت: اکثریت بوته های چای به طور یکپارچه دچار سوختگی شده‌اند و این خسارات به باغات چای وضعیت معیشتی چایکاران را بحرانی کرده است.

 
kar.jpg

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر دادلایحه نظام کارآفرینی تدوین شد

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تدوین لایحه نظام کارآفرینی در کشور خبر داد و گفت: به طور جدی پیگیر تدوین این لایحه در کشور به ویِژه برای استان‎های زاگرس نشین هستیم.

 
2010-09-15T140144Z_16342016_GM1E69F1P3E01_RTRMADP_3_MARKETS-FOREX_0.JPG

19 ارز ارزان شد

امروز -پنج‌شنبه - نرخ رسمی 19 ارز کاهش و قیمت 16 ارز هم افزایش یافت.

 
noimage

روستا محلی برای تولید، خوداتکایی و اشتغال

یک کارشناس اقتصادی معتقد است که ایران می‌تواند در تمام فصول سال محصولات کشاورزی، دامی و آبزی تولید کند و روستاها می‌توانند محل تولید، خوداتکایی و اشتغال باشند.

 
30-298.jpg

حسادت اروپایی‌ها به گوگل و درخواست عجیب

وزیر دادگستری آلمان از شرکت گوگل خواست که درباره اعلام نحوه طبقه‌بندی نتایج جست‌وجوی اینترنتی شفاف‌تر عمل کند.

 
noimage

سود 25 میلیارد دلاری "علی بابا"

بزرگترین شرکت تجارت الکترونیکی چین از ورود به بورس نیویورک 25 میلیارد دلار سود کسب می‌کند.

 
316ardebil.jpg

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کردساختمان‌های مسکن مهر آماده تحویل است، اما خدمات رفاهی نداریم

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد: در مسکن مهر پردیس چندین هزار واحد برای تحویل آماده است، اما وضعیت خدمات روبنایی و زیربنایی مشکل اصلی شهرهای جدید است.

 
hemmat khahi-58.jpg

/بحران آب را جدی بگیریم/سد لار فقط 18 میلیون متر مکعب دیگر آب دارد

سد لار آخرین نفس‌های خود را در پایان تابستان می‌کشد به گونه‌ای که تا خارج شدن آب از مدار تنها یک گام 18 میلیون متر مکعبی باقی است.

 
61-36.jpg

نظر نماینده سابق ایران در اوپک در مورد قیمت فعلی نفت

نماینده سابق ایران در اوپک با بیان این که تا زمانی که مازاد عرضه وجود داشته باشد، نمی توانیم شاهد قیمت‌های قوی نفت باشیم، گفت: در صورتی که همچنان اضافه عرضه وجود داشته باشد، قیمت‌ها همان طور که ابتدا به 100 دلار رسید و سپس کاهش پیدا کرد باز هم تضعیف خواهد شد.

 
127[1].jpg

مدیر‌عامل یک شرکت کارگزاری عنوان کردخبرهایی که بورس تهران را مثبت می‌کند

یک فعال بازار سرمایه با بیان اینکه بورس تهران در صورت مثبت بودن نتیجه مذاکرات هسته‌ای و انتشار گزارش 6 ماهه شرکت‌ها روند رو به رشدی را آغاز می‌کند، تاکید کرد: دید میان مدت در بورس در افزایش سودآوری سهامداران موثر است.

 
images-53.jpeg

آمار 22 سال واردات به کشور

بررسی آمار 22 ساله واردات کشور از سال 1371 تا 1392 نشان می‌دهد که میزان مصرف در ایران همواره سیر صعودی داشته است.

 
1410876417200_600.jpg

در بازار خارجی لوازم آشپزخانهجنس "غیر چینی" یک دروغ تبلیغاتی بزرگ است

"همه اجناس خارجی موجود در بازار خرده‌ریزهای آشپزخانه تولید چین است و جنس خارجی "غیر چینی" فقط یک دروغ تبلیغاتی بزرگ محسوب می‌شود. البته باید دانست که اجناس چینی در سه سطح کیفی تولید می‌شوند که معمولا برندهای مشهور دارای درجه کیفی "الف" هستند.



موضوعات مرتبط: اقتصادی

برچسب‌ها: خبر اقتصادی اخبار اقتصادی اخبار جدید اقتصادی سایت خبری اقتصادی
[ پنج شنبه 27 شهريور 1393 ] [ 15:30 ] [ مصطفی ]
[ ]

اخبار اقتصادی ( به روز شده در تاریخ ۱۳۹۳/۰۶/۲۶ )

 
چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ / Sep 17 2014
تعداد اخبار: 58
 
119961_491.jpg

پنبه اسکناس سبزآبی زده شدبانک‌ها خودسرانه هزار تومانی نمی‌گیرند

اسکناس هزار تومانی که 40 سال پیش با قدرت و ارزش بالای پولی تولید شد و به بازار پول آمد، این روزها با ریزش شدید ارزش پول ملی و تورم بالا جایی بین اسکناس‌های رنگارنگ ندارد.

 
Rouhollah Vahdati-14-70.jpg

/بحران آب را جدی بگیریم/وزیر نیرو: افزایش قیمت آب برای مشترکان پرمصرف

وزیر نیرو اظهار کرد: در جلسه امروز هیات دولت قرار شد تا افزایش قیمتی در پله‌های بالای تعرفه پلکانی انجام شود تا مشترکان پرمصرف به دلیل انگیزه اقتصادی مصرف خود را کاهش دهند.

 
zahiri.jpg

رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق بازرگانی تهران:صادرات میوه به روسیه بهترین مزیت بازرگانی ایران است

رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق بازرگانی تهران گفت: فروش میوه‌های باغی از جمله مرکبات به روسیه بهترین مزیت بازرگانی ایران در بخش تولید داخل است.

 
8888-24.jpg

در گفت‌وگو با ایسنا مطرح شدمشکل بازار مسکن با وام 80 میلیونی حل نمی‌شود

مشکلات بازار مسکن با مطرح شدن طرح‌هایی از قبیل وام 80 میلیون تومانی و طرح جامع مسکن حل نخواهد شد و تا زمانی که ادغام وزارت مسکن ادامه دارد، هم چنان مشکلات ویژه در بخش مسکن ادامه دارد.

 
4-1043.jpg

بدهی 40 میلیارد تومانی مشترکان تهرانی‌ به شرکت مخابرات

اظهارات مسوولان مخابرات استان تهران گویای آن است که در هر دوره حدود 30 تا 40 میلیارد تومان از پرداختی‌های مردم برای قبوض تلفن با تاخیر انجام می‌شود.

 
316ardebil.jpg

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کردساختمان‌های مسکن مهر آماده تحویل است، اما خدمات رفاهی نداریم

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد: در مسکن مهر پردیس چندین هزار واحد برای تحویل آماده است، اما وضعیت خدمات روبنایی و زیربنایی مشکل اصلی شهرهای جدید است.

 
hemmat khahi-58.jpg

/بحران آب را جدی بگیریم/سد لار فقط 18 میلیون متر مکعب دیگر آب دارد

سد لار آخرین نفس‌های خود را در پایان تابستان می‌کشد به گونه‌ای که تا خارج شدن آب از مدار تنها یک گام 18 میلیون متر مکعبی باقی است.

 
61-36.jpg

نظر نماینده سابق ایران در اوپک در مورد قیمت فعلی نفت

نماینده سابق ایران در اوپک با بیان این که تا زمانی که مازاد عرضه وجود داشته باشد، نمی توانیم شاهد قیمت‌های قوی نفت باشیم، گفت: در صورتی که همچنان اضافه عرضه وجود داشته باشد، قیمت‌ها همان طور که ابتدا به 100 دلار رسید و سپس کاهش پیدا کرد باز هم تضعیف خواهد شد.

 
127[1].jpg

مدیر‌عامل یک شرکت کارگزاری عنوان کردخبرهایی که بورس تهران را مثبت می‌کند

یک فعال بازار سرمایه با بیان اینکه بورس تهران در صورت مثبت بودن نتیجه مذاکرات هسته‌ای و انتشار گزارش 6 ماهه شرکت‌ها روند رو به رشدی را آغاز می‌کند، تاکید کرد: دید میان مدت در بورس در افزایش سودآوری سهامداران موثر است.

 
images-53.jpeg

آمار 22 سال واردات به کشور

بررسی آمار 22 ساله واردات کشور از سال 1371 تا 1392 نشان می‌دهد که میزان مصرف در ایران همواره سیر صعودی داشته است.

 
1410876417200_600.jpg

در بازار خارجی لوازم آشپزخانهجنس "غیر چینی" یک دروغ تبلیغاتی بزرگ است

"همه اجناس خارجی موجود در بازار خرده‌ریزهای آشپزخانه تولید چین است و جنس خارجی "غیر چینی" فقط یک دروغ تبلیغاتی بزرگ محسوب می‌شود. البته باید دانست که اجناس چینی در سه سطح کیفی تولید می‌شوند که معمولا برندهای مشهور دارای درجه کیفی "الف" هستند.

 
56-196.jpg

آخوندی عنوان کردزندگی 18 میلیون نفر در بافت فرسوده

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه 18 میلیون نفر از جمعیت شهری کشور در بافتهای فرسوده، تاریخی و حاشیه شهرها زندگی می‌کنند، لزوم توجه به این بافتها را یادآور شد.

 
gosht1.jpg

رییس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گاوی خبر دادفعالیت 200 قصابی‌ غیرمجاز در تهران

رییس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گاوی استان تهران از فعالیت حدود 200 واحد بدون مجوز در این صنف خبر داد و تاکید کرد: مردم برای تهیه گوشت گاو حتما به واحدهای جوازدار مراجعه کنند و در صورت بروز هر نوع تخلف، گزارش دهند تا برخورد قانونی با واحد متخلف صورت گیرد.

 
1410267302467_800.jpg

عضو اتاق بازرگانی تهران مطرح کردنیازهای تجار ایرانی و روسی برای تسهیل روابط اقتصادی

نوسازی ناوگان حمل‌ و نقل و صدور روادید‌های بلند‌مدت مهم‌ترین نیاز تجار برای تسهیل روابط اقتصادی ایران با روسیه است.

 
1410850892728_1.jpg

ماموریت غیرممکن خودکفایی در گندم

در حالی که مسئولان عالی رتبه کشوری اعتقاد دارند که سال آینده نیاز به واردات گندم نخواهیم داشت و به خود کفایی می‌رسیم، واردات گندم نه تنها کاهش نیافته بلکه با افزایش 144 درصدی روبرو بوده است.

 
Fast-Food-5.jpg

مسائل مالیاتی برای اغذیه‌فروشی‌ها دردسرساز شد

چندی پیش رییس کل سازمان امور مالیاتی اعلام کرد که "چلوکبابی‌ها و فست‌فودها مشمول مالیات بر ارزش افزوده نیستند و اگر از مردم مالیات بگیرند سوء استفاده، جیب‌بری و کلاهبرداری کرده‌اند". این در حالی است که اغذیه‌فروشی‌هایی که صاحب برند هستند ملزم به دریافت این نوع مالیات هستند!

 
38.1.87.jpg

الزام قطعه‌سازان به مشارکت با خارجی‌ها

براساس قوانین بالادستی شرکت‌های قطعه‌ساز داخلی ملزم به افزایش سطح توانمندی‌ها و کیفیت تولیدات خود شده‌اند.

 
110308_PhotoA.jpg

حمایت صندوق مهر امام رضا (ع) از طرح‌های تولید بازارمحور

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا (ع) گفت: از کارآفرینانی که دارای مدل‌های کسب و کار محصول محور باشند و بتوانند واحدهای تولیدی کوچک را شکل داده و محصولات آن را به بازار برسانند حمایت می‌کنیم.

 
Hamid Forutan (2 of 17).jpg

زمزمه توقف خط لوله صلحهیات پاکستانی با پیشنهاد جدید در راه تهران

پیشنهادات جدید از سوی پاکستان برای اجرایی شدن عملیات واردات گاز از ایران در حالی به زودی در تهران مورد بررسی قرار می‌گیرد که زمزمه متوقف شدن خط لوله صلح به گوش می‌رسد و این در حالی است که طبق قرارداد اولیه بین دو کشور، اگر تا سه ماه آینده جریان صادرات گاز به پاکستان عملیاتی نشود، این کشور باید ماهانه 200 میلیون دلار جریمه پرداخت کند.

 
382.9.84.jpg

وظایف واردکنندگان خودرو در برابر مشتریان

رئیس بازرسی خدمات خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران الزامات و وظایف قانونی واردکنندگان خودرو در حوزه خدمات پس از فروش را تشریح کرد.

 
counter.jpg

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران اعلام کرددر زمستانها کمبود 200 میلیون مترمکعبی گاز داریم

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر مصرف بهینه گاز، از کمبود 200 میلیون مترمکعبی گاز مورد نیاز مصرف کشور در زمستان‎‎ها خبر داد.

 


موضوعات مرتبط: اقتصادی

برچسب‌ها: اخبار اقتصادی اخبار جدید اقتصادی خبر جدید اقتصادی سایت خبری اقتصادی
[ چهار شنبه 26 شهريور 1393 ] [ 23:43 ] [ مصطفی ]
[ ]

اخبار اقتصادی ( به روز شده در تاریخ ۱۳۹۳/۰۵/۰۳ )

54a94b279bd4eea87e9a78bf96f2f3b8.jpg

عضو شورای رقابت به ایسنا خبر دادجلسه پرتنش شورای رقابت / کاهش 2 تا 3 درصدی قیمت خودرو

عضو شورای رقابت جزئیات جلسه امروز شورا را تشریح کرد و از احتمال کاهش 2 تا 3 درصدی قیمت خودرو طی 2 هفته آینده خبر داد.

 
Amir Kholoosi-7-75.JPG

وزیر راه اعلام کردمهلت 20 روزه به اسکانیاهایی که تغییر مدل دادند

وزیر راه و شهرسازی دستور داد: کمیته ناوگان کمیسیون ایمنی راه‌ها با تشکیل جلسه نسبت به مغایرت‌های موجود بین اتوبوس‌های اسکانیا تولید شده در شرکت عقاب افشان با آنچه که توسط کابران مورد استفاده قرار می‌گیرد، اعلام نظر کند. همچنین اتوبوس‌هایی که دارای تغییرات جزئی نسبت به تولیدات کارخانه بوده‌اند 20 روز فرصت دارند تا نسبت به به انجام تغییرات لازم اقدام کنند.

 
6-1547.jpg

ساختار جدید تعرفه تلفن ثابت و همراه

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات چندی پیش به منظور شفافیت، ساده‌سازی و حذف پالس محوری از تعرفه‌های تلفن ثابت، محاسبه‌ی کارکرد مشترکان بر مبنای دقیقه، اجرای طرح همکدسازی در استان‌ها، یکنواخت‌سازی تعرفه‌های تلفن همراه و توسعه‌ی شبکه تلفن ثابت با تضمین درآمد مناسب برای آن، پیشنهاد شرکت مخابرات ایران در مورد تعرفه مکالمه تلفن‌های ثابت و همراه را بررسی و تغییرات تعرفه‌ها را تصویب کرد.

 
34-150.jpg

پیش‌بینی بازار مسکن در امسال

انتظارات مردم از کاهش قیمت خانه به سر رسیده بدین ترتیب با پایان ماه رمضان رونق به این بخش بازمی‌گردد و پیش بینی می‌شود تا پایان شهریور این میزان افزایش به حداکثر برسد و طبق روال هر ساله با آغاز مهر ماه و شروع مدارس میزان خرید و فروش کاهش یابد و در دی ماه مجددا روند معاملات افزایشی شود.

 
1222..jpg

معاون وزیر کشاورزی خبر داداختصاص 10 میلیارد دلار از صندوق توسعه به کشاورزی

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی از اختصاص اعتبار 10 میلیارد دلاری از منابع صندوق توسعه ملی به بخش کشاورزی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه نرخ 22 درصدی سود تسهیلات کشاورزی برای بخش کشاورزی بسیار خطرناک است رئیس جمهور دستور تجدید نظر داده است.

 
amir harirchi (10 of 18).jpg

مرگ در معادن ایران پرسه می‌زند!

هنوز چند هفته‌ای از اظهارات یک مقام مسئول در لرستان مبنی بر اینکه "هر 16 روز یک نفر در معادن ایران می‌میرد" نگذشته بود که بار دیگر در حادثه‌ای تاسف بار در انفجار یک معدن سنگ گرانیت در اردکان یزد پنج معدنچی جان خود را از دست دادند تا مشخص شود که معادن ایران همچنان ناامن هستند.

 
5656-1.jpg

بلاتکلیفی قیمت جدید تندر 90

اگرچه رییس شورای رقابت حدود دو هفته پیش از تعیین تکلیف قیمت تندر 90 ظرف چند روز خبر داده بود اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

 
isna-13-368.jpg

با لغو تحریم بندر رجایی کالاها چقدر ارزان‌ می‌شوند؟

با از سرگیری تردد مستقیم خطوط معتبر کشتیرانی جهان در بندر شهید رجایی فاصله دستیابی به کالاها به میزان هفت روز کاهش می‌یابد و این امر تا حدود زیادی در کوتاه کردن دست واسطه‌ها و دلان در بازار تجارت بین المللی ایران موثر خواهد بود.

 
98-66.jpg

سازمان دامپزشکی اعلام کردتقاضای نگهداری سگ و گربه تا ببر و مار پیتون در منزل!

حیوانات خانگی که تا دیروز به سگ و گربه‌های کوچک محدود می‌شد امروز حیوانات وحشی همچون مار و ببر را هم شامل می‌شود و به غیر از عرضه کنندگان دارای مجوز از سازمان دامپزشکی، افرادی هستند که انواع حیوانات را کنار خیابان‌ها به صورت کاملا غیر بهداشتی عرضه می‌کنند.

 
188.2.89-1.jpg

گزارش میدانی ایسناکدام کولر گازی‌ بهتر است؟ + جدول قیمت‌

گرمای طاقت فرسای این روزهای هوا بسیاری از مردم را به فکر خرید یا تعویض سیستم های خنک کننده منزل و یا محل کارشان انداخته است.

 
IMAGE635276233942656250.jpg

بیشترین تراز تجاری مثبت ایران با کدام کشورهاست؟

بررسی آمار تراز تجاری ایران با کشورهای مختلف نشان می دهد که بیشترین تراز تجاری مثبت ایران در بهار امسال با کشور عراق بوده است.

 
8888-24.jpg

پیشنهاد برای جلوگیری از بازار سیاه اوراق مسکن

رییس کانون انبوه‌سازان کشور گفت: با توجه به افزایش قیمت اوراق مسکن، سودها به 25 تا 26 درصد رسیده که این امر حتما باید مدیریت شود تا از بازار سیاه در این بخش جلوگیری شود.

 
78161.jpg

پیشنهاد افزایش 50درصدی نرخ شست‌وشوی فرش‌+تعرفه فعلی

رییس اتحادیه قالیشویان تهران گفت: پیشنهاد افزایش 50 تا 60 درصدی تعرفه‌ها را داده‌ایم که هنوز با این موضوع موافقت نشده است.

 
yum7,,,,,-1.jpg

پروازهای بی‌خطر در آسمان‌های خطرناک!

آسمان‌های خطرناک در همه جا از فلسطین اشغالی تا عراق و از نیجریه تا کره شمالی مشاهده می‌شوند با این همه کارشناسان هواپیمایی می‌گویند مسیری که پرواز 17 مالزی ایرلاینز و 298 مسافر آن بر فراز یک منطقه جنگی در شرق اوکراین در پیش گرفته بودند، غیرمعمول نبود.

 
noimage

با کمک گرفتن از چینپاکستان در مرز ایران ترمینال ال‌ان‌جی می‌سازد

پاکستان اعلام کرد که در حال کمک گرفتن از چین برای احداث یک ترمینال گاز طبیعی مایع (ال‌ان‌جی) و زیرساخت‌های خط لوله مرتبط با آن در مرز ایران است.

 
BMW_435i_004_1024-620x414.jpg

ایسنا گزارش می‌دهداحتمال کاهش واردات خودرو

به رغم رشد 155 درصدی واردات خودرو در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته این احتمال می‌رود که از تابستان سال جاری واردات خودرو به کشور کاهش یابد.

 
23-329.jpg

معاون شرکت ساخت:آزادراه قم - گرمسار به زودی افتتاح می‌شود

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: با افزایش تعداد ماشین آلات راهسازی و کارخانه‌های قیر و افزایش شیفت‌های کاری، قطعه یک آزادراه حرم تا حرم به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

 
lastic2.jpeg

قیمت لاستیک در بازار از 250 هزارتا 40 میلیون تومان!

رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن، پنچرگیران، فیلترسازان و فیلترفروشان تهران گفت: لاستیک ماشین از 250 هزار تومان تا 40 میلیون تومان است که لاستیک‌های 40 میلیون تومانی مخصوص لودرها و یا ماشین‌هایی است که فعالیت‌های معدنی را انجام می دهند.

 
70-112.jpg

آخوندی خواستار شد:بررسی راهکارهای ایجاد صندوق پس‌انداز مسکن روستایی

وزیر راه و شهرسازی از اعضای جلسه شورای هماهنگی مسکن این وزارتخانه درخواست کرد راهکارهای ایجاد صندوق پس‌انداز مسکن روستایی را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

 
01-400.jpg

یک فعال کارگری:قانون منع اشتغال اتباع بیگانه را اجرا کنید لطفا!

یک فعال کارگری گفت: به جای صدور بخشنامه، قانون منع اشتغال اتباع بیگانه را اجرا کنیم چرا که با اجرای آن بازار کار از دست اتباع خارجی گرفته و به نیروهای کار ایرانی سپرده خواهد شد.

 


موضوعات مرتبط: اقتصادی

برچسب‌ها: ,سایت خبری اقتصادی,آخرین اخبار اقتصادی,اخبار جدید اقتصادی,خبر جدید اقتصادی,,,
[ جمعه 3 مرداد 1393 ] [ 1:13 ] [ مصطفی ]
[ ]

اخبار اقتصادی ( به روز شده در تاریخ ۱۳۹۳/۰۵/۰۲ )

54a94b279bd4eea87e9a78bf96f2f3b8.jpg

عضو شورای رقابت به ایسنا خبر دادجلسه پرتنش شورای رقابت / کاهش 2 تا 3 درصدی قیمت خودرو

عضو شورای رقابت جزئیات جلسه امروز شورا را تشریح کرد و از احتمال کاهش 2 تا 3 درصدی قیمت خودرو طی 2 هفته آینده خبر داد.

 
Amir Kholoosi-7-75.JPG

وزیر راه اعلام کردمهلت 20 روزه به اسکانیاهایی که تغییر مدل دادند

وزیر راه و شهرسازی دستور داد: کمیته ناوگان کمیسیون ایمنی راه‌ها با تشکیل جلسه نسبت به مغایرت‌های موجود بین اتوبوس‌های اسکانیا تولید شده در شرکت عقاب افشان با آنچه که توسط کابران مورد استفاده قرار می‌گیرد، اعلام نظر کند. همچنین اتوبوس‌هایی که دارای تغییرات جزئی نسبت به تولیدات کارخانه بوده‌اند 20 روز فرصت دارند تا نسبت به به انجام تغییرات لازم اقدام کنند.

 
6-1547.jpg

ساختار جدید تعرفه تلفن ثابت و همراه

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات چندی پیش به منظور شفافیت، ساده‌سازی و حذف پالس محوری از تعرفه‌های تلفن ثابت، محاسبه‌ی کارکرد مشترکان بر مبنای دقیقه، اجرای طرح همکدسازی در استان‌ها، یکنواخت‌سازی تعرفه‌های تلفن همراه و توسعه‌ی شبکه تلفن ثابت با تضمین درآمد مناسب برای آن، پیشنهاد شرکت مخابرات ایران در مورد تعرفه مکالمه تلفن‌های ثابت و همراه را بررسی و تغییرات تعرفه‌ها را تصویب کرد.

 
34-150.jpg

پیش‌بینی بازار مسکن در امسال

انتظارات مردم از کاهش قیمت خانه به سر رسیده بدین ترتیب با پایان ماه رمضان رونق به این بخش بازمی‌گردد و پیش بینی می‌شود تا پایان شهریور این میزان افزایش به حداکثر برسد و طبق روال هر ساله با آغاز مهر ماه و شروع مدارس میزان خرید و فروش کاهش یابد و در دی ماه مجددا روند معاملات افزایشی شود.

 
1222..jpg

معاون وزیر کشاورزی خبر داداختصاص 10 میلیارد دلار از صندوق توسعه به کشاورزی

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی از اختصاص اعتبار 10 میلیارد دلاری از منابع صندوق توسعه ملی به بخش کشاورزی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه نرخ 22 درصدی سود تسهیلات کشاورزی برای بخش کشاورزی بسیار خطرناک است رئیس جمهور دستور تجدید نظر داده است.

 
amir harirchi (10 of 18).jpg

مرگ در معادن ایران پرسه می‌زند!

هنوز چند هفته‌ای از اظهارات یک مقام مسئول در لرستان مبنی بر اینکه "هر 16 روز یک نفر در معادن ایران می‌میرد" نگذشته بود که بار دیگر در حادثه‌ای تاسف بار در انفجار یک معدن سنگ گرانیت در اردکان یزد پنج معدنچی جان خود را از دست دادند تا مشخص شود که معادن ایران همچنان ناامن هستند.

 
5656-1.jpg

بلاتکلیفی قیمت جدید تندر 90

اگرچه رییس شورای رقابت حدود دو هفته پیش از تعیین تکلیف قیمت تندر 90 ظرف چند روز خبر داده بود اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

 
isna-13-368.jpg

با لغو تحریم بندر رجایی کالاها چقدر ارزان‌ می‌شوند؟

با از سرگیری تردد مستقیم خطوط معتبر کشتیرانی جهان در بندر شهید رجایی فاصله دستیابی به کالاها به میزان هفت روز کاهش می‌یابد و این امر تا حدود زیادی در کوتاه کردن دست واسطه‌ها و دلان در بازار تجارت بین المللی ایران موثر خواهد بود.

 
98-66.jpg

سازمان دامپزشکی اعلام کردتقاضای نگهداری سگ و گربه تا ببر و مار پیتون در منزل!

حیوانات خانگی که تا دیروز به سگ و گربه‌های کوچک محدود می‌شد امروز حیوانات وحشی همچون مار و ببر را هم شامل می‌شود و به غیر از عرضه کنندگان دارای مجوز از سازمان دامپزشکی، افرادی هستند که انواع حیوانات را کنار خیابان‌ها به صورت کاملا غیر بهداشتی عرضه می‌کنند.

 
188.2.89-1.jpg

گزارش میدانی ایسناکدام کولر گازی‌ بهتر است؟ + جدول قیمت‌

گرمای طاقت فرسای این روزهای هوا بسیاری از مردم را به فکر خرید یا تعویض سیستم های خنک کننده منزل و یا محل کارشان انداخته است.

 
IMAGE635276233942656250.jpg

بیشترین تراز تجاری مثبت ایران با کدام کشورهاست؟

بررسی آمار تراز تجاری ایران با کشورهای مختلف نشان می دهد که بیشترین تراز تجاری مثبت ایران در بهار امسال با کشور عراق بوده است.

 
8888-24.jpg

پیشنهاد برای جلوگیری از بازار سیاه اوراق مسکن

رییس کانون انبوه‌سازان کشور گفت: با توجه به افزایش قیمت اوراق مسکن، سودها به 25 تا 26 درصد رسیده که این امر حتما باید مدیریت شود تا از بازار سیاه در این بخش جلوگیری شود.

 
78161.jpg

پیشنهاد افزایش 50درصدی نرخ شست‌وشوی فرش‌+تعرفه فعلی

رییس اتحادیه قالیشویان تهران گفت: پیشنهاد افزایش 50 تا 60 درصدی تعرفه‌ها را داده‌ایم که هنوز با این موضوع موافقت نشده است.

 
yum7,,,,,-1.jpg

پروازهای بی‌خطر در آسمان‌های خطرناک!

آسمان‌های خطرناک در همه جا از فلسطین اشغالی تا عراق و از نیجریه تا کره شمالی مشاهده می‌شوند با این همه کارشناسان هواپیمایی می‌گویند مسیری که پرواز 17 مالزی ایرلاینز و 298 مسافر آن بر فراز یک منطقه جنگی در شرق اوکراین در پیش گرفته بودند، غیرمعمول نبود.

 
noimage

با کمک گرفتن از چینپاکستان در مرز ایران ترمینال ال‌ان‌جی می‌سازد

پاکستان اعلام کرد که در حال کمک گرفتن از چین برای احداث یک ترمینال گاز طبیعی مایع (ال‌ان‌جی) و زیرساخت‌های خط لوله مرتبط با آن در مرز ایران است.

 
BMW_435i_004_1024-620x414.jpg

ایسنا گزارش می‌دهداحتمال کاهش واردات خودرو

به رغم رشد 155 درصدی واردات خودرو در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته این احتمال می‌رود که از تابستان سال جاری واردات خودرو به کشور کاهش یابد.

 
23-329.jpg

معاون شرکت ساخت:آزادراه قم - گرمسار به زودی افتتاح می‌شود

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: با افزایش تعداد ماشین آلات راهسازی و کارخانه‌های قیر و افزایش شیفت‌های کاری، قطعه یک آزادراه حرم تا حرم به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

 
lastic2.jpeg

قیمت لاستیک در بازار از 250 هزارتا 40 میلیون تومان!

رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن، پنچرگیران، فیلترسازان و فیلترفروشان تهران گفت: لاستیک ماشین از 250 هزار تومان تا 40 میلیون تومان است که لاستیک‌های 40 میلیون تومانی مخصوص لودرها و یا ماشین‌هایی است که فعالیت‌های معدنی را انجام می دهند.

 
70-112.jpg

آخوندی خواستار شد:بررسی راهکارهای ایجاد صندوق پس‌انداز مسکن روستایی

وزیر راه و شهرسازی از اعضای جلسه شورای هماهنگی مسکن این وزارتخانه درخواست کرد راهکارهای ایجاد صندوق پس‌انداز مسکن روستایی را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

 
01-400.jpg

یک فعال کارگری:قانون منع اشتغال اتباع بیگانه را اجرا کنید لطفا!

یک فعال کارگری گفت: به جای صدور بخشنامه، قانون منع اشتغال اتباع بیگانه را اجرا کنیم چرا که با اجرای آن بازار کار از دست اتباع خارجی گرفته و به نیروهای کار ایرانی سپرده خواهد شد.

 


موضوعات مرتبط: اقتصادی

برچسب‌ها: ,سایت خبری اقتصادی,آخرین اخبار اقتصادی,اخبار جدید اقتصادی,خبر جدید اقتصادی,,
[ پنج شنبه 2 مرداد 1393 ] [ 13:18 ] [ مصطفی ]
[ ]

اخبار اقتصادی ( به روز شده در تاریخ ۱۳۹۳/۰۵/۰۱ )

 
Iran-Pakistan-gas.jpg

تازه ترین تحولات خط لوله صلحپیشنهاد جدید پاکستان در دستان زنگنه/ بسته محرمانه توپ را به زمین ایران انداخت؟

پیشنهاد رسمی دولت پاکستان برای برون رفت از وضعیت موجود و شتاب در ساخت خط لوله واردات گاز از ایران اوایل تیر امسال به دست بیژن زنگنه، وزیر نفت ایران رسیده است.

 
IMAGE634461651841770329.jpg

بررسی تورم سالانه نشان داد؛بهداشت بیشترین و خودرو دارای کمترین تورم + نمودار

سبد کالای خانوارها در حالی با کاهش 26 درصدی تورم در خرداد ماه سال جاری نسبت به ماه مشابه سال قبل همراه بود که خودرو کمترین و بهداشت و درمان بیشترین درصد افزایش قیمت را در این بازه زمانی داشته اند.

 
Mona Hoobehfekr (14 of 37).jpg

معاون رییس‌جمهور خبر داد:جلسه اختصاصی هیات دولت برای تصویب بسته خروج از رکود

معاون رییس جمهور‌از بررسی راهکارهای خروج از رکود در جلسه روز آینده هیات دولت خبر داد و گفت:‌ در این خصوص بسته‌ای به تصویب خواهد رسید.

 
3030-1.jpg

محصولات فناوری ایران از کدام کشورها می‌آیند؟

این روزها اگر کالایی که قصد خرید آن را دارید در دسته‌بندی کالاهای فناوری اطلاعات قرار دارد به احتمال زیاد از دبی و یا سایر کشورهای حاشیه خلیج فارس وارد ایران شده‌ است.

 
15-610.jpg

معاون سازمان بنادر خبر دادآغاز مذاکرات با کشتیرانی‌های بزرگ دنیا برای تردد در بندر رجایی

معاون سازمان بنادر و دریانوردی از مذاکره با چند خط کشتیرانی دیگر از کشورهای تایوان، هند، چین و چند شرکت اروپایی دیگر برای تردد به بندر شهید رجایی خبر داد.

 
25092.jpg

1.5 میلیون جوان در جستجوی کار/ 22 درصد جوانان بیکارند

نتایج آمارگیری از نرخ بیکاری در بهار سال جاری حاکی از این است که بیش از 22 درصد جوانان 15 تا 29 سال کشور بیکارند.

 
100-39.JPG

دلیل اصلی سقوط پروازها و بدنام‌ترین هواپیما

نقص فنی هواپیما به عنوان اصلی‌ترین دلیل سقوط‌ ها در جهان ثبت شده و شرکت‌های سازنده هواپیما نیز در این زمینه تجربه‌های گوناگونی از خود به جای گذاشته‌اند که هواپیماهای روس از بدنام‌ترین هواپیماها هستند و در مقابل ایرباس‌های 430 و 830 از ایمن‌ترین هواپیماها به شمار می‌روند.

 
Rouhollah Vahdati-2-125.jpg

مدیر عامل شرکت عمران پرند به ایسنا خبر داداعلام قیمت جدید واحدهای مسکن مهر پرند

میزان افزایش قیمت واحدهای مسکن مهر پرند محاسبه شده و مردم می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت پرند در جریان جزئیات این افزایش قیمت‌ها قرار گیرند.

 
144-6.jpg

تصمیم‌گیری برای افزایش سقف برداشت‌هاخودپردازها پر پول می‌شوند

مدیرکل فن‌آوری اطلاعات بانک مرکزی از احتمال تصمیم‌گیری برای تغییر سقف برداشت از خودپردازها تا هفته آینده خبر داد.

 
25-9-1391_IMAGE634911754429509199.jpg

استقبال سرد مردم از بازار خودرو +قیمت‌ها

به گفته فعالان بازار خودرو رکود این بازار در ایام مصادف با شب‌های قدر افزایش یافت.

 
99-63.jpg

افزایش نرخ بیکاری به 10.7 درصد‌/ وجود 2.5 میلیون بیکار در کشور

آخرین آمارهای رسمی از نیروی کار در بهار سال جاری بیانگر افزایش نرخ بیکاری و تعداد بیکاران است.

 
72-45.jpg

رییس انجمن روغن زیتون خبر دادعرضه روغن زیتون‌های غیر خوراکی در بازار

به دلیل عدم پرداخت تعرفه و سود بازرگانی مقدار زیادی روغن زیتون به صورت غیر مجاز وارد کشور می‌شود که قابلیت مصرف خوراکی ندارد چراکه از این روغن‌ها حاصل از تفاله زیتون است و در حالی وارد شده و به مصرف خوراکی خانوارها می‌رسد که زمینه مصرف آنها در صنایعی همچون پماد، کرم، خمیر ریش و شامپوسازی است.

 
Refinery.jpg

واردات گازوییل متوقف شد/ توصیه نیروگاهی وزارت‌نفت به نیرو

میزان واردات گازوئیل کشور از ابتدای سال تاکنون به صفر رسیده است.

 
12-842.jpg

هفت طرح فولادی تعیین تکلیف شدند

چند روز پس از وعده وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره هفت طرح فولادی، معاون وی که رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) نیز است، از تعیین تکلیف این طرح‌ها خبر داد.

 
SmartMeter2.jpg

تعطیلی اداره‌ها مصرف برق را 4000 مگاوات کاهش داد

درحالیکه پیش بینی می شد پیک مصرف برق در سال جاری به مرز 50 هزار مگاوات برسد، تاکنون رکورد 47 هزار و 116 مگاوات مصرف در روز بیست و پنجم تیر ماه به عنوان پیک مصرف ثبت شده است و این درحالی است که براساس آمار می توان دریافت که اداره‌ها در اوج مصرف برق سهمی حدود 4000 مگاوات دارند.

 
0211-iran_full_600.jpg

معاون وزیر نفت اعلام کردبرنامه ایران برای صادرات گاز به اروپا

معاون وزیر نفت با تشریح جزییات سناریوهای ایران برای صادرات گاز، گفت: صادرات گاز به اروپا امکان پذیر خواهد شد.

 
53663.jpg

معاون سازمان مالیاتی خبر دادزمان ارائه اظهارنامه مالیاتی امروز پایان می‌یابد/ مهلت قابل تمدید نیست

امروز 31 تیر ماه آخرین مهلت ارائه اظهار نامه مالیاتی عملکرد سال 1392 بوده و این مهلت قابل تمدید نیست.

 
176-26.jpg

واردات نفت چین از ایران به بالاترین سطح تمام ادوار رسید

چین در نیمه اول امسال و در دوران کاهش تحریم‌های آمریکا علیه ایران مقدار بی‌سابقه‌ای از نفت خام ایران را وارد کرده و وابستگی خود به نفت خاورمیانه را افزایش داده است.

 
34-201.jpg

/بسته دولت برای خروج از رکود اقتصادی/تعریف ماموریت تولیدی برای نظام بانکی

تقویت طرف عرضه و کمک همه‌جانبه دولت به بخش تولید نیاز اصلی جامعه برای خروج از رکود است.

 
56014.jpg

/راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی/تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو چیست؟

بخش کشاورزی به عنوان چرخه محرکه اقتصاد کشور تاثیر بسیاری در تحقق اقتصاد مقاومتی کشور دارد که با سازمان‌دهی سیستم بازار محصولات کشاورزی، ایجاد سیستم مطلوب برای دسترسی به نهادهای تولید و حمایت از کشاورزان می‌توان به این مهم دست یافت.

 


موضوعات مرتبط: اقتصادی

برچسب‌ها: اقتصادی,سایت خبری اقتصادی,آخرین اخبار اقتصادی,اخبار جدید اقتصادی,خبر جدید اقتصادی,
[ چهار شنبه 1 مرداد 1393 ] [ 8:1 ] [ مصطفی ]
[ ]

اخبار اقتصادی ( به روز شده در تاریخ ۱۳۹۳/۰۴/۳۰ )

120-12.JPG

درپی افزایش قیمت‌ها صورت گرفتکاهش خرید خانه و افزایش اجاره‌نشینی

در حال حاضر قیمت‌ها از قدرت خرید مردم تا حدودی بالاتر است لذا علیرغم اینکه تابستان، فصل جابجایی است شاهد کاهش معاملات هستیم و تقاضای اجاره‌نشینی بیشتر شده که قیمت‌های این بخش را نیز با افزایش مواجه کرده است.

 
1179251946.jpg

گزارش آماری سالانه اوپکایران هشتمین صادرکننده اوپک شد!

سازمان کشورهای صادرکننده نفت(اوپک) در تازه ترین بولتن آماری سالانه خود گزارش داد که ایران در سال 2013 ، هشتمین صادرکننده سازمان اوپک بوده و شش درصد مجموع درآمد این سازمان را به خود اختصاص داده است.

 
7-267.jpg

توضیحات ایران خودرو درباره افزایش قیمت‌ها + ریزقیمت

گروه صنعتی ایران خودرو جدول جزئیات افزایش قیمت محصولات خود را منتشر کرد. بر این اساس افزایش قیمت نهایی محصولات این شرکت در بخش بهای کارخانه ای 3.94 درصد به صورت میانگین بوده است.

 
0-30-1.jpg

درپی انتقال پروازهای حج صورت می‌گیردساخت سالن انتظار در فرودگاه امام برای همراهان حجاج

مجری طرح توسعه فرودگاه امام خمینی (ره) از برنامه‌ریزی برای ساخت یک سالن انتظار VIP جدید در این فرودگاه برای راحتی حال همراهان حجاج خبر داد.

 
19-195.jpg

مدیر کل استاندارد استان تهران خبر دادتوقیف 2000 عدد لوازم خانگی غیر استاندارد در تهران

مسلم بیات از توقیف سبزی خردکن، اجاق گاز، هود آشپزخانه، فر پخت و بخاری نفتی غیر استاندارد در تهران خبر داد.

 
54a94b279bd4eea87e9a78bf96f2f3b8.jpg

در جلسه شورای سیا‌ست‌گذاری خودرو عنوان شداثرات اظهارات سخنگوی دولت بر فروش خودروسازان

خودروسازان عنوان می‌کنند که اظهارات سخنگوی دولت مبنی بر مخالفت با افزایش قیمت خودرو بر فروش محصولات آن‌ها تاثیر گذاشته است.

 
2-837.jpg

بدون دریافت مجوزفروش سیم‌کارت خارجی ممنوع است

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد: فروش سیم‌کارت اپراتورهای خارجی در کشور بدون داشتن مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ممنوع است.

 
2223[1].jpg

مدیر صندوق در گفت‌وگو با ایسنا:تزریق 5000 میلیارد تومان نقدینگی به صندوق توسعه بازار سرمایه اشتباه خبری بود

مدیر صندوق توسعه بازار سرمایه از عملکرد این صندوق دفاع کرد و گفت: اگر منابع بیشتری در اختیار صندوق توسعه بازار قرار بگیرد این صندوق می تواند بیشتر و موثرتر کارکرد خود را انجام دهد.

 
33-561.jpg

اعمال تغییر در شیوه فیلترینگتعیین تکلیف بیش از 5 میلیون کاربر وایبر و واتس‌اپ و ...

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صحبت‌های اخیر خود از تدوین آیین‌نامه جدید برای کمیته تعیین مصادیق مجرمانه خبر داده و گفت: جلوی فیلترینگ بی‌منطق خواهیم ایستاد.

 
78238.jpg

از تصاحب صندلی‌های دانشگاه تا سهم‌خواهی زنان از بازارزنان دیگر میلی به پشت میزنشینی ندارند...

کارشناسان حوزه کار بر این باورند که امروز دیگر نمی‌توان زنان را به کارهای پشت میزنشینی و منشیگری محدود کرد و این نگاه توهین به زنان است چرا که دیدگاهها و نیازهای زنان نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است.

 
25-9-1391_IMAGE634911754429509199.jpg

سند چشم‌انداز صنعت خودرو ابلاغ می‌شود

سند اهداف و سیاست‌های توسعه صنعت خودرو در افق ایران 1404، ظرف هفته آینده به خودروسازان ‌ابلاغ خواهد شد.

 
forootan (3 of 4).jpg

معاون مالیات‌های مستقیم تاکید کردتکمیل اطلاعات درآمد و هزینه، شرط برخورداری از مزایای خوداظهاری

معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور، گفت: تکمیل اطلاعات درآمد و هزینه در اظهارنامه شرط برخورداری مودیان از مزایای خوداظهاری است.

 
342455_328.jpg

رگولاتور اعلام کردقوانین جدید تبلیغات شرکت‌های اینترنتی؛ تبلیغ بدون مجوز ممنوع

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای تبلیغات شرکت‌های ارائه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات قوانین و مقرراتی وضع کرد.

 
images-53.jpeg

رد پایی که بخش خصوصی را تسخیر کرد

یک کارشناس اقتصادی گفت: رد پای بسیاری از مقامات دولتی در خصوصی‌سازی‌ها کاملا مشهود و از مهم‌ترین عوامل اجرای ناموفق اصل 44 است.

 
52546_313.jpg

واردکننده ماشین‌آلات معدنی:قوانین دست‌وپاگیر گمرکی نوعی خودتحریمی است

یک واردکننده ماشین‌آلات مورد استفاده عرصه معدن معتقد است که در شرایط تحریم، قوانین دست و پاگیر گمرک در زمینه واردات نیز نوعی خودتحریمی هستند.

 
borna ghasemi-23-3.JPG

هشدار به متقاضیان مسکن ویژه

برخی از متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر قسط چهارم خود را پرداخت نکرده‌اند که اگر از انجام این کار در موعد مقرر خودداری کنند از نظر اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به عنوان انصراف‌دهنده تلقی خواهند شد.

 
hefznabatat.jpg112129.jpg

چرا کشاورزان سم و کودهای شیمیایی را کنار نمی‌گذارند؟

یک کار‌شناس ارشد کشاورزی گفت: کود ورمی کمپوست جایگزین بسیار خوب برای استفاده از انواع کودهای شیمیایی برای زمین‌های زراعی و تولید محصولات کشاورزی است.

 
3-863.jpg

چهارمین اپراتور با فیبر نیامدایرانیان‌نت دوباره اخطار می‌گیرد؟

افزایش سرعت اینترنت شاید رویایی دور برای برخی از کاربران به نظر برسد اما این موضوع قرار بود تا مرداد 93 با اجرای پروژه‌های اپراتور چهارم و رسیدن فیبر به در منازل کاربران در برخی شهرها به واقعیت تبدیل شود. اما چندی است که خبری از آخرین وضعیت فعالیتهای شرکت ایرانیان نت یا همان اپراتور چهارم کشور نیست.

 
kart bazargani2.jpg

اعتبار کارت بازرگانی پنج ساله شد

از این پس تولیدکنندگان می توانند کارت‌های بازرگانی خود را هر پنج سال یکبار تمدید کنند.

 
53663.jpg

/بسته دولت برای خروج از رکود اقتصادی/قوانین مالیاتی باید بازبینی شوند

قوانین مالیاتی و شیوه های نوین مالیاتی اگر به نحو احسن عمل نشود، عامل ایجاد تورم و رکود خواهد بود که این قوانین نیاز به بازبینی دارد.



موضوعات مرتبط: اقتصادی

برچسب‌ها: اقتصادی,سایت خبری اقتصادی,آخرین اخبار اقتصادی,اخبار جدید اقتصادی,خبر جدید اقتصادی,,
[ دو شنبه 30 تير 1393 ] [ 2:59 ] [ مصطفی ]
[ ]

اخبار اقتصادی ( به روز شده در تاریخ ۱۳۹۳/۰۴/۲۹ )

259-1.jpg

تغییرات قیمتی طلاوسکه تا چندروز آینده

‌عوامل سیاسی ورفع نگرانی‌ها در عراق و اوکراین از عوامل مهم کاهش قیمت طلا در هفته گذشته محسوب می‌شود و به طور کلی تحولات سیاسی منطقه در جهت آرامش پیش می رود.

 
36668-1.jpg

/بسته دولت برای خروج از رکود اقتصادی/همه چیز درباره بسته پیشنهادی/ سنگ دولت شیشه رکود را می‌شکند؟

پس از آنکه سیاست‌های دولت برای کنترل نرخ تورم از سال گذشته تاکنون افزایش میزان رکود اقتصادی در کشور را رقم زد، این بار دولت برنامه خود را برای خروج از این رکود بدون افزایش نرخ تورم ارائه کرده است.

 
187-6.jpg

معاون وزیر نفت در گفت‌وگو با ایسنا تشریح کردسناریوی جدید در اجرای خط لوله صلح/ گره 25 ساله باز می‌شود؟

سناریوی جدیدی برای رساندن گاز ایران به پاکستان روی میز قرار گرفته است.

 
35-144.jpg

در پی قیمت‌گذاری جدید خودروهانعمت زاده: اطلاعات اعلام‌شده به رییس‌جمهور نادرست بود

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: قیمت نهایی خودرو بین 2.3 تا 10 درصد نسبت به نوع خودرو تغییر پیدا کرده است.

 
126[1].jpg

تعداد واقعی سهامداران بورس چقدر است؟

رشد شدید بورس تهران در سال گذشته و سوددهی فوق العاده شرکتهای بورسی، باعث هجوم مردم عادی به سمت بازار سرمایه شده بود؛ رشدی که منجر به رسیدن تعداد سهامداران به هفت میلیون نفر شد، اما با گرفتار شدن بورس در رکودی عمیق همین مردم سهام خود را فروخته و به سرعت از بازار سرمایه خارج شدند.

 
734-3.jpg

در پی لغو تحریم بندر رجاییچهار شرکت کشتیرانی خارجی به بنادر ایران می‌آیند

معاون بندری سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: نخستین خط کشتیرانی خارجی تردد خود را به بنادر ایران از هفته آینده از سر می‌گیرد و سه شرکت کشتیرانی دیگر نیز به زودی وارد بندر شهید رجایی می شوند.

 
1070-1.jpg

در گفت‌وگو با ایسنا اعلام شدمبلغ قسط پنجم مسکن ویژه تهرانسر افزایش می‌یابد

مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر اعلام کرد: مبلغ قسط پنجم واحدهای مسکن ویژه تهرانسر بر اساس قیمت تمام شده ساخت است که قطعا برای واحدهای ساخته شده به روش اسکلت فلزی بیشتر از 45 میلیون تومان می‌شود.

 
1742904_190.jpg

معاون شرکت زیرساخت خبر دادممنوعیت استفاده از بیش از 90 درصد پهنای باند شرکتها

وزیر ارتباطات از شرکت ارتباطات زیرساخت خواسته بود ظرف مدت یک ماه با مدیریت بر اینترنت کشور موانع دسترسی به اینترنت با کیفیت را برطرف کند و حال مدیران این شرکت از تغییر در شرایط اینترنت کشور ظرف یک ماه آینده خبر می‌دهند.

 
0211-iran_full_600.jpg

آمریکا: با مقدار صادرات نفت ایران مشکلی نداریم

آمریکا اعلام کرد که با میزان صادرات نفت ایران مشکلی ندارد.

 
IMAGE635276233942656250.jpg

وال استریت ژورنال خبر دادبازگشت ایران به بازار کشتیرانی با سفارش 10 کشتی فله‌بر

وال استریت ژورنال در گزارشی به نقل از منابع آگاه خبر داد ایران با سفارش 300 میلیون دلاری 10 کشتی فله‌بر به کشتی ساز سنگاپوری یانگ زیجیانگ، قصد دارد به بازار کشتی سازی غیرنفتی بازگردد.

 
635168180462219534-1.jpg

جام‌ساز:8 سال از افق 1404 عقب افتادیم

یک کارشناس اقتصادی گفت: کارنامه اقتصادی دولت‌های نهم و دهم از جمله تورم 44 درصدی، رشد منفی اقتصادی 5.8 درصدی و رشد منفی سرمایه‌گذاری 29.1 درصدی، کشور را هشت سال از افق 1404 عقب انداخت.

 
parchameiran_by_asr_entezar.jpg

رویترز اعلام کرداستفاده غرب از تاکتیک‌های وحشت اقتصادی در مذاکره با ایران

خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشت: پشت درهای بسته یک کاخ قرن نوزدهمی در وین، مذاکره کنندگان آمریکایی و اروپایی تلاش داشته اند ایران را از این بترسانند که بدون یک توافق هسته‌ای سریع صدمه اقتصادی بیشتری متحمل خواهد شد.

 
25146.jpg

سارقان مواد معدنی چه کسانی هستند؟

واقعیت تلخی که چندی پیش معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به آن اشاره کرد این بود که حقوق دولتی معادن به اندازه کافی و واقعی دریافت نمی‌شود، یعنی برخی بهره‌برداران معدنی اقدام به استخراج ماده معدنی کرده اما حق دولت و در واقع حق بیت‌المال را پرداخت نمی‌کنند.

 
260334_576.gif

روند نزولی رضایت مشتریان از کیفیت خودروها!

روند رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای داخلی و خارجی عرضه شده در بازار ایران در دو سال اخیر نزولی بوده است.

 
42505.jpg

نیمی از زعفران ایران به نام امارات و اسپانیا

عضو شورای ملی زعفران گفت: به دلیل نوع صادرات و بسته‌بندی زعفران، حدود 50 درصد از این محصول پس از صادر شدن به کشورهایی مانند اسپانیا و امارات مجددا به نام آن‌ها به کشورهای مقصد صادر می‌شود.

 
20130424193307_iran-khodro.jpg

کاهش اختلاف قیمت کارخانه و بازارفروش فوری خودروسازان بازار خودرو را کساد کرد

فعالان بازار خودرو از تشدید رکود در بازار آزاد خودرو به دنبال آغاز فروش فوری خودروسازان خبر می‌دهند.

 
58-54.jpg

تولید و بازار لیموترش رکورد زد ...قیمت لیموترش 2 برابر برنج درجه یک!

طی سال‌های گذشته میزان تولید لیموترش در کشور به قدری بود که نیاز داخل را تامین می‌کرد اما درپی راه یافتن آفت جارؤک جادوگر به باغات، مقدار زیادی از درختان این محصول از بین رفت و سم‌پاشی و تدابیر در نظر گرفته شده هم حریف این بیماری نشد و روند کاهشی تولید لیموترش را متوقف نکرد.

 
reuters5-28.jpg

با قطار به کدام کشورها می‌توان سفر کرد؟ + قیمت

در حال حاضر خطوط ریلی ایران به دو کشور سوریه و ترکیه متصل است که متقاضیان می‌توانند برای سفر به این کشورها قطار را به عنوان وسیله‌ای ایمن و ارزان انتخاب کنند.

 
127[1].jpg

دبیر کل کانون نهادهای سرمایه گذاری اعلام کردتدوین طرح جامع صنایع مختلف بورس/ راهکارهای کوتاه مدت به بورس ضربه می‌زند

دبیر کل کانون نهادهای سرمایه گذاری از تدوین طرح جامع صنایع مختلف بورس خبر داد و تاکید کرد که راهکارهای کوتاه مدت به بازار سرمایه آسیب زده و باید سیاست های بلند مدت و عملی برای رونق بورس تهران تدوین شود.

 
77526.jpg

چگونه اقتصاد ایده‌آل در کشاورزی داشته باشیم؟

مدیر امور پژوهشکده ژنتیک و زیست فناوری گفت: اقتصاد مقاومتی تنها در صورتی عملی می‌شود که بتوان اقتصاد ایده‌آل را در کشور ایجاد کرد.

 


موضوعات مرتبط: اقتصادی

برچسب‌ها: اقتصادی,سایت خبری اقتصادی,آخرین اخبار اقتصادی,اخبار جدید اقتصادی,خبر جدید اقتصادی,
[ یک شنبه 29 تير 1393 ] [ 1:1 ] [ مصطفی ]
[ ]

اخبار اقتصادی ( به روز شده در تاریخ ۱۳۹۳/۰۴/۲۸ )

197-5.jpg

در پی افزایش تنش‌های اوکراین؛قیمت جهانی طلا جهش یافت

قیمت جهانی طلا در پی ساقط شدن هواپیمای مسافری مالزیایی بر فراز اوکراین، روز پنج شنبه با بالاترین صعود در یک ماه گذشته روبرو شد اما ساعات ابتدایی معاملات جمعه را با کاهش آغاز کرد.

 
18-465.jpg

در پی لغو تحریم بندر رجاییچهار شرکت کشتیرانی خارجی به بنادر ایران می‌آیند

معاون بندری سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: نخستین خط کشتیرانی خارجی تردد خود را به بنادر ایران از هفته آینده از سر می‌گیرد و سه شرکت کشتیرانی دیگر نیز به زودی وارد بندر شهید رجایی می شوند.

 
1234-24.jpg

مجلس مقاومت نکند/قانون تجارت قبلی اجرایی شود

باوجود اجرای آزمایشی قانون تجارت جدید دولت و فعالان بخش خصوصی خواستار بازگشت قانون تجارت 80 ساله در ایران شده و معتقد هستند همان قانون تجارت به اندازه کافیجامع و کامل بوده و صرفا نیاز به اصلاحات و به روز شدن دارد.

 
01-857.jpg

انتقاد نایب رییس کانون انجمن‌های صنفی کارگران به لغو کسر حق بیمه از بن کارگری

نایب رییس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران با بیان اینکه مصوبه اخیر شورای عالی کار در لغو کسر حق بیمه از بن کارگری محمل قانونی ندارد و رای دهندگان به آن اشتباه کردند، گفت: شورای عالی کار قبلا در این باره تصمیم‌گیری کرده است و اکنون نباید از جایگاه قانونی فاصله بگیرد و با مصوبه‌ جدیدی حقوق کارگران را تضییع کند.

 
4-380.jpg

چگونه اقتصاد ایده‌آل در کشاورزی داشته باشیم؟

مدیر امور پژوهشکده ژنتیک و زیست فناوری گفت: اقتصاد مقاومتی تنها در صورتی عملی می‌شود که بتوان اقتصاد ایده‌آل را در کشور ایجاد کرد.

 
10-633.jpg

جدیدترین قیمت طلاوسکه در بازار +جدول قیمت

در بازار امروز قیمت طلاو سکه کمی افزایش داشته و هر گرم طلای 18 عیار به قیمت 97 هزار و 419 تومان، سکه تمام و نیم سکه به ترتیب 955 هزار و700تومان و 478 هزار تومان داد و ستد می‌شود.

 
reuters5-28.jpg

با قطار به کدام کشورها می‌توان سفر کرد؟ + قیمت

در حال حاضر خطوط ریلی ایران به دو کشور سوریه و ترکیه متصل است که متقاضیان می‌توانند برای سفر به این کشورها قطار را به عنوان وسیله‌ای ایمن و ارزان انتخاب کنند.

 
reuters4-47.jpg

امنیت فضای مجازی کشور در هفته گذشتهرد پول‌های مسروقه در رستوران و کسب دارایی از اخاذی مجازی

بیشترین آمار در بین جرایم فضای مجازی به از نقض حریم شخصی افراد مربوط می‌شود و با استناد به اخبار فتا می‌توان گفت که فضای مجازی در هفته اخیر نسبت به سایر هفته‌ها امن‌تر بود و اتفاقات و کلاهبرداری‌های کمتری به وقوع پیوست.

 
h2.PNG

نگاهی به صنعت گیم ایران در هفته گذشتهعرضه بازی‌های "دلیران تنگستان" و "مقاومت خرمشهر"

بیشتر اخبار هفته گذشته در صنعت بازی ایران به عرضه بازی‌های ایرانی اختصاص داشت.

 
260334_576.gif

روند نزولی رضایت مشتریان از کیفیت خودروها!

روند رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای داخلی و خارجی عرضه شده در بازار ایران در دو سال اخیر نزولی بوده است.

 


موضوعات مرتبط: اقتصادی

برچسب‌ها: اخبار اقتصادیسایت خبری اقتصادیآخرین اخبار اقتصادیاخبار جدید اقتصادیخبر جدید اقتصادی
[ شنبه 28 تير 1393 ] [ 3:42 ] [ مصطفی ]
[ ]

اخبار اقتصادی ( به روز شده در تاریخ ۱۳۹۳/۰۴/۲۷ )

300-103.jpg

پروازهای حج عمره امسال به پایان رسید

پرونده پروازهای حج عمره سال 92-93 بسته شد و فرودگاه مهرآباد رتبه اول را در اعزام و پذیرش زائران از آن خود کرد.

 
2578.jpg

بانک مرکزی:نرخ سود بانکی بخش کشاورزی بازنگری می‌شود

بانک مرکزی از بررسی مجدد نرخ سود بانکی در بخش کشاورزی خبر داد.

 
6-432.jpg

/راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی/با کشاورزی سنتی اقتصاد مقاومتی محقق نمی‌شود

طرح اقتصاد مقاومتی طرحی بسته و درون‌گرا نیست بلکه یک اقتصاد پویا و روان است؛ به طوری که می توان گفت اقتصاد مقاومتی تنها در گرو افزایش علم ترویج و تولید اقتصادی است و اگر کشاورزی کشوری علمی نباشد اقتصاد مقاومتی در آن محقق نمی‌شود.

 
204-8.jpg

تایید تلویحی کاهش صادرات نفت ایران/ چین و هند مقصر "نوسان" هستند؟

درحالی آژانس بین‌المللی انرژی از کاهش صادرات نفت ایران در ماه میلادی گذشته خبر داده که شرکت ملی نفت ایران این موضوع را رد نکرده، اما کاهش صادرات به چین و هند را تایید نکرده است.

 
Mona Hoobehfekr (35 of 37).jpg

وزیر اقتصاد تاکید کردمقابله با تورم از طریق تثبیت قیمت‌ها را دنبال نمی‌کنیم/ تصمیم جدید دولت برای پالایشگاه‌ها

وزیر اقتصاد تأکید کرد: دولت مقابله با تورم از طریق تثبیت قیمت‌ها را دنبال نمی‌کند.

 
100-717.jpg

با لغو افزایش وام مسکن، ارزانی خانه قوت می‌گیرد؟

با توجه به اینکه درخواست وزیر مسکن برای افزایش مبلغ وام مسکن به میزان 50 درصد ارزش خرید یک واحد مسکونی در شورای پول و اعتبار مورد تایید واقع نشد و رییس کل بانک مرکزی اعلام کرد که "وام خرید مسکن افزایش نمی‌یابد"، شاید بهتر باشد سیاست‌گذاران به فکر ارزانی خانه و کنترل قیمت این بخش باشند تا بار تامین مسکن را از دوش خانوارها سبک کنند.

 
1112-9.jpg

اعضای ستاد تنظیم بازار ضمن خودداری از پاسخگویی:دبیر ستاد تنظیم بازار نمی‌خواهد مصوبات رسانه‌ای شود!

پس از تمرکز وظایف بازار و بازرگانی کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی، سینکی به عنوان قائم مقام بازرگانی این وزارتخانه و دبیر ستاد تنظیم بازار منصوب شد تا بازار داخلی و خارجی این بخش را ساماندهی کند اما در حالی که بیش از چهار ماه از انتقال ستاد تنظیم بازار به کشاورزی می‌گذرد، تصمیمات هفتگی این ستاد پشت درهای بسته مانده چراکه "دبیر ستاد تنظیم بازار نمی‌خواهد درباره تصمیم‌گیری‌ها و مصوبات ستاد تنظیم بازار به رسانه‌ها پاسخی ارائه دهد".

 
196.5.84.jpg

تعدیل مثبت 100 درصدی ایران خودرو

شرکت ایران خودرو در جدیدترین اطلاعیه خود پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 29 اسفند1393 را مبلغ 160 ریال به طور خالص پس از کسر مالیات اعلام کرد و سود پیش بینی خود را بیش از 100 درصد تعدیل کرد.

 
300-2.jpeg

معاون وزیرراه و شهرسازی در گفت‌وگو با ایسنا:از بلندمرتبه‌سازی‌ها در تهران جلوگیری می‌کنیم

معاون وزیر راه و شهر سازی تصریح کرد: طی سال‌های اخیر آنقدر بارگذاری و بلندمرتبه‌سازی در شهرها اتفاق افتاده که از آستانه‌های زیست محیطی شهر تهران عبور کرده‌ایم لذا باید جلوی این ساخت و سازها گرفته شود چون دیگر ظرفیتی وجود ندارد.

 
Arash Khamooshi-1.jpg

آخرین وضعیت ناوگان هوایی و ایرلاین‌های ایرانی

حال که نزدیک به نیم قرن از تاسیس نخستین شرکت هواپیمایی ایران می‌گذرد، 18 شرکت هواپیمایی داخلی رسما در این بخش فعال هستند که بخش عمده‌ای از آن‌ها توسط بخش خصوصی اداره می‌شود و 251 هواپیما با بیش از 21 هزار صندلی در اختیار دارند.

 
IMAGE634461651841770329.jpg

در خرداد ماه سال جاری صورت گرفت؛افزایش تورم تولید کننده به 26.5 درصد/ رشد تورم در صنعت

شاخص بهای تولید کننده در خرداد ماه سال جاری به گونه‌ای تغییر کرد که تورم ماهانه آن به 0.7 درصد و تورم دوازده این شاخص به 26.5 درصد افزایش یافته است.

 
MilkGlass.png

دولت بابت یارانه شیر چقدر باید بپردازد؟

یارانه 300 میلیارد تومانی شیر خام که آذر پارسال برای حمایت از دامداران و جلوگیری از افزایش قیمت لبنیات به تصویب هیات دولت رسید، پس از گذشت حدود هفت ماه همچنان یک سوم آن پرداخت نشده است و طبق مصوبه جدید دولت برای بهار امسال هم باید پرداخت این مابه‌التفاوت ادامه یابد.

 
43521tolid-sigar.jpg

رمزی در گفت‌وگو با ایسنا مطرح کردپشت پرده ورود گسترده سیگارهای قاچاق

سرپرست مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات کشور گفت: برخی تولیدکنندگان غیرمجاز در کشورهای همسایه اقدام به تولید سیگار و سپس قاچاق محصولات خود به ایران می‌کنند که در حال مکاتبه با وزارت امور خارجه به منظور مقابله با این تولیدکنندگان غیرقانونی هستیم.

 
IMAGE634615716699375000.jpg

تمدید مهلت 2 ماهه برای افزایش سرمایهشورای پول و اعتبار با صرافان راه آمد

با وجود اینکه تنها یک هفته دیگر مهلت صرافی‌ها برای اجرای دستورالعمل بانک مرکزی مبنی بر افزایش سرمایه به پایان می رسد شورای پول و اعتبار که قرار بود این موضوع را مورد بازنگری قرار دهد به تمدید دوماهه زمان تعیین شده اکتفا کرد.

 
8-194.jpg

وام خودرو در برخی بانک‌ها 15 میلیون تومان شد/ سود؛28 درصد

در حالی افزایش میزان تسهیلات خودرو هنوز در بانک مرکزی در حال بررسی است که برخی بانکهای خصوصی نسبت به اعطای وام 15 میلیونی اقدام کرده اند.

 
GetImage.aspx-5.jpeg

نتایج جدیدترین جلسه شورای پول و اعتبار

شرایط‌ ویژه برای تسهیل واردات دارو، تمدید مهلت تطبیق صرافی‌ها و همچنین تصویب اساسنامه نمونه موسسات اعتباری غیربانکی (غیردولتی) از جمله مصوبات جلسه شورای پول و اعتبار در روز گذشته بود.

 
12850-1.jpg

مدیر عامل برق‌ تهران خبر دادجمع‌آوری کل خطوط فشارقوی برق تهران تا 7 سال آینده

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران از جمع آوری کامل خطوط هوایی تهران در 7 سال آینده خبر داد و گفت:‌ در اقدام اخیر خط دو مداره 230 کیلوولت هوایی از اشرفی اصفهانی به سمت طرشت را به طول چهار کیلومتر جمع‌آوری کردیم.

 
666-207.jpg

رشد 23 درصدی صادرات فرش دستباف ایران

صادرات فرش دستباف ایران در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته روند رو به رشدی داشته است.

 
20120212100039cb-SAE_8239.jpg

/بسته دولت برای خروج از رکود /هنوز از تورم عبور نکرده‌ایم/ کشور امسال از رکود خارج می‌شود

مشاور اقتصادی رییس جمهور با بیان اینکه نباید خروج از رکود منجر به برگشت تورم شود، گفت: اگر در بیرون از کشور اتفاق خاصی نیفتد، اقتصاد کشور امسال از رکود خارج و رشد اقتصادی مثبت می‌شود.

 
16-02 (2)(23).jpg

خودروهای 20 تا 40 میلیونی، پرفروش‌ترین‌ها در ایران

عمده بازار خودروهای سواری کشور در اختیار خودروهای با سطح قیمتی بین 20 تا 40 میلیون تومان است.

 


موضوعات مرتبط: اقتصادی

برچسب‌ها: اخبار اقتصادیاخبار جدید اقتصادیسایت خبری اخبار اقتصادیخبر اقتصادیآخرین اخبار افتصادی
[ جمعه 27 تير 1393 ] [ 1:40 ] [ مصطفی ]
[ ]

اخبار اقتصادی ( به روز شده در تاریخ ۱۳۹۳/۰۴/۲۶ )

url-17.jpeg

چه عواملی قیمت کالاهای IT را تعیین می‌کنند؟

یک روز یک میلیون و 100 هزار تومان، فردای آن روز یک میلیون و 300 هزار تومان، داستان بالا و پایین شدن قیمت اجناس حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران موضوع تازه‌ای نیست و اگر برای خرید یک محصول چرخی در بازار بزنید متوجه خواهید شد که قیمت‌ها در مغازه‌های مختلف تفاوت بسیاری دارند. اما چه عواملی قیمت کلی محصولات فناوری اطلاعات در ایران را تعیین می‌کنند؟

 
100-717.jpg

با لغو افزایش وام مسکن، ارزانی خانه قوت می‌گیرد؟

با توجه به اینکه درخواست وزیر مسکن برای افزایش مبلغ وام مسکن به میزان 50 درصد ارزش خرید یک واحد مسکونی در شورای پول و اعتبار مورد تایید واقع نشد و رییس کل بانک مرکزی اعلام کرد که "وام خرید مسکن افزایش نمی‌یابد"، شاید بهتر باشد سیاست‌گذاران به فکر ارزانی خانه و کنترل قیمت این بخش باشند تا بار تامین مسکن را از دوش خانوارها سبک کنند.

 
1112-9.jpg

اعضای ستاد تنظیم بازار ضمن خودداری از پاسخگویی:دبیر ستاد تنظیم بازار نمی‌خواهد مصوبات رسانه‌ای شود!

پس از تمرکز وظایف بازار و بازرگانی کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی، سینکی به عنوان قائم مقام بازرگانی این وزارتخانه و دبیر ستاد تنظیم بازار منصوب شد تا بازار داخلی و خارجی این بخش را ساماندهی کند اما در حالی که بیش از چهار ماه از انتقال ستاد تنظیم بازار به کشاورزی می‌گذرد، تصمیمات هفتگی این ستاد پشت درهای بسته مانده چراکه "دبیر ستاد تنظیم بازار نمی‌خواهد درباره تصمیم‌گیری‌ها و مصوبات ستاد تنظیم بازار به رسانه‌ها پاسخی ارائه دهد".

 
IMAGE634461651841770329.jpg

در خرداد ماه سال جاری صورت گرفت؛افزایش تورم تولید کننده به 26.5 درصد/ رشد تورم در صنعت

شاخص بهای تولید کننده در خرداد ماه سال جاری به گونه‌ای تغییر کرد که تورم ماهانه آن به 0.7 درصد و تورم دوازده این شاخص به 26.5 درصد افزایش یافته است.

 
43521tolid-sigar.jpg

رمزی در گفت‌وگو با ایسنا مطرح کردپشت پرده ورود گسترده سیگارهای قاچاق

سرپرست مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات کشور گفت: برخی تولیدکنندگان غیرمجاز در کشورهای همسایه اقدام به تولید سیگار و سپس قاچاق محصولات خود به ایران می‌کنند که در حال مکاتبه با وزارت امور خارجه به منظور مقابله با این تولیدکنندگان غیرقانونی هستیم.

 
IMAGE634615716699375000.jpg

تمدید مهلت 2 ماهه برای افزایش سرمایهشورای پول و اعتبار با صرافان راه آمد

با وجود اینکه تنها یک هفته دیگر مهلت صرافی‌ها برای اجرای دستورالعمل بانک مرکزی مبنی بر افزایش سرمایه به پایان می رسد شورای پول و اعتبار که قرار بود این موضوع را مورد بازنگری قرار دهد به تمدید دوماهه زمان تعیین شده اکتفا کرد.

 
8-194.jpg

وام خودرو در برخی بانک‌ها 15 میلیون تومان شد/ سود؛28 درصد

در حالی افزایش میزان تسهیلات خودرو هنوز در بانک مرکزی در حال بررسی است که برخی بانکهای خصوصی نسبت به اعطای وام 15 میلیونی اقدام کرده اند.

 
GetImage.aspx-5.jpeg

نتایج جدیدترین جلسه شورای پول و اعتبار

شرایط‌ ویژه برای تسهیل واردات دارو، تمدید مهلت تطبیق صرافی‌ها و همچنین تصویب اساسنامه نمونه موسسات اعتباری غیربانکی (غیردولتی) از جمله مصوبات جلسه شورای پول و اعتبار در روز گذشته بود.

 
300-2.jpeg

معاون وزیرراه و شهرسازی در گفت‌وگو با ایسنا:از بلندمرتبه‌سازی‌ها در تهران جلوگیری می‌کنیم

معاون وزیر راه و شهر سازی تصریح کرد: طی سال‌های اخیر آنقدر بارگذاری و بلندمرتبه‌سازی در شهرها اتفاق افتاده که از آستانه‌های زیست محیطی شهر تهران عبور کرده‌ایم لذا باید جلوی این ساخت و سازها گرفته شود چون دیگر ظرفیتی وجود ندارد.

 
isna-11-387.jpg

طی یک فصل صورت گرفتواردات گندم 2 برابر نیاز کشور

در حالی که وزارت کشاورزی بر اساس برآورد میزان تولید و خرید تضمینی گندم در سال جاری، نیاز به واردات این محصول را حدود یک میلیون تن اعلام کرده، با گذشت یک فصل از سال بیش از دو میلیون تن گندم وارد شده و همچنان هم واردات ادامه دارد.

 
12850-1.jpg

مدیر عامل برق‌ تهران خبر دادجمع‌آوری کل خطوط فشارقوی برق تهران تا 7 سال آینده

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران از جمع آوری کامل خطوط هوایی تهران در 7 سال آینده خبر داد و گفت:‌ در اقدام اخیر خط دو مداره 230 کیلوولت هوایی از اشرفی اصفهانی به سمت طرشت را به طول چهار کیلومتر جمع‌آوری کردیم.

 
Arash Khamooshi-1.jpg

آخرین وضعیت ناوگان هوایی و ایرلاین‌های ایرانی

حال که نزدیک به نیم قرن از تاسیس نخستین شرکت هواپیمایی ایران می‌گذرد، 18 شرکت هواپیمایی داخلی رسما در این بخش فعال هستند که بخش عمده‌ای از آن‌ها توسط بخش خصوصی اداره می‌شود و 251 هواپیما با بیش از 21 هزار صندلی در اختیار دارند.

 
666-207.jpg

رشد 23 درصدی صادرات فرش دستباف ایران

صادرات فرش دستباف ایران در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته روند رو به رشدی داشته است.

 
20120212100039cb-SAE_8239.jpg

/بسته دولت برای خروج از رکود /هنوز از تورم عبور نکرده‌ایم/ کشور امسال از رکود خارج می‌شود

مشاور اقتصادی رییس جمهور با بیان اینکه نباید خروج از رکود منجر به برگشت تورم شود، گفت: اگر در بیرون از کشور اتفاق خاصی نیفتد، اقتصاد کشور امسال از رکود خارج و رشد اقتصادی مثبت می‌شود.

 
16-02 (2)(23).jpg

خودروهای 20 تا 40 میلیونی، پرفروش‌ترین‌ها در ایران

عمده بازار خودروهای سواری کشور در اختیار خودروهای با سطح قیمتی بین 20 تا 40 میلیون تومان است.

 
04-279.jpg

وزیر ارتباطات:سالهاست در حوزه اینترنت سرمایه‌گذاری نشده است/ نیاز به چهار هزار میلیارد تومان هزینه

وزیر ارتباطات گفت: باور کنید سالهاست برای زیرساخت امور حوزه اینترنت سرمایه‌گذاری نشده است و ما در این 10 ماه گذشته پروژه‌هایی طراحی کرده‌ایم که باید حدود چهار هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کنیم.

 
MilkGlass.png

دولت بابت یارانه شیر چقدر باید بپردازد؟

یارانه 300 میلیارد تومانی شیر خام که آذر پارسال برای حمایت از دامداران و جلوگیری از افزایش قیمت لبنیات به تصویب هیات دولت رسید، پس از گذشت حدود هفت ماه همچنان یک سوم آن پرداخت نشده است و طبق مصوبه جدید دولت برای بهار امسال هم باید پرداخت این مابه‌التفاوت ادامه یابد.

 
iranoil-reuters.jpg

تحلیل اعراب از بازگشت ایران به بازار نفتارتقای مناسبات نفتی ایران بازی را تغییر می‌دهد

پایگاه خبری گلف نیوز در گزارشی پیرامون احتمال بازگشت صنعت نفت ایران به بازار جهانی نوشت: با توجه به تکاپوی شرکت‌های غربی برای ورود مجدد به صنعت نفت و گاز ایران، این احتمال وجود دارد که احیای همکاری‌های تجاری کامل به زودی محقق شود.

 
163[1].jpg

/بسته دولت برای خروج از رکود /کاهش هزینه‌های مصرفی دولت، عامل افزایش رکود

یک کارشناس اقتصادی با بیان این‌که طرح دولت برای خروج از رکود بدون افزایش تورم با توجه به امکانات فعلی تردیدآمیز است یکی از راه‌های خروج از وضعیت فعلی را کنار گذاشتن اقتصاد دولتی و توجه بیشتر به بخش خصوصی عنوان کرد.

 
01-915.jpg

تخلفاتی که در قرارداد واگذاری‌ها صورت گرفتبه نام طرف قرارداد، به کام بهره‌بردار

در روند واگذاری‌های دولتی به بخش خصوصی مواردی وجود داشت بعضا قرارداد به نام فردی منعقد و فرد دیگری از آن بهره‌برداری می‌کرد.

 


موضوعات مرتبط: اقتصادی

برچسب‌ها: اخبار اقتصادی
[ پنج شنبه 26 تير 1393 ] [ 1:3 ] [ مصطفی ]
[ ]

اخبار اقتصادی ( به روز شده در تاریخ ۱۳۹۳/۰۴/۲۵ )

5-1521.jpg

رییس سازمان هواپیمایی به ایسنا خبر دادورود قطعات هواپیما و ادامه واردات

رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: قطعات هواپیما در حال ورود به کشور هستند و به زودی محموله‌های دیگری وارد می‌شوند و این روند نیز ادامه خواهد داشت.

 
rahim azad-14-1.JPG

عقب‌گرد یارانه بنزین به پیش از هدفمندی!

در حالی که یکی از اصلی ترین اهداف اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها توزیع عادلانه یارانه ها در کشور بود، شیوه اجرای این قانون حداقل در بخش سوخت نه تنها موجب تحقق چنین هدفی نشده بلکه آخرین آمار صندوق بین المللی پول نشان می‌دهد که دهک های بالای جامعه، پنج برابر دهک های پایین یارانه بنزین دریافت می‌کنند.

 
yoosef.jpg

توضیح معاون وزیر اقتصاد درباره اظهارات طیب نیا:وزیر اقتصاد نگفت که مشکل وام ازدواج دو ماهه حل می‌شود!

معاون پارلمانی وزیر امور اقتصادی و دارایی با ارائه توضیحاتی در زمینه اظهارات اخیر طیب‌نیا در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر اقتصاد نگفته است که مشکل وام ازدواج دو ماهه حل می‌شود.

 
Blackout.jpg

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران هشدار دادهنوز به مرحله خاموشی نرسیده‌ایم/ مردم در 20 روز آینده کمک کنند

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ با اشاره به این‌که هنوز به مرحله‌ای نرسیده‌ایم که به خاطر کمبود نیرو شبکه را خاموش کنیم گفت: امیدواریم مردم مصرف برق را مدیریت کنند تا 20 روز آینده شرایط آب و هوایی بهتر شود.

 
url-20.jpeg

وزیر ارتباطات: تالیا پروانه اپراتوری ندارد

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات گفت: از نظر ما تالیا پروانه اپراتوری ندارد و برای مدتی پیمانکار مخابرات بود که از این پیمانکاری تاریخ زیادی باقی نمانده و به هر حال نتوانسته رضایت مردم را جلب کند.

 
51-142.jpg

ستاریان هشدار دادافزایش قیمت خانه با پرداخت وام 50 درصدی

پرداخت وام خرید خانه به میزان 50 درصد از ارزش یک واحد مسکونی باعث بالارفتن قیمت خانه می‌شود و به دنبال آن رونق در بازار اتفاق خواهد افتاد و ساخت و ساز نیز به تبع آن افزایش می‌یابد.

 
2-897.jpg

وال استریت ژورنال خبر دادضرر 175 میلیارد دلاری تحریم‌های ایران به تجارت آمریکا

وال استریت ژورنال در گزارشی با استناد به تحقیقات شورای ملی ایرانیان آمریکا اعلام کرد تحریم‌ها علیه ایران طی 18 سال گذشته باعث شده آمریکا فرصت‌های صادراتی به ارزش 175.3 میلیارد دلار را از دست دهد.

 
335-3.jpg

باز هم ماه رمضان و گرانی خرماسود بیش از 2000 تومانی مغازه‌داران از فروش هر کیلو خرما

از آنجاکه در ماه رمضان از خرمای ذخیره شده در سرخانه‌ها استفاده می‌شود، فرصت برای مانور بیشتر واسطه‌ها فراهم شده؛ به گونه‌ای که قیمت خرما در بازار مصرف ماه رمضان نسبت به ماه‌های قبلش افزایش چشمگیری داشته و از کیلویی 2000 تومان دست‌فروشی و فروش وانتی آغاز می‌شود و در مغازه‌ها تا 10 هزار تومان هم می‌رسد.

 
amin khosroshahi-22-59.JPG

هشدار مدیرعامل آبفای کشور در بازدید از ایسناهفته سخت درانتظار مصرف‌کنندگان آب/ کاهش منابع آبی با استمرار گرما

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با هشدار نسبت به این‌که هفته آینده هفته سختی برای تامین آب خواهد بود،‌ گفت: در صورت استمرار دمای بیش از 40 درجه در کلان‌شهرها دچار کمبود آب می‌شویم.

 
40189.jpg

قاچاق و وجود مافیا در بازار طلاطلای ایرانی به اسم ایتالیایی و هندی به فروش می‌رسد!

ورود، حمل و فروش مصنوعات خارجی طلا ممنوع بوده و قاچاق محسوب می‌شود ولی در ویترین مغازه‌ها با طلاهایی روبرو می‌شویم که با عنوان طلای ایتالیایی و یا هندی به فروش می‌رسند که یا به صورت قاچاق وارد می‌شوند و یا تولید داخل هستند!

 
reuters5-28.jpg

مدیر عامل رجاء در گفت‌وگو با ایسنا:تلاش برای افزایش نرخ بلیت قطار از شهریور

مدیر عامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء گفت: مذاکره شرکت‌های مسافری برای افزایش نرخ بلیت قطار با راه آهن ادامه دارد و امیدواریم نرخ‌های جدید از شهریور اعمال شود.

 
188.2.89.jpg

گزارش ایسنا درباره استفاده بهینه از کولرگازیبه یاد روزهایی که نمی‌توانستیم "لینچان" ببینیم!

شاید برای افرادی که متولد دهه 70 به قبل هستند، آشنایی با واژه "قطع برق" در تابستان قدری ملموس‌تر باشد. کاملا به خاطر داریم روزهایی را که برق سهمیه بندی بود و مجبور بودیم ساعت‌ها گرمای تابستان را تحمل کنیم و یا از دیدن سریال‌های محبوبی چون "جنگجویان کوهستان" و "روزی روزگاری" محروم شویم و در تاریکی بنشینیم و حرص بخوریم.

 
2578.jpg

در حضور نماینده سیف رخ دادانتقاد از عملکرد بانک مرکزی در حوزه پیمان‌های پولی

با وجود اینکه بانک مرکزی عنوان می‌کند که به خصوص در سال‌های اخیر در مورد پیمان‌های پولی دوجانبه اقدام کرده اما به نتیجه مشخصی نرسیده است منتقدین معتقدند که بانک مرکزی هیچ گاه به طور جدی به این موضوع نپرداخته و اعتقاد کاملی به آن نداشته است.

 
01-94.jpg

مدیر عامل اتحادیه صیادان کیلکا مازندران مطرح کردیک بسته چیپس گران‌تر از یک کیلوگرم ماهی کیلکا

| 95 درصد از ماهیان کیلکا خوراک دام و طیور می شوند و این محصول علیرغم ارزش غذایی بالا، در بازار مصرف جایگاه چندانی ندارد و یک بسته چیپس گران‌تر از یک کیلوگرم از این گونه ماهی است. از سوی دیگر وضعیت صید این ماهی هر سال بحرانی‌تر از قبل می‌شود و سازمان شیلات به عنوان متولی هیچ توجه و حمایتی به این موضوع ندارد و همه توجهش روی محصولات سلطنتی است!

 
gold.jpg

کاهش 30 دلاری قیمت طلا در بازار جهانیشدیدترین سقوط طلا در هفت ماه گذشته

قیمت جهانی طلا در آستانه حضور رییس بانک مرکزی آمریکا در کنگره این کشور که موجب شد سرمایه گذاران به فروش دارایی‌های طلایشان اقدام کنند، با شدیدترین کاهش در هفت ماه گذشته روبرو شد.

 
160-26.jpg

چرا نرخ تورم در روستاها بیشتر از شهر است؟

برخلاف آنچه که در ذهن عموم مردم تصور می‌شود، نرخ تورم اعلام شده در روستاها معمولا اندکی بالاتر از نرخ تورم شهری است، اما دلیل این امر چیست؟

 
126[1].jpg

مجمع شرکت‌های پالایشگاهی به تنفس کشیده می‌شود؟

در حالی که چهار ماه از ابتدای سال گذشته است اما هنوز تکلیف قیمت نفت برای شرکت‌های پالایشگاهی مشخص نشده و این شرکت‌ها در آستانه برگزاری مجمع و ارائه گزارش‌های سه ماهه در بلاتکلیفی به سر می‌بردند.

 
54a94b279bd4eea87e9a78bf96f2f3b8.jpg

هزینه 45 تا 60 درصدی واردات خودرو به کشور

یک واردکننده خودرو گفت: هزینه‌های دولتی واردات خودروهای خارجی به کشور به طور میانگین بین 45 تا 60 درصد قیمت آنها است.

 
22-819.jpg

برای کاهش خطر امواح تلفن همراهانتقال تلفن همراه به ثابت رایگان شد

هزینه‌ی انتقال تلفن همراه به تلفن ثابت رایگان شده تا مشترکان در مواقعی که در مکان‌های ثابت و منزل حضور دارند، حتی الامکان از گوشی تلفن همراه خود استفاده نکنند.

 
260334_576.gif

کدام خودروها بیشترین مشتری را دارند؟

خودروهای سایپا 131، پژو پارس، ام‌وی‌ام 530، ام‌وی‌ام x33، هیوندا i20 و هیوندا سوناتا دارای بیشترین سهم فروش در بازار خودروی کشور هستند.

 


موضوعات مرتبط: اقتصادی

برچسب‌ها: اخبار اقتصادی
[ چهار شنبه 25 تير 1393 ] [ 4:42 ] [ مصطفی ]
[ ]

اخبار اقتصادی ( به روز شده در تاریخ 1393/4/24)

noimage

هشدار مدیرعامل آبفای کشور در بازدید از ایسناهفته سخت درانتظار مصرف‌کنندگان آب/ کاهش منابع آبی با استمرار دمای 40درجه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با هشدار نسبت به این‌که هفته آینده هفته سختی برای تامین آب خواهد بود،‌ گفت: در صورت استمرار دمای بیش از 40 درجه در کلان‌شهرها دچار کمبود آب می‌شویم.

 
126[1].jpg

مجمع شرکت‌های پالایشگاهی به تنفس کشیده می‌شود؟

در حالی که چهار ماه از ابتدای سال گذشته است اما هنوز تکلیف قیمت نفت برای شرکت‌های پالایشگاهی مشخص نشده و این شرکت‌ها در آستانه برگزاری مجمع و ارائه گزارش‌های سه ماهه در بلاتکلیفی به سر می‌بردند.

 
2578.jpg

اظهارات متفاوت در یک نشستپیمان‌های ارزی برای بانک مرکزی جدید نیست/ اعتقادی به پیمان‌های پولی وجود ندارد

با وجود اینکه بانک مرکزی عنوان می‌کند که به خصوص در سال‌های اخیر در مورد پیمان‌های پولی دوجانبه اقدام کرده اما به نتیجه مشخصی نرسیده است منتقدین معتقدند که بانک مرکزی هیچ گاه به طور جدی به این موضوع نپرداخته و اعتقاد کاملی به آن نداشته است.

 
2-897.jpg

وال استریت ژورنال خبر دادضرر 175 میلیارد دلاری تحریم‌های ایران به تجارت آمریکا

وال استریت ژورنال در گزارشی با استناد به تحقیقات شورای ملی ایرانیان آمریکا اعلام کرد تحریم‌ها علیه ایران طی 18 سال گذشته باعث شده آمریکا فرصت‌های صادراتی به ارزش 175.3 میلیارد دلار را از دست دهد.

 
343-3.jpg

رویترز:لغو تحریم نفت‌کش‌های ایران 12 تا 18 ماه زمان می‌برد

خبرگزاری رویترز گزارش داد: به رغم لغو تحریم‌های شرکت ملی نفتکش ایران از سوی یک دادگاه عالی اتحادیه اروپا، این شرکت برای مدتی به منظور حضور در بنادر اروپایی، دریافت بیمه‌های خارجی و غلبه بر موانع تحت تحریمهای غرب، مشکل خواهد داشت.

 
reuters5-28.jpg

مدیر عامل رجاء در گفت‌وگو با ایسنا:تلاش برای افزایش نرخ بلیت قطار از شهریور

مدیر عامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء گفت: مذاکره شرکت‌های مسافری برای افزایش نرخ بلیت قطار با راه آهن ادامه دارد و امیدواریم نرخ‌های جدید از شهریور اعمال شود.

 
335-3.jpg

باز هم ماه رمضان و گرانی خرماسود بیش از 2000 تومانی مغازه‌داران از فروش هر کیلو خرما!

از آنجاکه در ماه رمضان از خرمای ذخیره شده در سرخانه‌ها استفاده می‌شود، فرصت برای مانور بیشتر واسطه‌ها فراهم شده؛ به گونه‌ای که قیمت خرما در بازار مصرف ماه رمضان نسبت به ماه‌های قبلش افزایش چشمگیری داشته و از کیلویی 2000 تومان دست‌فروشی و فروش وانتی آغاز می‌شود و در مغازه‌ها تا 10 هزار تومان هم می‌رسد.

 
01-94.jpg

همه توجه شیلات روی محصولات سلطنتی است!یک بسته چیپس گران‌تر از یک کیلوگرم ماهی کیلکا

| 95 درصد از ماهیان کیلکا خوراک دام و طیور می شوند و این محصول علیرغم ارزش غذایی بالا، در بازار مصرف جایگاه چندانی ندارد و یک بسته چیپس گران‌تر از یک کیلوگرم از این گونه ماهی است. از سوی دیگر وضعیت صید این ماهی هر سال بحرانی‌تر از قبل می‌شود و سازمان شیلات به عنوان متولی هیچ توجه و حمایتی به این موضوع ندارد و همه توجهش روی محصولات سلطنتی است!

 
16-539.jpg

رییس اتحادیه کارگران قراردادی:لغو کسر حق بیمه از بن کارگری به زیان کارگران است

رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی کشور گفت: بن کارگری بخشی از دستمزد کارگران است و کسر حق بیمه از آن امکانپذیر است بنابراین اگر قرار به لغو کسر حق بیمه از بن کارگری بود، شورای عالی کار باید در همان جلسه تعیین دستمزد و قبل از قطعی شدن، این مساله را پیش‌بینی می‌کرد.

 
188.2.89.jpg

گزارش ایسنا درباره استفاده بهینه از کولرگازیبه یاد روزهایی که نمی‌توانستیم "لینچان" ببینیم!

شاید برای افرادی که متولد دهه 70 به قبل هستند، آشنایی با واژه "قطع برق" در تابستان قدری ملموس‌تر باشد. کاملا به خاطر داریم روزهایی را که برق سهمیه بندی بود و مجبور بودیم ساعت‌ها گرمای تابستان را تحمل کنیم و یا از دیدن سریال‌های محبوبی چون "جنگجویان کوهستان" و "روزی روزگاری" محروم شویم و در تاریکی بنشینیم و حرص بخوریم.

 
moghavemati.jpg

/راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی/رقابت رکن اصلی اقتصاد مقاومتی است

تقویت قوانین مالیاتی و تکیه بر تولید محوری موجب تحقق اقتصاد مقاومتی و رشد شاخص‌های اقتصادی می‌شود.

 
196.5.84.jpg

نماد ایران خودرو متوقف شد

در دقایق ابتدایی معاملات امروز بورس تهران، نماد شرکت ایران خودرو با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم و بررسی بیشتر اطلاعات، متوقف شد.

 
SHAHRIVAR.jpg

مدیرکل تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون اعلام کردپایین بودن هزینه ایجاد شغل در تعاونی‌های خدماتی

مدیرکل تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی با اشاره به پایین بودن هزینه‌های ایجاد شغل در تعاونی‌های خدماتی، اشتغالزایی این تعاونی‌ها در سال گذشته را 30 هزار و 800 نفر ذکر کرد.

 
54a94b279bd4eea87e9a78bf96f2f3b8.jpg

هزینه 45 تا 60 درصدی واردات خودرو به کشور

یک واردکننده خودرو گفت: هزینه‌های دولتی واردات خودروهای خارجی به کشور به طور میانگین بین 45 تا 60 درصد قیمت آنها است.

 
noimage

رییس اتحادیه لوازم یدکی خودروهای سبک و سنگین عنوان کردواقعی شدن مالیات‌ها با نصب صندوق‌های مکانیزه فروش

رییس اتحادیه لوازم یدکی خودروهای سبک و سنگین و ماشین آلات راهسازی، کشاورزی و ساختمانی تاکید کرد: با نصب صندوق‌های مکانیزه فروش، مالیات‌ها واقعی می‌شود.

 
22-819.jpg

برای کاهش خطر امواح تلفن همراهانتقال تلفن همراه به ثابت رایگان شد

هزینه‌ی انتقال تلفن همراه به تلفن ثابت رایگان شده تا مشترکان در مواقعی که در مکان‌های ثابت و منزل حضور دارند، حتی الامکان از گوشی تلفن همراه خود استفاده نکنند.

 
160-26.jpg

چرا نرخ تورم در روستاها بیشتر از شهر است؟

برخلاف آنچه که در ذهن عموم مردم تصور می‌شود، نرخ تورم اعلام شده در روستاها معمولا اندکی بالاتر از نرخ تورم شهری است، اما دلیل این امر چیست؟

 
5-1521.jpg

رییس سازمان هواپیمایی به ایسنا خبر دادورود قطعات هواپیما و ادامه واردات

رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: قطعات هواپیما در حال ورود به کشور هستند و به زودی محموله‌های دیگری وارد می‌شوند و این روند نیز ادامه خواهد داشت.

 
noimage

فروش خودرو در بزرگ‌ترین بازار جهان کمتر می‌شود

انجمن تولیدکنندگان خودروی چین با اشاره به کندی رشد اقتصادی کشور و اعمال محدودیت‌های خرید از سوی شهرهای بیشتر، پیش‌بینی کرد فروش خودرو کمتر از برآوردهای قبلی خواهد بود.

 
 Forootan (5 of 10).jpg

سقوط فعالیت صنعت پالایش برای نخستین بار در 9ماه اخیر

آژانس بین المللی انرژی از اولین کاهش فعالیت صنعت پالایش و نفت جهان از اکتبر گذشته (9 ماه پیش) خبر داده و پیش بینی کرده میزان فعالیت پالایشی در سه ماهه سوم به 77.8 میلیون بشکه در روز افزایش یابد.

 


موضوعات مرتبط: اقتصادی

برچسب‌ها: اخبار اقتصادی
[ سه شنبه 24 تير 1393 ] [ 11:8 ] [ مصطفی ]
[ ]

اخبار اقتصادی ( به روز شده در تاریخ 1393/4/23)

اقدام تامل‌برانگیز صنایع لبنیشیر به نرخ پارسال، لبنیات به نرخ امسال!

در حالی که طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار شیر خام باید کیلویی 1440 تومان از دامداران خریداری شود، کارخانه‌های لبنی این نرخ را قبول نکردند و نرخ 1250 تومانی را برای خرید این محصول اعلام کردند اما به هیچ کدام از این قیمت‌ها تن نمی‌دهند!

 
Blackout.jpg

معاون توانیر با اعلام مصرف‌بی‌سابقه برق خبر داداحتمال حداقل دوساعت خاموشی در روز با تداوم روند مصرف برق

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: از ابتدای امسال تاکنون 47هزار و500 مگاوات برق در کشور مصرف شده است که نسبت به دوره‎های مشابه خود بی‎سابقه بوده است.

 
Nadimi-13-10-1.jpg

رییس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی وزارت نفت:12گلوگاه فساد در صنعت نفت شناسایی شد/ وزارت نفت نمی‌تواند به پرونده زنجانی ورود کند

معاون وزیر نفت از شناسایی گلوگاه‌های فساد در صنعت نفت خبر داد و گفت: بررسی پرونده بابک زنجانی در حوزه اختیارات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی وزارت نفت نیست.

 
178-11.jpg

/اختصاصی ایسنا/تابلوی ورود ممنوع صندوق توسعه ملی مقابل وام ازدواج!

برداشت از صندوق توسعه ملی در حالی به عنوان یکی از گزینه های احتمالی تامین منابع وام ازدواج مطرح می شود که مقامات این صندوق با تاکید براینکه انجام این کار نیازمند اصلاح اساسنامه صندوق است، اصلاح آن برای چنین مواردی را منطقی ندانسته و اعلام می‌کنند که در صورت رسمی شدن این موضوع به طور علنی با آن مخالفت خواهند کرد.

 
abdolvahed mirzazadeh (18 of 33).jpg

در سال 1392 رخ دادکاهش سرمایه گذاری صنعتی در 10 استان کشور + جدول

سه استان بوشهر، فارس و تهران 31 درصد از کل سرمایه گذاریهای صنعتی و معدنی انجام شده در سال گذشته را به خود اختصاص دادند.

 
20-453.jpg

نگاهی به بازار اجاره آپارتمان‌های کوچکیک میلیون تومان متوسط اجاره بهای یک خانه 50 متری

با شروع فصل جابجایی و داغ شدن بازار اجاره، میانگین اجاره بهای واحدهای 50 تا 60 متری در کلان‌شهر تهران ماهانه حدود یک میلیون تومان شده است.

 
20-377.jpg

پس از گذشت 5 سال از افتتاح11 کیلومتر از آزادراه قزوین - رشت جا ماند!

با گذشت بیش از پنج سال از افتتاح آزادراه قزوین – رشت هنوز 11 کیلومتر پایانی این آزادراه ساخته نشده است؛ بخشی که در صورت افتتاح گره ترافیک منجیل را باز خواهد کرد.

 
03-425.jpg

ایرانی‌ها از کدام خودروها راضی‌ترند؟

رده‌بندی رضایت‌مندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری عرضه شده در شش ماهه دوم سال گذشته، منتشر شد.

 
9165t.png

در فاز دوم هدفمندیاولین یارانه تابستانی قابل برداشت شد

یارانه 45 هزار و 500 تومانی هر متقاضی دریافت یارانه که ساعت 24 یک شنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد اکنون قابل برداشت است.

 
18-465.jpg

معاون سازمان بنادر به ایسنا خبر داددرخواست هندی‌ها برای سرمایه‌گذاری در بندر چابهار

معاون سازمان بنادر و دریانوردی تامین نشدن به موقع فاینانس را علت عقب افتادن طرح توسعه بندر چابهار از برنامه زمانی اعلام کرد و از درخواست هندی‌ها برای سرمایه‌گذاری در این بندر خبر داد.

 
54954__259293_647.jpg

در بهار 93 رخ داد؛افزایش 5 میلیارد دلاری ارزش تجارت خارجی/ تراز تجاری ایران منفی شد

براساس جدیدترین آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران مجموع ارزش تجارت خارجی کشور در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از پنج میلیارد دلار افزایش یافته است.

 
DSC_0883.JPG

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران خبر دادافزایش 20درصدی مصرف برق در تهران/ مشکل سوخت‌رسانی به نیروگاه‌ها در حال حل شدن است

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای تهران با تاکید بر این که مصرف برق در تهران 20 درصد رشد داشته است، گفت: ما می‌توانیم 9 هزار و 300 مگاوات برق برای تهران تامین کنیم.

 
madani-1.jpg

/اختصاصی ایسنا/موافقت مدیرعامل سایپا با آزادسازی واردات خودرو

درحالی که بسیاری معتقدند تعرفه‌های فعلی عامل ایجاد فضای انحصاری در بازار خودرو و در نتیجه تنبلی خودروسازان داخلی شده، مدیرعامل سایپا می گوید که مشکلی با آزاد سازی واردات خودرو ندارد زیرا هیچ خودروی خارجی قابلیت رقابت با محصولات ایکس 100 ( پراید ) و تیبا را ندارد، به شرط آنکه فضای کسب و کار کشور نیز از حالت بیمارگونه خارج شود .

 
1340085411_412.jpg

گزارشی از تلفن‌های ثابت 200 میلیون تومانی!

یک خط تلفن ثابت اگر از شرکت مخابرات خریده شود، حدود 50 هزار تومان و درصورت خرید از بازار آزاد حدود 170 تا 200 هزار تومان قیمت دارد اما درصورت رند بودن شماره برای آن قیمتی حتی تا 200 میلیون تومان هم تعریف می‌شود.

 
100-545.jpg

آغاز برداشت برنج و پیش‌بینی میزان تولیدآمار تولید برنج واقعی نیست!

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران از آغاز برداشت برنج خبر داد و گفت:‌ حدود یک میلیون و 800 هزار تن برنج در سال جاری تولید می‌شود که همچون سال گذشته خواهد بود اما آمارهای تولید پارسال مبتنی بر واقعیت نبود.

 
Reduced Home Loan Rates - Search Mortgage Grader.jpg

مرکز آمار اعلام کردپردرآمدترین و کم درآمدترین استانها؛ قم کم هزینه‌ترین

بررسی آمار هزینه و درآمد خانوار در 31 استان کشور نشان می‌دهد که در سال 1392 نسبت به سال 1391 رشد هزینه‌های چهار استان کشور منفی شده است.

 
rahim azad-7-1.JPG

سهمیه بنزین 400 تومانی کمتر از نصف شد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان این‌که 54درصد از سهمیه بنزین موجود در کارت های سوخت مصرف شد، گفت: مصرف بنزین 400 تومانی کماکان و بدون محدودیت زمانی اعتبار دارد.

 
7-915.jpg

طحان‌پور:مغازه‌ها تلویزیون 3میلیونی را با 50هزار تومان سود می‌فروشند

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران تاکید کرد:‌ با وجود گرمای زیاد و قرار گرفتن در گرم‌ترین فصل سال در حال حاضر کولر پایین تر از قیمت مصرف‌کننده عرضه می شود.

 
104-159.jpg

مسافت پروازی تهران به عتبات عالیات کاهش می‌یابد

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: براساس هماهنگی های صورت گرفته در راستای تسهیل ناوبری هوایی کشور، به زودی مسافت پروازی تهران به عتبات عالیات 114 کیلومتر (10 دقیقه) کاهش می‌یابد.

 
54.4.85.health.jpg

هم‌زمان با کاهش 6.5 درصدی اشتغالزایی صنعتی رقم خوردرشد 684 درصدی اشتغالزایی در صنعت دخانیات ایران!

تازه ترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از کاهش 6.5 درصدی اشتغال زایی صنعتی و معدنی در کشور در سال 1392 است.

 


موضوعات مرتبط: اقتصادی

برچسب‌ها: اخبار اقتصادی
[ دو شنبه 23 تير 1393 ] [ 19:11 ] [ مصطفی ]
[ ]

فروش آپارتمان در اندیشه تهران 40 میلیون نقد 35 میلیون وام 16 میلیون رهن مستاجر

تلفن تماس : 4-02165621662

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید



موضوعات مرتبط: خبر مسکن اقتصادی
[ یک شنبه 14 ارديبهشت 1393 ] [ 21:27 ] [ مصطفی ]
[ ]

اخبار اقتصادی ( به روز شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۲)

برای مشاهده بیشتر جزیات روی عکس کلیک کنید.....

110-160.jpg

مدیر فرودگاه مهرآباد به ایسنا خبر دادسرپیچی هما از پرواز و سرگردانی مسافران!

مدیر کل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد گفت: از شب گذشته - سه‌شنبه - شرکت‌ هواپیمایی ایران‌ایر از پروازهای به موقع از فرودگاه مهرآباد به بهانه‌های مختلف سرپیچی می‌کند.

 
dastjerdi-1-1.JPG

سکوت وزارت ارتباطات شکست / آخرین وضعیت ارتباطی استان‌های شمالی

پس از گذشت سه روز از ایجاد مشکل در استانهای شمالی کشور امروز معاون وزیر ارتباطات به ارائه توضیحاتی درباره وضعیت ارتباطی این استان‌ها پرداخت.

 
890-12.jpg

واحدی به ایسنا خبر دادتحویل همه خانه‌های مهر پرند و پردیس تا پایان سال آینده

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان تهران از بسته شدن پرونده مسکن مهر این استان تا پایان سال آینده خبر داد و گفت: 2700 واحد مسکن مهر در دهه فجر امسال و 15 هزار واحد مسکونی نیز تا پایان سال در شهرهای زیر 25 هزار نفر افتتاح می‌شود.

 
131208_537.jpg

بازار خودرو نیمه تعطیل شد

همزمان با بارش شدید برف در کشور بازار خودرو نیز تقریبا به تعطیلی کشیده شده است.

 
counter.jpg

در گفت‌وگو با ایسنا اعلام شدگاز مشترکان پرمصرف غیرخانگی قطع خواهد شد

سخنگوی شرکت گاز استان تهران با اعلام این‌که گاز برخی از مناطق تهران با افت فشار روبه‌رو است، هشدار داد: گاز مشترکان پرمصرف غیر خانگی در صورت صرفه‌جویی نکردن قطع خواهد شد.

 
20121118154936031.jpg

درخواست جبران خسارت یک میلیارد پوندی بانک ملت از انگلیس

بانک ملت قصد دارد از دولت انگلیس برای دریافت حداکثر یک میلیارد پوند خسارت بابت ضررهای متحمل شده از تحریم‌های غیرقانونی شکایت کند.

 
13390467191338970523Untitled-1.jpg

شافعی در گفت وگو با ایسنا:پژو رفتار گذشته خود را جبران کند/ تقاضای 1000 شرکت فرانسوی برای حضور در ایران

رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) با اشاره به اینکه شرکت پژو در چند سال گذشته رفتار نامناسبی از خود در قبال ایران نشان داد، گفت: این شرکت برای بازگشت دوباره به بازار ایران باید رفتار گذشته خود را جبران کند.

 
Mehdi Ghasemi-28-7.jpg

توضیح وزیر کار درباره فوت یک نفر در جریان توزیع سبد کالا

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان جلسه دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود دو نفر در ارتباط با دریافت سبد کالا از جمله در صف دریافت سبد کالا بر اثر فشار کشته شده‌اند، با رد این موضوع گفت: هیچ فردی در این ارتباط کشته نشده است.

 
10-1325.jpg

احتمال تحویل سبد کالا به کارگران فاقد شناسنامه

معاون دبیر کل خانه کارگر پیش‌بینی کرد که کارگران فاقد شناسنامه و بیمه نیز مشمول توزیع سبد کالای حمایتی دولت شوند.

 
710-1.jpg

در پی خسارت‌های میلیاردی به کشاورزان شمالیبارش برف سنگین به نفع چایکاران شد!

در حالی که بارش برف سنگین در روزهای اخیر در استان‌های شمالی کشور، خسارت‌های میلیاردی برای کشاورزان و باغداران این مناطق به بار آورد چایکاران می‌گویند این برف نه تنها به باغات آنها آسیب نرسانده بلکه آفت‌های باغات را هم از بین می‌برد.

 
47-117.jpg

مدیرکل فرودگاه امام به ایسنا خبر دادآمادگی فرودگاه امام برای پذیرش پروازهای کنسلی دیگر استان‌ها

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) گفت: با توجه به بارش برف در تهران که از دو شب پیش آغاز شده و تاکنون هم ادامه دارد طی چندین مرحله همه سطوح پروازی فرودگاه، باندها، تاکسی وی‌ها و راه‌های دسترسی برف‌روبی و عملیات یخ‌زدایی انجام شده است.

 
665-10.jpg

توصیه راه‌آهن برای خرید بلیت قطار

یا مراجعه حضوری به آژانس‌های مسافرتی دارای نمایندگی اقدام کنند.

 
seyed madyar shojaeifar (28).jpg

مرغ منجمد گران‌تر از مرغ تازه!

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: هر کیلومرغ یخ‌زده عمده با قیمت 6800 تومان و مرغ تازه با قیمت 6500 تومان به صورت خرده‌فروشی عرضه می‌شود.

 
1-2713.jpg

وزیر کار خبر دادیک میلیون خانوار سبد کالا گرفتند / اجرای مرحله دوم طرح به‌زودی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اعلام زمان اجرای مرحله دوم طرح توزیع سبد کالا خبر داد و با اشاره به استقبال گسترده از اجرای طرح این اطمینان را به مردم داد که سبد کالا بدون هیچ محدودیت زمانی به دستشان خواهد رسید.

 
ssha_sherman_vendi.jpg

سفر هیات تجاری فرانسه به ایران هشدار آمریکا را برانگیخت

سفر یک هیات تجاری فرانسوی به ایران هشدار واشنگتن نسبت به پابر جا بودن تحریم‌ها و مجازات ناقضان آن را به دنبال داشت.

 
127[1].jpg

مصوبات مجلس بازار سرمایه را قرمز پوش کرد

مصوبه مجلس شورای اسلامی درخصوص قیمت خوراک پتروشیمی‌ها و بهره مالکانه معادن؛بازار سرمایه را با مشکل مواجه کرد و موجب افت دسته جمعی تمام نمادهای بورسی شد.

 
103-13.jpg

تکلیف یارانه 11 هزار میلیاردی واردات کالای اساسی بودجه 92 در بودجه 93

ظاهرا جای مربوط به ردیف یارانه مابه التفاوت نرخ ارز واردات کالای اساسی و نهاده‌های کشاورزی مصوب در بودجه 92 در بودجه 93 خالی است.

 
hamidreza dastjerdi-10-70.jpg

معاون وزیر اقتصاد عنوان کردنادیده گرفتن اهداف اصلی در اجرای گام اول هدفمندی‌/ باید از بخش تولید حمایت شود

معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان این‌که در اجرای گام اول هدفمندی‌ یارانه‌ها تا حد زیادی اهداف اصلی نادیده گرفته شد، تصریح کرد:‌ اجرای هدفمندی‌ یارانه‌ها باید در جهت حمایت از تولید باشد وگرنه به اهداف در نظر گرفته شده نمی‌رسد.

 
13-535.jpg

فعلا موج جدیدی در بازار مسکن نداریم

یک کارشناس مسکن ادامه‌ رکود بازار را تا پایان سال پیش‌بینی کرد و گفت: تا پایان فصل بهار سال آینده موج جدیدی در بازار مسکن ایجاد نمی‌شود و این بازار با ثبات و ادامه‌ رکود همراه است.

 


موضوعات مرتبط: اقتصادی

برچسب‌ها: اخبار اقتصادی,خبر اقتصادی
[ پنج شنبه 17 بهمن 1392 ] [ 16:15 ] [ مصطفی ]
[ ]

اخبار اقتصادی ( به روز شده در تاریخ چهارشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ )

برای مشاهده بیشتر جزیات روی عکس مورد نظر  کلیک نمایید.......

سفر هیات تجاری فرانسه به ایران هشدار آمریکا را برانگیخت

سفر یک هیات تجاری فرانسوی به ایران هشدار واشنگتن نسبت به پابر جا بودن تحریم‌ها و مجازات ناقضان آن را به دنبال داشت.

 

تکلیف یارانه 11 هزار میلیاردی واردات کالای اساسی بودجه 92 در بودجه 93

ظاهرا جای مربوط به ردیف یارانه مابه التفاوت نرخ ارز واردات کالای اساسی و نهاده‌های کشاورزی مصوب در بودجه 92 در بودجه 93 خالی است.

 

معاون وزیر اقتصاد عنوان کردنادیده گرفتن اهداف اصلی در اجرای گام اول هدفمندی‌/ باید از بخش تولید حمایت شود

معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان این‌که در اجرای گام اول هدفمندی‌ یارانه‌ها تا حد زیادی اهداف اصلی نادیده گرفته شد، تصریح کرد:‌ اجرای هدفمندی‌ یارانه‌ها باید در جهت حمایت از تولید باشد وگرنه به اهداف در نظر گرفته شده نمی‌رسد.

 

رییس کمیسیون مدیریت واردات اتاق بازرگانی ایران:ممنوعیت واردات تمامی کالاها تا پایان سال رفع می‌شود

در راستای آزادسازی واردات 40 قلم کالاهای اولویت 10 و تعیین تعرفه برای آن‌ها تا پایان سال ممنوعیت واردات تمامی کالاها برداشته می‌شود.

 

احتمال تحویل سبد کالا به کارگران فاقد شناسنامه

معاون دبیر کل خانه کارگر پیش‌بینی کرد که کارگران فاقد شناسنامه و بیمه نیز مشمول توزیع سبد کالای حمایتی دولت شوند.

 

مدیرعامل آبفای کشور خبر دادتوزیع 15 هزار بطری آب میان مردم محاصره شده در برف و کولاک غرب مازندران

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: پس از بارش بی سابقه برف و قطعی برق و در پی آن قطعی آب تاکنون بیش از 15 هزار بطری آب میان مردم غرب مازندران توزیع شد و 32 هزار بطری آب دیگر نیز از استانهای معین خواهد رسید.

 

معاون سازمان امور مالیاتی کشور: لایحه مکانیزه شدن امور مالیاتی در مجلس معطل مانده است

معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور ضمن انتقاد از معطل ماندن لایحه مکانیزه شدن امور مالیاتی در مجلس اظهارکرد: برای تصویب این لایحه که به واسطه آن جمع‌آوری اطلاعات مالیاتی آسان‌تر می‌شود، نباید بیش از این منتظر بمانیم.

 

برای رسیدگی به وضعیت تامین آب و برق؛وزیر نیرو صبح امروز عازم مناطق شمالی کشور شد

وزیر نیرو صبح امروز (چهارشنبه) برای رسیدگی به وضعیت تامین آب و برق مناطق برفگیر شمال ایران، عازم این مناطق شد.

 

مدیرکل فرودگاه امام به ایسنا خبر داد آمادگی فرودگاه امام برای پذیرش پروازهای کنسلی دیگر استان‌ها

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) گفت: با توجه به بارش برف در تهران که از دو شب پیش آغاز شده و تاکنون هم ادامه دارد طی چندین مرحله همه سطوح پروازی فرودگاه، باندها، تاکسی وی‌ها و راه‌های دسترسی برف‌روبی و عملیات یخ‌زدایی انجام شده است.

 

در پی خسارت‌های میلیاردی به کشاورزان شمالی بارش برف سنگین به نفع چایکاران شد!

در حالی که بارش برف سنگین در روزهای اخیر در استان‌های شمالی کشور، خسارت‌های میلیاردی برای کشاورزان و باغداران این مناطق به بار آورد چایکاران می‌گویند این برف نه تنها به باغات آنها آسیب نرسانده بلکه آفت‌های باغات را هم از بین می‌برد.

 

مرغ منجمد گران‌تر از مرغ تازه!

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: هر کیلومرغ یخ‌زده عمده با قیمت 6800 تومان و مرغ تازه با قیمت 6500 تومان به صورت خرده‌فروشی عرضه می‌شود.

 

فعلا موج جدیدی در بازار مسکن نداریم

یک کارشناس مسکن ادامه‌ رکود بازار را تا پایان سال پیش‌بینی کرد و گفت: تا پایان فصل بهار سال آینده موج جدیدی در بازار مسکن ایجاد نمی‌شود و این بازار با ثبات و ادامه‌ رکود همراه است.

 

عبده تبریزی مطرح کرداختصاص درآمد هدفمندی‌ یارانه‌ها به صنعت راه و حمل و نقل

یک اقتصاددان با اشاره به وضعیت نامطلوب منابع مالی در اختیار حمل و نقل و راه‌های کشور گفت: باید درآمد مازاد هدفمندی‌ به این حوزه اختصاص یابد.

 

معاون وزیر کشاورزی در گفت‌وگو با ایسنا:بارش برف سنگین ذخائر آبی کشور را تقویت می‌کند

معاون وزیر جهاد کشاورزی از دستور حجتی برای رسیدگی به وضعیت کشاورزان آسیب‌دیده شمالی از بارش برف سنگین روزهای اخیر خبر داد و گفت: این برف می‌تواند سدها و ذخائر آبی سفره‌های زیرزمینی را تقویت کند.

 

کدام خودروسازان بیشترین افت تولید را داشته‌اند؟

گروه بهمن با افت تولید 99.3 درصدی رکورددار کاهش تولید خودرو در دی ماه امسال است.

 

تردد در همه محورهای هرمزگان در جریان است

مدیر راهداری راه و شهرسازی هرمزگان گفت: تردد در تمامی محورهای هرمزگان در جریان است.

 

دبیر کل کنفدراسیون صنعت ایران:دولت به جای حمایت مستقیم نسبت به توسعه زیرساخت‌ها اقدام کند

دبیر کل کنفدراسیون صنعت ایران عنوان کرد: دولت باید در اجرای هدفمندی‌ یارانه‌ها به جای حمایت مستقیم از صنایع نسبت به بهبود وضعیت زیرساخت‌ها اقدام کند.

 

بانک مرکزی اعلام کرد؛قیمت دلار کاهش و یورو افزایش یافت

بانک مرکزی نرخ دلار آمریکا را اندکی کاهش و یورو را افزایش داد.

 


موضوعات مرتبط: اقتصادی

برچسب‌ها: خبر اقتصادی,اخبار اقتصادی,خبر جدید اقتصادی,اقتصادی,
[ چهار شنبه 16 بهمن 1392 ] [ 11:25 ] [ مصطفی ]
[ ]

اخبار اقتصادی ( به روز شده در تاریخ سه شنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ )

معاون وزیر کشاورزی به ایسنا اعلام کردنیازی به واردات مرغ و گوشت شب عید نداریم/ وزارت تجارت در پرداخت یارانه شیر تسریع کند

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: هیچ مشکلی در تولید گوشت قرمز و مرغ وجود ندارد و نیازی به واردات مرغ و گوشت برای ایام عید نوروز نداریم.

 

راغفر با حمایت از کمپین نه به یارانه:عوارض پرداخت یارانه نقدی باید تشریح شود/یارانه‌بگیران ثروتمنددر عوارض پرداخت یارانه شریکند

یک استاد اقتصاد دانشگاه گفت: با تشریح عوارض ناشی از پرداخت یارانه نقدی می توانیم به دولت کمک کنیم تا منابع اش را صرف اصلاح عدم تعادل‌های اقتصادی کند.

 

موسسه کوثر مجوز گرفت/ بلاتکلیفی مشتریان 5 موسسه و دو بانک

پس از گذشت حدود یک ماه از حذف نام شش موسسه اعتباری و دو بانک از سایت بانک مرکزی، موسسه اعتباری کوثر در پیامکی به مشتریان خود اعلام کرده که توانسته مجوز خود را از بانک مرکزی دریافت کند.

 

بازگشت ایران چک‌های 100 هزار تومانی به چرخه بانکی کشور

ایران چک‌های 100 هزار تومانی جمع آوری شده به بازار بر می گردد.

 

مدیر عامل شرکت توانیر به ایسنا خبر دادتمام شهرهای مازندران برق‌دار شدند/ 40 روستای بی‌برق به خاطر نبود جاده‌ دسترسی

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به این‌که در حال حاضر 120 اکیپ در مازندران برای تامین برق تلاش می کنند گفت: مشکل برق مازندران به طور کلی رفع شده و خط فشارقوی رامسر نیز که قطع شده بود روز گذشته وصل شد.

 

بهای طلا و سکه در بازار افزایش یافت

بهای طلا در ایران با توجه به افزایش نرخ آن در جهان حدود 550 تومان در هر گرم بالا رفت.

 

در پی بارش برف صورت گرفتدستور روحانی به وزیر راه برای بازگشایی جاده‌ها

در پی بارش شدید و کم سابقه برف در مناطق مختلف به ویژه شمال کشور، رییس جمهور به وزیر راه و شهرسازی دستور داد پیگیری‌های لازم را برای حل مشکلات مردم این مناطق انجام دهد.

 

مدیر راه استان گیلان به ایسنا خبر دادبازگشایی راه‌های روستایی گیلان تا 48 ساعت دیگر

مدیر کل راه و شهرسازی استان گیلان اعلام کرد: راه‌های روستایی این استان تا 48 ساعت آینده برف‌روبی و بازگشایی می‌شوند.

 

نحوه توزیع مواد غذایی در استانهای شمال کشورحل مشکل کمبود تخم مرغ در استان گیلان تا دو روز آینده

با توجه به کمبود تخم مرغ در استان گیلان در پی بارش برف سنگین، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان از تامین کالاهای اساسی و رفع تدریجی کمبود آن‌ها طی دو روز آینده خبر داد.

 

رییس هیات مدیره انجمن CNG درپی کمبود گاز خبر دادگاز 300 جایگاه CNG قطع شد/ جایگاه‌های بیشتری از مدار خارج می‌شوند

رییس هیات مدیره انجمن صنفی جایگاه‌داران سی.ان.جی کشور با اعلام این که گاز 300 جایگاه سی.ان.جی به دلیل کمبود گاز قطع است از رییس جمهوری برای حل مشکلات صنعت سی.ان.جی تقاضای کمک کرد.

 

شرط درآمد زیر 500 هزار تومان دریافت سبد کالا برداشته شد؟

وزیر کار می‌گوید همه کارگران مشمول قانون کار و بازنشستگان تامین اجتماعی مشمول دریافت سبد کالا می‌شوند اما تامین منابع مالی مورد نیاز برای اجرای مرحله دوم پس از موافقت هیات وزیران به زمان نیاز دارد.

 

نعمت‌زاده در غیاب نماینده شرکت پژو:پژو باید تاوان پس دهد

وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره دلیل عدم حضور نماینده پژو در هیات سرمایه‌گذاری فرانسه که به ایران سفر کرده است گفت: دلیل این عدم حضور را نمی‌دانم اما به هر حال پژو باید تاوان گذشته را بدهد و به نحوی آن را جبران کند.

 

رییس اتحادیه کارگران قراردادی کشور پیشنهاد کردایجاد سامانه ثبت اطلاعات حداقل‌بگیران برای دریافت سبد کالا

رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی کشور به دولت پیشنهاد کرد تا به منظور شناسایی بهتر و بهره‌مندی افراد مستحق بازمانده از دریافت سبد کالا، سامانه‌ای برای ثبت اطلاعات حداقل‌بگیران راه‌اندازی کند.

 

تقوی در گفت‌وگو با ایسنا مطرح کردسبد کالا درمان یک هفته‌ای است؛350 روز دیگر را مردم چه کنند؟

یک اقتصاددان با بیان این که دولت می‌توانست با هزینه توزیع دو سبد کالا حداقل چندصد شغل ایجاد کند، گفت: سبد کالا درمان 10 روز زندگی مردم است 350 روز باقی‌مانده را چه کنند؟

 

یک اقتصاددان مطرح کردکار دولت توزیع کالا نیست/ تدوین برنامه‌ای جامع برای اجرای هدفمندی

کارشناس مسائل اقتصادی با بیان این‌که پرداخت یارانه‌ نقدی بهتر از غیرنقدی است، گفت: دولت باید برای ادامه اجرای هدفمندی یارانه‌ها برنامه‌ جامعه‌ای را تدوین و در چارچوب آن حرکت کند.

 

وعده جدید وزیر ارتباطات برای بهبود سرعت و قیمت اینترنت

وزیر ارتباطات به تازگی از بهبود سرعت و قیمت اینترنت در آینده نزدیک خبر داده است.

 

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزیجات خبر دادافزایش حجم میوه ذخیره‌سازی شده برای جلوگیری از اتفاقات عید امسال

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزیجات از افزایش کیفیت میوه شب عید و حجم پرتقال ذخیره‌شده نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: ایام نوروز امسال با توقف توزیع پرتقال ذخیره‌ شده قیمت آن به بیش از 2.5 برابر رسید.

 

یک اقتصاددان پیشنهاد کردغربالگری تدریجی دهک‌های درآمدی

یک اقتصاددان با تاکید بر این‌که حذف یکباره یارانه نقدی به شدت فقر را افزایش می‌دهد، غربالگری تدریجی گروه‌ها را برای ادامه‌ی قانون هدفمندی یارانه‌ها به دولت توصیه کرد.

 

تهران میزبان یک سوم مستاجران کشور

با توجه به اینکه بیش از 34 درصد از معاملات اجاره‌نشینی 10 ماهه امسال در استان تهران صورت گرفته بازهم تهرانی‌ها صدرنشین اجاره‌نشینی شدند.

 

مدیرعامل ایران‌ایر خبر داددرخواست خرید قطعات هواپیما از آمریکا و اروپا/ پروازهای فوق‌العاده نوروزی

مدیرعامل ایران‌ایر گفت: محدودیتی برای خرید هواپیما توسط شرکت‌های هواپیمایی وجود ندارد و طبق توافقات ژنو مبنی بر لغو تحریم واردات قطعات هواپیما از 30 دی ماه، به تمامی کمپانی‌های تولیدکننده قطعات هواپیما اعم از آمریکایی و اروپایی درخواست خرید ارسال شده است.

 


موضوعات مرتبط: اقتصادی

برچسب‌ها: اخبار اقتصادی
[ سه شنبه 15 بهمن 1392 ] [ 18:10 ] [ مصطفی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 51 52 53 54 55 ... 64 صفحه بعد