زمان واریز یارانه شهریور ۹۵ اعلام شد

یارانه نقدی شهریور 95 صبح روز شنبه 27 شهریور 95 قابل برداشت است.
 

 به گزارش سرویس اقتصادی "جام نیـوز"، در 5 ماهه ابتدایی سال 95 در تاریخ 26 هر ماه یارانه واریز گردیده و زمان پرداخت یارانه این ماه نیز 26 شهریور اعلام شده است.یارانه نقدی شهریور 95 صبح روز شنبه 27 شهریور 95 قابل برداشت است.


 "شصت و هفتمین" مرحله یارانه نقدی مربوط به شهریور ماه 1395 به ازاء هر نفر 455.000 ریال ساعت 24:00 روز جمعه مورخ 1395/06/26 به حساب سرپرستان محترم خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

در 5 ماهه ابتدایی سال 95 در تاریخ 26 هر ماه یارانه واریز گردیده و زمان پرداخت یارانه این ماه نیز 26 شهریور اعلام شده است.یارانه نقدی شهریور 95 صبح روز شنبه 27 شهریور 95 قابل برداشت است.



موضوعات مرتبط: خبر مسکن اقتصادی

برچسب‌ها: یارانه
[ سه شنبه 23 شهريور 1395 ] [ 18:32 ] [ مصطفی ]
[ ]

مظنه آپارتمان در اسلامشهر و رباط‌کریم؟+جدول

اقتصاد آنلاین - تقی کاظمی : آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت معاملات انجام شده واحدهای مسکونی اسلامشهر و رباط‌کریم در اردیبهشت ماه 95 است.



موضوعات مرتبط: خبر مسکن اقتصادی
[ پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395 ] [ 16:47 ] [ مصطفی ]
[ ]

سوییت‎‌های شمال تهران چند؟ +جدول

اقتصاد آنلاین - علی کیوان پناه : به گزارش اقتصاد آنلاین، آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت معاملات انجام شده انواع سوییت در شمال شهر تهران در اردیبهشت ماه جاری می‌باشد.



موضوعات مرتبط: خبر مسکن اقتصادی
[ پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395 ] [ 16:46 ] [ مصطفی ]
[ ]

افتتاح 4 هزار واحد مسکن خیرین

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز با اعلام اتمام ۱۵ هزار واحد مسکن در سال جاری، از افتتاح بیش از ۴ هزار واحد در دو ماهه نخست سال جاری خبر داد.

 کیومرث سلگی در بیان آخرین وضعیت ساخت مسکن توسط خیرین مسکن‌ساز گفت: انجمن خیرین مسکن‌ساز، ساخت حدود ۱۵ هزار واحد مسکن از واحدهای باقی‌مانده را از سال‌های گذشته در برنامه دارد که در بیشتر استان‌های کشور پراکنده هستند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز، افزود: از این تعداد حدود ۴ هزار و ۳۸۷ واحد آماده افتتاح شد و بخشی از آنها شاملِ ۳۴۵ واحد مسکونی در نظرآباد، ۱۸۰ واحد در تبریز و ۷۲ واحد در مینودشت استان گلستان است که با حضور خیرین، بهره‌برداران و مردم به بهره‌برداری رسیده است.

سلگی با اشاره به اینکه در هفته گذشته پروژه ۷۲ واحدی مینودشت توسط خیرین و بهره‌برداران در استان گلستان افتتاح شد، ادامه داد: انجمن خیرین مسکن‌ساز برنامه سالانه‌ای دارد که در ابتدای هرسال ابلاغ می‌شود و معمولا در اختیار هیات امنای انجمن است و در چارچوب اهداف و برنامه‌هایی است که انجمن مرکز سیاستگذاری می‌کند.

این فعال مسکن‌ساز همچنین درباره زمانبندی انجام کارها و تاخیر یا زود تحویل دادن واحدهایی که توسط انجمن خیرین مسکن ساز ساخته و تحویل می‌شود گفت: میانگین اجرای پروژه‌هایی که تعریف و بر اساس آنها نیز اعتبار تامین می‌شوند دو سال است که بر مبنای همان نیز اجرا به طول می‌انجامد. اما نکته حائز اهمیت نقش مردم در ساخت و اتمام واحدهاست که کمک کننده و تعیین کننده انجمن خیرین مسکن‌ساز است.

وی افزود: از آنجایی که مسکن، کالای خاص است قطعا مشارکت مردم تاثیرگذار است و برنامه‌های زمانبندی را در صورت مشارکت مردم بهتر به سرانجام می‌رسانیم.



موضوعات مرتبط: خبر مسکن اقتصادی
[ پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395 ] [ 16:45 ] [ مصطفی ]
[ ]

قیمت روز طلا و سکه در بازار 30 اردیبهشت

به گزارش اقتصاد آنلاین، از این پس می‌توانید آخرین قیمت طلا، آخرین قیمت گرم طلا، آخرین قیمت مثقال طلا و آخرین قیمت انواع سکه، همه را در یک جا مشاهده کنید.

آنچه در ذیل می آید جدول قیمت روز جاری طلا و سکه و مقایسه با آخرین قیمت های ثبت شده روز گذشته است. جدول زیر به همراه نمودار تغییرات یک ماه، چند ماه و چند سال گذشته قیمت‌ها می‌تواند نوسانات دقیق بازار را به شما نشان دهد؛



موضوعات مرتبط: خبر مسکن اقتصادی
[ پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395 ] [ 16:44 ] [ مصطفی ]
[ ]

تحلیل رسمی از آینده مسکن

وزير راه‌‌وشهرسازي روز گذشته در بازديد از نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها، در غرفه «دنياي‌اقتصاد» حضور پيدا كرد و ضمن بحث و بررسي درباره كمكي كه رسانه‌هاي تخصصي مي‌توانند به حسن‌اجراي تصميمات و مصوبات مراجع قانون‌گذار داشته‌ باشند، به پرسش‌هاي خبرنگاران نيز پاسخ داد.

 
به گزارش دنیای اقتصاد، عباس آخوندي ابتدا به مهم‌ترين موضوع روز بازار مسكن؛ يعني آينده كوتاه‌مدت و ميان‌مدت قيمت‌ها پرداخت و در پاسخ به «دنياي‌‌اقتصاد» درخصوص «صحت و سقم اظهارنظرهاي برخي افراد معدود كه اخيرا پيشگويي‌هايي درباره جهش قيمت مسكن(!) انجام داده‌اند» اعلام كرد: در حال حاضر از يك‌سو معاملات حوزه خريد و فروش آپارتمان با ركود مواجه است و از سوي ديگر عمليات تكميل ساختمان‌هاي مسكن‌مهر و تحويل آنها به بازار مصرف و همچنين ساخت‌وسازهاي بخش خصوصي در درون شهرها نيز جاري است و ادامه دارد. بنابراين روند عرضه مسكن متوقف نشده است و نشانه‌اي از افزايش قيمت مسكن در مسير آتي بازار ديده نمي‌شود و قابل انتظار هم نيست.
 
به گزارش «دنياي‌اقتصاد»، مطابق آمارهاي دفتر برنامه‌ريزي و اقتصاد مسكن كه اخيرا در اين صفحه منتشر شد، ميانگين قيمت مسكن در شهر تهران طي 7 ماه اول امسال نه‌تنها رشد نكرد كه در پايان ماه مهر، نسبت به ابتداي سال، معادل 6/2 درصد كاهش يافت و به سطح مترمربعي 4 ميليون و 60 هزار تومان رسيد.
همچنين متوسط قيمت مسكن در اين 7 ماه نيز حدود 5/0درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افت كرده است.
 
اين كاهش قيمت مسكن و همچنين تاثيري كه روند كاهشي نرخ تورم بر آن دارد، باعث شده وزير راه‌وشهرسازي همسو با چشم‌اندازهاي كارشناسي، ادامه وضع موجود را براي ماه‌هاي آينده پيش‌‌بيني كند.
 
وزير راه‌وشهرسازي در غرفه «دنياي‌اقتصاد» در نمايشگاه مطبوعات، همچنين درباره جلسه دوشنبه گذشته شوراي‌عالي شهرسازي و معماري كشور كه با حضور شهردار تهران برگزار شد، به پرسش «دنياي‌اقتصاد» درخصوص اينكه «چه تضميني براي رعايت و اجراي تمام و كمال اصلاحات اعمال شده بر طرح تفصيلي تهران از طرف مديريت شهري پايتخت وجود دارد؟» اينطور پاسخ داد: مهم‌ترين تضمين براي اجراي آنچه در ماه‌هاي اخير در جلسات مشترك شوراي عالي شهرسازي درخصوص تهران و ساير شهرها به تصويب رسيده، «پيگيري مصوبات از سوي مطبوعات و افكار عمومي» است.
 
آخوندی گفت:  مطبوعات به‌عنوان ركن چهارم دموكراسي در مطالبه خواسته‌هاي اجتماعي از دستگاه‌ها و مسوولان، نقش بي‌بديل دارند. در حوزه شهرسازي و رعايت مقررات و مصوبات شوراي عالي شهرسازي ازسوي شهرداري‌ها نيز، مطبوعات مي‌توانند با نظارت بر كار شهرداران و نحوه اجراي مقررات شهرسازي، اين اصول را پيگيري و مطالبه كنند. البته ما نيز به‌عنوان مسوول و سياست‌گذار مرتب به لحاظ اداري اين موضوعات را رصد و كنترل خواهيم كرد.
 
صبح دوشنبه گذشته، آخرين اصلاحات روي طرح تفصيلي شهر تهران در جلسه شوراي عالي شهرسازي و معماري كشور به رياست عباس آخوندي و با حضور محمدباقر قاليباف به‌عنوان عضو میهمان و ساير اعضاي شوراي عالي، برگزار شد. در اين جلسه، ماحصل 7 ماه بازنگري و انطباق طرح تفصيلي با سند بالادست –طرح جامع تهران- به‌عنوان نتيجه كار مورد بررسي قرار گرفت و سرانجام مسوولان شوراي عالي و مديريت شهري تهران متفق‌القول شدند كه نهاد مديريت يكپارچه شهر تهران بايد دوباره احيا شده و بر اجراي طرح تفصيلي نظارت كند.
 
 شوراي عالي شهرسازي 8 نوع اصلاح كليدي در ماه‌هاي اخير در متن طرح تفصيلي تهران انجام داد و تغييراتي كه در سال‌هاي اخير در محتواي اين طرح از طريق «افزايش تراكم، تغيير پهنه‌ها، بلندمرتبه‌سازي‌هاي بي‌‌ضابطه، بارگذاري جمعيتي بيش ‌از اندازه در مناطقي همچون منطقه22 و ...» به‌وجود آمده بود را حذف كرد. اين تغييرات چون در مغايرت با طرح جامع مسكن بود، توسط شوراي عالي اصلاح شد و نسخه اصلاح‌شده طرح تفصيلي در جلسه اخير شوراي عالي، مورد توافق اعضا قرار گرفت.
 
با تصميم مشترك شهردار تهران و وزير راه‌وشهرسازي، نهادي كه در سال‌‌هاي دور با تركيب نمايندگاني از اين دو نهاد، وجود داشت، دوباره احيا مي‌شود.
آخوندي روز گذشته در غرفه «دنياي‌اقتصاد» درباره آينده شهرسازي تهران و نحوه رعايت و اجراي اصلاحات طرح تفصيلي گفت: انضباط شهري يكي از استراتژي‌هايي است كه ما داريم آن را به جد ترغيب مي‌كنيم و اين به نظر من براي كيفيت زندگي بسيار مهم است. در هر صورت اگر ما انضباط شهري را ترغيب نكنيم چطور مي‌توان انتظار داشت، شهري بدون آلودگي هوا داشته باشيم يا اينكه ترافيك را كاهش دهيم يا رضايت مردم از محيط‌زندگي‌شان را به بالاترين سطح برسانيم. قطعا بي‌توجهي به انضباط شهري، غفلت از توسعه فضاي‌سبز و خدمات شهري و افت سطح كيفيت زندگي در شهرها را به همراه خواهد داشت.
 
آخوندي با بيان اينكه، اصلي‌ترين بحث، انضباط شهري است، تصريح كرد: متاسفانه مقررات شهرسازي در سنوات گذشته دستخوش خريد و فروش بوده و به اين موضوع كليدي بي‌توجهي شده است. اما الان خوشبختانه هم دولت نسبت به اين موضوع عزم راسخي دارد و هم شوراهاي شهرها. شوراها به اين نتيجه رسيده‌اند كه با «فروش‌شهر» اگر چه ممكن است در كوتاه‌مدت مشكل مالي و تامين منابع لازم براي اداره‌ شهرها حل شود اما شهر در آينده نزديك‌ دچار معضلات پيچيده‌تري خواهد شد. همچنين شهرداري‌ها نيز به اين جمع‌بندي رسيده‌اند كه بايد از «درآمدهاي تصادفي و مقطعي» دست بردارند و با فاصله گرفتن از وابستگي صرف به عوارض ساخت‌وساز -كه با رونق مسكن، درآمد را زياد و با ركود به كاهش درآمد ناپايدار شهرداري منجر مي‌شود- منابع پايدار جايگزين را براي خود ايجاد كنند.
 
 پيشنهاد وام خريد به شوراي پول‌ و اعتبار رفت
 
وزير راه‌وشهرسازي روز گذشته در نمايشگاه مطبوعات در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره سرنوشت طرح وزارتخانه براي افزايش سقف تسهيلات خريد مسكن، گفت: پيشنهادي كه بانك‌ مسكن در اين خصوص تهيه كرده است را به شوراي پول و اعتبار ارائه كرده و در حال طي كردن مسير تصويب است.
 
آخوندي به خبرنگار خبرگزاري فارس گفت: به دنبال اجرای این موضوع هستیم و این موضوع و تصویب آن در حیطه اختیار شورای پول و اعتبار است؛ هر رقمی که شورای پول و اعتبار مصوب کرد ما استقبال می‌کنیم. حدودا سالی یک میلیون تقاضا در بخش مسکن وجود دارد که باید برای آن برنامه‌ریزی شود.
 
وزیر به خبرنگار  خبرگزاري‌مهر نيز گفت: در مجموع سالانه يك ميليون نياز مسكن در كشور وجود دارد كه بايد براي آن برنامه‌ريزي كنيم تا اين نياز بالقوه به تقاضاي موثر و فعال تبديل شود. براي اين منظور بايد به سمت توانمندسازی اقتصاد خانوار حركت كنيم و قدرت خانوار را افزایش دهیم تا توانمندی برای خرید مسکن پیدا کنند.
 
به گزارش «دنياي‌اقتصاد»، اظهارات روز گذشته وزير درباره ارسال پيشنهاد جديد وام خريد مسكن به شوراي پول‌واعتبار، گزارشی كه روز شنبه در اين صفحه به چاپ رسيد را تاييد مي‌كند. در اين گزارش، عنوان شده بود پيشنهاد بانك مسكن براي راه‌اندازي صندوق پس‌انداز و پرداخت 40 تا 80 ميليون تسهيلات خريد از اين محل، اخيرا در جلسه مشترك بانك‌مركزي، بانك مسكن و وزارت راه‌‌وشهرسازي، نهايي شده و براي بررسي بيشتر به شوراي پول‌ و اعتبار رفته است.
 
بانك مسكن در پيشنهاد خود، دو سوم منابع مورد نياز براي راه‌اندازي صندوق‌ و پرداخت تسهيلات را بر عهده دولت گذاشته و در نظر دارد اين رقم را كه شامل «كسري منابع و مابه‌التفاوت سود يارانه‌اي وام تا سود رايج بانكي» است، براي يك دوره 5ساله، به صورت يكجا از دولت دريافت كند.
همچنين يك سوم منابع صندوق نيز قرار است از طريق سپرده‌گذاري متقاضيان مسكن، تامين شود.
 
 «دنياي‌اقتصاد» به حمل‌ونقل بيشتر بپردازد
 
وزير راه‌ و شهرسازي روز گذشته با تاكيد براينكه «دنياي‌اقتصاد» در بخش مسكن، بانك و ساير بخش‌هاي اقتصادي، با مباني نظري قوي، اخبار و گزارش‌هاي تحليلي تهيه و منتشر مي‌كند، درخواست كرد: بخش حمل‌ونقل نيز در اين روزنامه بيشتر مورد توجه قرار بگيرد.
آخوندي تاكيد كرد: بخش حمل‌‌ونقل 12درصد توليد ناخالص داخلي را در اختيار دارد و از برخي جهات، اثرگذاري بيشتري در اقتصاد كشور نسبت به بخش مسكن دارد.
 
وزير افزود: در حال حاضر در دنيا، خيلي از كشورها توسعه شهري را مبتني بر توسعه حمل‌‌ونقل ديده‌اند؛ اما در ايران به اين موضوع كمتر توجه شده است. مثلا در شهرهاي جديد اطراف تهران همچون هشتگرد يا پرديس، اول بايد سيستم حمل‌ونقل ايجاد مي‌شد بعد اين شهرها به وجود مي‌آمد؛ اما الان بعد از 25 سال كه از تاسيس اين شهرهاي جديد مي‌گذرد، هنوز مترو در اين مناطق راه نيفتاده است؛ پس يك جاي كار اشكال دارد. متاسفانه هيچ وقت هم مطبوعات به اين موضوع نپرداخته‌اند كه فرآيند توسعه شهرهاي جديد اشكال داشته و اول بايد سيستم حمل‌ونقل احداث و ايجاد شود.


موضوعات مرتبط: خبر مسکن

برچسب‌ها: اخبار مسکنسایت خبری مسکناخبار جدید مسکن خبر جدید مسکنآخرین اخبار مسکن اخبار مسکن خبر مسکن سایت خبری مسکن
[ سه شنبه 4 آذر 1393 ] [ 1:50 ] [ مصطفی ]
[ ]

کل اخبار مسکن و ساختمان ( به روز شده در تاریخ ۱۳۹۳/۰۶/۲۹ )

 
 
 تغییر مدیرکل راه و شهرسازی البرز
 ظرفیت خالی شهرهای جدید اصفهان
 ناکارآمدی اخذ مالیات بر سرمایه مسکن
 بازار خرید و فروش مسکن حال خوبی ندارد
 میزان افزایش قیمت مسکن در هر سال
 تولید آزمایشی کارخانه ایرانی سیمان ونزوئلا
 تکمیل فاضلاب تهران تا 5 سال آینده
 مالیات کمکی به بازار مسکن نمی‌کند
 صدور فیش‌های عوارض نوسازی مشهد
 آرزوی مدرسه ساختن به نیت اسرای کربلا
 احیای قانون مالیات بر املاک در مجلس
 برخورد با متصرفان اراضی ملی بستک
 شمارش معکوس تصویب مالیات مسکن
 مخالفت املاکی ها با وام ساخت‌ مسکن
 گوگل شهر جادویی می‌سازد
 دلایل رد قانون بیمه کارگران ساختمانی
 ساخت بیمارستان 540 تختی کرمانشاه
 کلاهبرداری جدید برخی بساز بفروش‌ها
 افزایش قیمت اوراق تسهیلات مسکن
 مترو، اشتباه تاریخی اصفهان
 تحویل شهرک مسکونی ایران در ونزوئلا
 مهترین عامل افزایش اجاره مسکن
 آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک
 شکایت میراث از مقامات شیراز
 تخریب خانه های تاریخی شیراز
 باید و نبایدهای وام 80 میلیونی مسکن
 اگر مسکن مهر نبود وضع مسکن بد بود
 روزی که آب و برق مجانی شد
 شوق بازسازی مسکن از بین رفته
 آخوندی برنامه‌ای برای مسکن ندارد
 افزایش وام مسکن مانع خانه‌دار شدن
 افزایش وام مسکن مهر اردبیل
 مطالعه معضلات مسکن مهر
 تجهیز مدارس به سیستم حرارت مرکزی
 تغییر کاربری اراضی به بهانه طرح هادی!
 قیمت سیمان افزایش نمی‌یابد
 پس گرفتن اراضی ملی از متصرفان
 عمر آسفالت ایران نصف میانگین جهانی
 پرونده مسکن مهر همدان بسته می شود
 برگزاری نمایشگاه تخصصی در و پنجره
 غزه نیازمند 120 هزار واحد مسکونی
 بازسازی تهران قدیم توسط یک مجسمه ساز
 روند رو به رشد زمین خواری در اصفهان
 گزارش مرکز آمار از قیمت مسکن
 مسکن مهر بدون خدمات تحویل داده نشود
 احداث بیمارستان 500 تختخوابی سرطان
 تعلل در تکمیل مسکن مهر همدان
 افزایش قیمت آب برای مشترکان پرمصرف
 ورود سیمان به بورس کالا منتفی شد
 رفع تصرف از اراضی ملی ایلام
 علت حادثه سقوط پل عابر پیاده
 سقوط پل عابر پیاده در بزرگراه آزادگان
 بهار بازار مسکن در فصل پاییز
 شرط تحویل مسکن مهر نور
 طرح توسعه حرم مطهر امامین جوادین(ع)
 ساخت و ساز غیر مجاز در روستای زیارت
 طرح جامع مشهد نهایی می‌شود
 زاهدان، دومین شهر حاشیه‌نشین کشور
 مشکل اصلی مسکن مهر پردیس
 قیمت‌ اوراق مسکن افزایش یافت
 راه و شهرسازی و تدوین برنامه مسکن
 10 درسی که باید از ژاپنی‌ها بگیریم
 توافق سه جانبه برای بازسازی غزه
 بازسازی منازل زلزله‌زده دشتستان
 کاهش شاخص سالانه دسترسی به مسکن
 وضعیت برق رسانی به مسکن مهر قم
 مهندس قمی برنده جایزه مهندسین آمریکا
 بدهکاری راه و شهرسازی به پیمانکاران
 پایان عصر زنگ‌زدن فلزات با رنگ جادویی
 از پل طبیعت اراضی عباس آباد چه خبر؟
 اعطای ودیعه مسکن به نخبگان متاهل
 افت صادرات سیمان به عراق
 ارایه درس خارج فقه نظام شهرسازی
 تهیه طرح جامع جدید شهر ارداق
 تثبیت مالکیت اراضی بلاتکلیف کشور
 عدم رعایت روال قانونی طرح تفصیلی زنجان
 وجود مدارس فرسوده در تهران
 افتتاح نمایشگاه ساختمان بجنورد
 تعیین تکلیف مسکن مهر لرستان
 دستگیری مهندس قلابی در همدان
 سقوط مرگبار کارگر ساختمانی
 تخریب ساخت‌وساز غیرمجاز آمل
 آغاز مراحل اجرایی طرح سبزه‌میدان زنجان
 توسعه شهرها با مصوبه شورای عالی معماری
 زمین‌خواران در بم زمین‌گیر می‌شوند
 افزایش نرخ مسکن در انگلیس
 اجلاس کارگروه ایمنی راه آهن خاورمیانه
 وضعیت شکننده تغییر کاربری اراضی مازندران
 ساختمان‌سازی به متخصصان سپرده شود
 56 هزار هکتار بافت فرسوده در کشور
 ابلاغ مصوبه اعتبار دولت برای بنیاد مسکن
 کلاهبرداری شرکت فروش تأسیسات
 احداث بلندترین برج آمریکای‌جنوبی
 وام ۸۰ میلیون تومانی تورم‌زاست
 اجرای 2 هزار حکم تخریب زمین خواران
 حاشیه شهر تهدیدی برای مشهد
 حمله به دمشق از طریق شبکه فاضلاب
 ثبات نسبی قیمت در بازار آهن
 با هر نوع زمین خواری برخورد می کنیم
 اجرای مسکن اجتماعی در بافت فرسوده
 رفع تصرف از اراضی ملی گیلان
 آزمون ورود به حرفه کاردان‌های فنی
 طرح شهرداری برای تملک خانه بوشهری‌ها
 فروش قیر تقلبی به راه و شهرسازی
 مرمت بنای تاریخی قلعه دختر فیروزآباد
 وام مسکن به سازندگان تعلق گیرد
 تسهیلات 45 میلیونی مسکن 100 میلیون
 فرودگاه مهر‌آباد ماندنی شد؟
 موافقت با ساخت هتل 17 طبقه در باغ پسیان!
 سرمایه گذاری خارجی ها در برج سازی تهران
 افزایش افسارگسیخته اجاره‌بها در کرمان
 80 میلیون وام بگیرد 170 میلیون پس بدهید
 آغاز توزیع استانی تسهیلات مسکن روستایی
 حریق و ریزش آوار در قم
 اتصال بزرگراه یادگار امام به میدان فتح
 افزایش ظرفیت دکتری معماری دانشگاه آزاد
 ابلاغ طرح جامع ویژه شهر ماسوله
 طرح ساماندهی گل سفید خرم‏آباد
 تقاضای صدور مصالح ساختمانی به قطر
 بازسازی حرمین ائمه اطهار(ع) عراق
 مزایده املاک بیمه ها
 خرگوش دره ۳۰ میلیاردی
 9 میلیون پول در قبال 45 میلیون وام مسکن
 ویرایش آیین نامه طراحی ساختمان‌ها
 تضمین بازپرداخت یارانه سود وام مسکن
 وام ۸۰ میلیونی کارگران را صاحبخانه نمی‌‌کند
 مخالف با احداث مسکن در پردیس
 ساخت مسکن اجتماعی عملیاتی می شود
 مرمت خانه تاریخی محمودی لارستان
 وام 80 میلیونی مسکن را گران می کند
 ریزش مرگبار ساختمان کارخانه
 محدودیت برای مشترکان پرمصرف آب
 بازپس گیری اراضی ملی گچساران
 عرضه مسکن باید زیاد شود
 زمان آغاز ساخت مسکن اجتماعی
 صندوق زمین و ساختمان در راه بورس
 انتشار کتاب تولید انبوه مسکن در بافت فرسوده
 کلاهبرداری فروش ملک در زاهدان
 صدور سیمان از بجنورد
 تهدید دوباره یک اثر تاریخی در اهواز
 زمین در تهران اشباع شده
 راه و شهرسازی مهمترین اولویت توسعه
 انتقال فرودگاه مشهد در دستور کار
 راه اندازی بزرگترین واحد کاشی سرامیک
 حل مشکلات مسکن مهر بروجن
 طرح جامع مسکن 7 بار شکست خورده
 طراحی فرشهای صحن حضرت زهرا(س)
 افتتاح نخستین باند بتنی کشور
 عملکرد شهرداری تهران در تغییر کاربری اراضی
 افزایش قیمت اوراق تسهیلات مسکن


موضوعات مرتبط: خبر مسکن

برچسب‌ها: خبر مسکن اخبار مسکن اخبار جدید مسکن سایت خبری مسکن خبر جدید مسکن
[ شنبه 29 شهريور 1393 ] [ 17:47 ] [ مصطفی ]
[ ]

اخبار جدید ملکی در سراسر ایران

اخبار جدید ملکی در سراسر ایران 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ملک فایل مراجعه کنید 

آدرس : melkfile.com



موضوعات مرتبط: خبر مسکن

برچسب‌ها: سپردن ملک درخواست خرید ملک املاک مسکن
[ پنج شنبه 27 شهريور 1393 ] [ 15:34 ] [ مصطفی ]
[ ]

سپردن ملک و درخواست خرید ملک از سایت تخصصی ملک فایل

سپردن ملک و درخواست خرید ملک از سایت تخصصی ملک فایل 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ملک فایل مراجعه کنید 

آدرس : melkfile.com



موضوعات مرتبط: خبر مسکن

برچسب‌ها: سپردن ملک درخواست خرید ملک املاک مسکن
[ پنج شنبه 27 شهريور 1393 ] [ 15:32 ] [ مصطفی ]
[ ]

کل اخبار مسکن و ساختمان ( به روز شده در تاریخ ۱۳۹۳/۰۶/۲۷ )

 
 افزایش وام مسکن مهر اردبیل
 مطالعه معضلات مسکن مهر
 تجهیز مدارس به سیستم حرارت مرکزی
 تغییر کاربری اراضی به بهانه طرح هادی!
 قیمت سیمان افزایش نمی‌یابد
 پس گرفتن اراضی ملی از متصرفان
 عمر آسفالت ایران نصف میانگین جهانی
 پرونده مسکن مهر همدان بسته می شود
 برگزاری نمایشگاه تخصصی در و پنجره
 غزه نیازمند 120 هزار واحد مسکونی
 بازسازی تهران قدیم توسط یک مجسمه ساز
 روند رو به رشد زمین خواری در اصفهان
 گزارش مرکز آمار از قیمت مسکن
 مسکن مهر بدون خدمات تحویل داده نشود
 احداث بیمارستان 500 تختخوابی سرطان
 تعلل در تکمیل مسکن مهر همدان
 افزایش قیمت آب برای مشترکان پرمصرف
 ورود سیمان به بورس کالا منتفی شد
 رفع تصرف از اراضی ملی ایلام
 علت حادثه سقوط پل عابر پیاده
 سقوط پل عابر پیاده در بزرگراه آزادگان
 بهار بازار مسکن در فصل پاییز
 شرط تحویل مسکن مهر نور
 طرح توسعه حرم مطهر امامین جوادین(ع)
 ساخت و ساز غیر مجاز در روستای زیارت
 طرح جامع مشهد نهایی می‌شود
 زاهدان، دومین شهر حاشیه‌نشین کشور
 مشکل اصلی مسکن مهر پردیس
 قیمت‌ اوراق مسکن افزایش یافت
 راه و شهرسازی و تدوین برنامه مسکن
 10 درسی که باید از ژاپنی‌ها بگیریم
 توافق سه جانبه برای بازسازی غزه
 بازسازی منازل زلزله‌زده دشتستان
 کاهش شاخص سالانه دسترسی به مسکن
 وضعیت برق رسانی به مسکن مهر قم
 مهندس قمی برنده جایزه مهندسین آمریکا
 بدهکاری راه و شهرسازی به پیمانکاران
 پایان عصر زنگ‌زدن فلزات با رنگ جادویی
 از پل طبیعت اراضی عباس آباد چه خبر؟
 اعطای ودیعه مسکن به نخبگان متاهل
 افت صادرات سیمان به عراق
 ارایه درس خارج فقه نظام شهرسازی
 تهیه طرح جامع جدید شهر ارداق
 تثبیت مالکیت اراضی بلاتکلیف کشور
 عدم رعایت روال قانونی طرح تفصیلی زنجان
 وجود مدارس فرسوده در تهران
 افتتاح نمایشگاه ساختمان بجنورد
 تعیین تکلیف مسکن مهر لرستان
 دستگیری مهندس قلابی در همدان
 سقوط مرگبار کارگر ساختمانی
 تخریب ساخت‌وساز غیرمجاز آمل
 آغاز مراحل اجرایی طرح سبزه‌میدان زنجان
 توسعه شهرها با مصوبه شورای عالی معماری
 زمین‌خواران در بم زمین‌گیر می‌شوند
 افزایش نرخ مسکن در انگلیس
 اجلاس کارگروه ایمنی راه آهن خاورمیانه
 وضعیت شکننده تغییر کاربری اراضی مازندران
 ساختمان‌سازی به متخصصان سپرده شود
 56 هزار هکتار بافت فرسوده در کشور
 ابلاغ مصوبه اعتبار دولت برای بنیاد مسکن
 کلاهبرداری شرکت فروش تأسیسات
 احداث بلندترین برج آمریکای‌جنوبی
 وام ۸۰ میلیون تومانی تورم‌زاست
 اجرای 2 هزار حکم تخریب زمین خواران
 حاشیه شهر تهدیدی برای مشهد
 حمله به دمشق از طریق شبکه فاضلاب
 ثبات نسبی قیمت در بازار آهن
 با هر نوع زمین خواری برخورد می کنیم
 اجرای مسکن اجتماعی در بافت فرسوده
 رفع تصرف از اراضی ملی گیلان
 آزمون ورود به حرفه کاردان‌های فنی
 طرح شهرداری برای تملک خانه بوشهری‌ها
 فروش قیر تقلبی به راه و شهرسازی
 مرمت بنای تاریخی قلعه دختر فیروزآباد
 وام مسکن به سازندگان تعلق گیرد
 تسهیلات 45 میلیونی مسکن 100 میلیون
 فرودگاه مهر‌آباد ماندنی شد؟
 موافقت با ساخت هتل 17 طبقه در باغ پسیان!
 سرمایه گذاری خارجی ها در برج سازی تهران
 افزایش افسارگسیخته اجاره‌بها در کرمان
 80 میلیون وام بگیرد 170 میلیون پس بدهید
 آغاز توزیع استانی تسهیلات مسکن روستایی
 حریق و ریزش آوار در قم
 اتصال بزرگراه یادگار امام به میدان فتح
 افزایش ظرفیت دکتری معماری دانشگاه آزاد
 ابلاغ طرح جامع ویژه شهر ماسوله
 طرح ساماندهی گل سفید خرم‏آباد
 تقاضای صدور مصالح ساختمانی به قطر
 بازسازی حرمین ائمه اطهار(ع) عراق
 مزایده املاک بیمه ها
 خرگوش دره ۳۰ میلیاردی
 9 میلیون پول در قبال 45 میلیون وام مسکن
 ویرایش آیین نامه طراحی ساختمان‌ها
 تضمین بازپرداخت یارانه سود وام مسکن
 وام ۸۰ میلیونی کارگران را صاحبخانه نمی‌‌کند
 مخالف با احداث مسکن در پردیس
 ساخت مسکن اجتماعی عملیاتی می شود
 مرمت خانه تاریخی محمودی لارستان
 وام 80 میلیونی مسکن را گران می کند
 ریزش مرگبار ساختمان کارخانه
 محدودیت برای مشترکان پرمصرف آب
 بازپس گیری اراضی ملی گچساران
 عرضه مسکن باید زیاد شود
 زمان آغاز ساخت مسکن اجتماعی
 صندوق زمین و ساختمان در راه بورس
 انتشار کتاب تولید انبوه مسکن در بافت فرسوده
 کلاهبرداری فروش ملک در زاهدان
 صدور سیمان از بجنورد
 تهدید دوباره یک اثر تاریخی در اهواز
 زمین در تهران اشباع شده
 راه و شهرسازی مهمترین اولویت توسعه
 انتقال فرودگاه مشهد در دستور کار
 راه اندازی بزرگترین واحد کاشی سرامیک
 حل مشکلات مسکن مهر بروجن
 طرح جامع مسکن 7 بار شکست خورده
 طراحی فرشهای صحن حضرت زهرا(س)
 افتتاح نخستین باند بتنی کشور
 عملکرد شهرداری تهران در تغییر کاربری اراضی
 افزایش قیمت اوراق تسهیلات مسکن
 افزایش میزان سهم‌آورده مسکن مهر
 فروش بخشی از اراضی شهری کرج
 مشکل ساخت مدارس در مسکن مهر
 برخورد شهرداری با ساختمان‌های بی‌کیفیت
 دستگاه بتون کارگر جوان را بلعید
 وزیر راه و شهرسازی به زنجان می رود
 تصویب احداث 200 هزار مسکن روستایی
 حل مشکل آبگرفتگی تخت جمشید
 اقتصاد مقاومتی مغفول در طرح جامع مسکن
 نمایندگان طرح جامع مسکن را ندیده‌اند
 بازسازی نوار غزه نیازمند اعتبار
 ساخت پل قوسی کرمانشاه
 کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز مازندران
 شناسایی ساختمانهای نیازمند مقاوم سازی
 املاک معبد آناهیتا رفع تصرف شد
 آغاز ساخت راه آهن چابهار ایرانشهر
 رایزنی برای حل مشکل صادرات سیمان
 کاهش تقاضای بهسازی مسکن روستایی
 تکمیل 13 هزار مسکن مهر پرند
 کارگران قربانیان حوادث کار
 شرط ادامه ساخت بزرگراه یادگار امام
 ساخت 52 هزار مسکن مهر شهر جدید هشتگرد
 بهره‌برداری از مسکن مهر شهر جدید هشتگرد
 یک سوم مسکن مهر تحویل داده شد
 تسهیلات مسکن منطقه‌ای شود
 شیوه تامین مالی مسکن دولت
 مزیت های روسازی جاده با بتن
 ساماندهی ساخت و سازهای غیرمجاز
 فروریختن ساختمان کلیسا در نیجریه
 تهران میزبان نمایشگاه ساختمان
 تسویه بدهی های وزارت راه وشهرسازی


موضوعات مرتبط: خبر مسکن

برچسب‌ها: خبر مسکن اخبار مسکن اخبار جدید مسکن سایت خبری مسکن خبر جدید مسکن
[ پنج شنبه 27 شهريور 1393 ] [ 15:28 ] [ مصطفی ]
[ ]

کل اخبار مسکن و ساختمان ( به روز شده در تاریخ ۱۳۹۳/۰۶/۲۶ )

 
 پس گرفتن اراضی ملی از متصرفان
 عمر آسفالت ایران نصف میانگین جهانی
 پرونده مسکن مهر همدان بسته می شود
 برگزاری نمایشگاه تخصصی در و پنجره
 غزه نیازمند 120 هزار واحد مسکونی
 بازسازی تهران قدیم توسط یک مجسمه ساز
 روند رو به رشد زمین خواری در اصفهان
 گزارش مرکز آمار از قیمت مسکن
 مسکن مهر بدون خدمات تحویل داده نشود
 احداث بیمارستان 500 تختخوابی سرطان
 تعلل در تکمیل مسکن مهر همدان
 افزایش قیمت آب برای مشترکان پرمصرف
 ورود سیمان به بورس کالا منتفی شد
 رفع تصرف از اراضی ملی ایلام
 علت حادثه سقوط پل عابر پیاده
 سقوط پل عابر پیاده در بزرگراه آزادگان
 بهار بازار مسکن در فصل پاییز
 شرط تحویل مسکن مهر نور
 طرح توسعه حرم مطهر امامین جوادین(ع)
 ساخت و ساز غیر مجاز در روستای زیارت
 طرح جامع مشهد نهایی می‌شود
 زاهدان، دومین شهر حاشیه‌نشین کشور
 مشکل اصلی مسکن مهر پردیس
 قیمت‌ اوراق مسکن افزایش یافت
 راه و شهرسازی و تدوین برنامه مسکن
 10 درسی که باید از ژاپنی‌ها بگیریم
 توافق سه جانبه برای بازسازی غزه
 بازسازی منازل زلزله‌زده دشتستان
 کاهش شاخص سالانه دسترسی به مسکن
 وضعیت برق رسانی به مسکن مهر قم
 مهندس قمی برنده جایزه مهندسین آمریکا
 بدهکاری راه و شهرسازی به پیمانکاران
 پایان عصر زنگ‌زدن فلزات با رنگ جادویی
 از پل طبیعت اراضی عباس آباد چه خبر؟
 اعطای ودیعه مسکن به نخبگان متاهل
 افت صادرات سیمان به عراق
 ارایه درس خارج فقه نظام شهرسازی
 تهیه طرح جامع جدید شهر ارداق
 تثبیت مالکیت اراضی بلاتکلیف کشور
 عدم رعایت روال قانونی طرح تفصیلی زنجان
 وجود مدارس فرسوده در تهران
 افتتاح نمایشگاه ساختمان بجنورد
 تعیین تکلیف مسکن مهر لرستان
 دستگیری مهندس قلابی در همدان
 سقوط مرگبار کارگر ساختمانی
 تخریب ساخت‌وساز غیرمجاز آمل
 آغاز مراحل اجرایی طرح سبزه‌میدان زنجان
 توسعه شهرها با مصوبه شورای عالی معماری
 زمین‌خواران در بم زمین‌گیر می‌شوند
 افزایش نرخ مسکن در انگلیس
 اجلاس کارگروه ایمنی راه آهن خاورمیانه
 وضعیت شکننده تغییر کاربری اراضی مازندران
 ساختمان‌سازی به متخصصان سپرده شود
 56 هزار هکتار بافت فرسوده در کشور
 ابلاغ مصوبه اعتبار دولت برای بنیاد مسکن
 کلاهبرداری شرکت فروش تأسیسات
 احداث بلندترین برج آمریکای‌جنوبی
 وام ۸۰ میلیون تومانی تورم‌زاست
 اجرای 2 هزار حکم تخریب زمین خواران
 حاشیه شهر تهدیدی برای مشهد
 حمله به دمشق از طریق شبکه فاضلاب
 ثبات نسبی قیمت در بازار آهن
 با هر نوع زمین خواری برخورد می کنیم
 اجرای مسکن اجتماعی در بافت فرسوده
 رفع تصرف از اراضی ملی گیلان
 آزمون ورود به حرفه کاردان‌های فنی
 طرح شهرداری برای تملک خانه بوشهری‌ها
 فروش قیر تقلبی به راه و شهرسازی
 مرمت بنای تاریخی قلعه دختر فیروزآباد
 وام مسکن به سازندگان تعلق گیرد
 تسهیلات 45 میلیونی مسکن 100 میلیون
 فرودگاه مهر‌آباد ماندنی شد؟
 موافقت با ساخت هتل 17 طبقه در باغ پسیان!
 سرمایه گذاری خارجی ها در برج سازی تهران
 افزایش افسارگسیخته اجاره‌بها در کرمان
 80 میلیون وام بگیرد 170 میلیون پس بدهید
 آغاز توزیع استانی تسهیلات مسکن روستایی
 حریق و ریزش آوار در قم
 اتصال بزرگراه یادگار امام به میدان فتح
 افزایش ظرفیت دکتری معماری دانشگاه آزاد
 ابلاغ طرح جامع ویژه شهر ماسوله
 طرح ساماندهی گل سفید خرم‏آباد
 تقاضای صدور مصالح ساختمانی به قطر
 بازسازی حرمین ائمه اطهار(ع) عراق
 مزایده املاک بیمه ها
 خرگوش دره ۳۰ میلیاردی
 9 میلیون پول در قبال 45 میلیون وام مسکن
 ویرایش آیین نامه طراحی ساختمان‌ها
 تضمین بازپرداخت یارانه سود وام مسکن
 وام ۸۰ میلیونی کارگران را صاحبخانه نمی‌‌کند
 مخالف با احداث مسکن در پردیس
 ساخت مسکن اجتماعی عملیاتی می شود
 مرمت خانه تاریخی محمودی لارستان
 وام 80 میلیونی مسکن را گران می کند
 ریزش مرگبار ساختمان کارخانه
 محدودیت برای مشترکان پرمصرف آب
 بازپس گیری اراضی ملی گچساران
 عرضه مسکن باید زیاد شود
 زمان آغاز ساخت مسکن اجتماعی
 صندوق زمین و ساختمان در راه بورس
 انتشار کتاب تولید انبوه مسکن در بافت فرسوده
 کلاهبرداری فروش ملک در زاهدان
 صدور سیمان از بجنورد
 تهدید دوباره یک اثر تاریخی در اهواز
 زمین در تهران اشباع شده
 راه و شهرسازی مهمترین اولویت توسعه
 انتقال فرودگاه مشهد در دستور کار
 راه اندازی بزرگترین واحد کاشی سرامیک
 حل مشکلات مسکن مهر بروجن
 طرح جامع مسکن 7 بار شکست خورده
 طراحی فرشهای صحن حضرت زهرا(س)
 افتتاح نخستین باند بتنی کشور
 عملکرد شهرداری تهران در تغییر کاربری اراضی
 افزایش قیمت اوراق تسهیلات مسکن
 افزایش میزان سهم‌آورده مسکن مهر
 فروش بخشی از اراضی شهری کرج
 مشکل ساخت مدارس در مسکن مهر
 برخورد شهرداری با ساختمان‌های بی‌کیفیت
 دستگاه بتون کارگر جوان را بلعید
 وزیر راه و شهرسازی به زنجان می رود
 تصویب احداث 200 هزار مسکن روستایی
 حل مشکل آبگرفتگی تخت جمشید
 اقتصاد مقاومتی مغفول در طرح جامع مسکن
 نمایندگان طرح جامع مسکن را ندیده‌اند
 بازسازی نوار غزه نیازمند اعتبار
 ساخت پل قوسی کرمانشاه
 کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز مازندران
 شناسایی ساختمانهای نیازمند مقاوم سازی
 املاک معبد آناهیتا رفع تصرف شد
 آغاز ساخت راه آهن چابهار ایرانشهر
 رایزنی برای حل مشکل صادرات سیمان
 کاهش تقاضای بهسازی مسکن روستایی
 تکمیل 13 هزار مسکن مهر پرند
 کارگران قربانیان حوادث کار
 شرط ادامه ساخت بزرگراه یادگار امام
 ساخت 52 هزار مسکن مهر شهر جدید هشتگرد
 بهره‌برداری از مسکن مهر شهر جدید هشتگرد
 یک سوم مسکن مهر تحویل داده شد
 تسهیلات مسکن منطقه‌ای شود
 شیوه تامین مالی مسکن دولت
 مزیت های روسازی جاده با بتن
 ساماندهی ساخت و سازهای غیرمجاز
 فروریختن ساختمان کلیسا در نیجریه
 تهران میزبان نمایشگاه ساختمان
 تسویه بدهی های وزارت راه وشهرسازی
 افتتاح بخش های جدید مسجدالحرام
 نجات معجزه آسای کارگر ساختمانی
 مسکن مهر البرز واگذار شد
 هزینه خرید ملک برای بانک ها
 آمادگی برای اصلاح قانون نظام مهندسی


موضوعات مرتبط: خبر مسکن

برچسب‌ها: اخبار مسکناخبار جدید مسکنخبر جدید مسکنسایت خبری مسکن
[ چهار شنبه 26 شهريور 1393 ] [ 23:40 ] [ مصطفی ]
[ ]

کل اخبار مسکن و ساختمان ( به روز شده در تاریخ ۱۳۹۳/۰۵/۰3 )

 

 حمایت اقتصاد ایران از سوداگری مسکن
 ساخت و سازهای غیرمجاز سواحل دولتی اند
 مسکن مهر ایلام آماده بهره برداری
 تکمیل پروژه های مسکن مهر لرستان
 احداث مسکن مدجویان ایلام
 تعیین تکلیف مدارس مخروبه
 نصب انشعابات آب مسکن مهر خرم آباد
 حریق گسترده در لاله‌زار
 حمایت مهندسان خراسانی از مردم غزه
 شگرد زمین خوارن لو رفت!
 حمایت نظام مهندسی از مردم غزه
 معضلی به نام فروش تراکم!
 بازنگری پرداخت وام مسکن روستایی
 توقف گودهای پرخطر تهران
 رفع تصرف از اراضی ملی ماهشهر
 انتقاد از ساخت‌و‌ساز اطراف حرم رضوی
 آزادسازی اراضی دولتی خراسان
 واگذاری مسکن مددجویان تالش
 فعال‌سازی پلیس ساختمان آبادان
 سخت‌گیری مجوز ساخت و ساز باغات
 طرح توسعه حرم امام حسین(ع)
 طرح انتقال زندان مرکزی مشهد
 توقف بررسی افزایش سقف وام مسکن
 چالش‌ پیش ‌روی نوسازی شهری
 کاهش تقاضای اوراق خرید مسکن
 ساخت مسکن در شهرهای کوچک
 نوسازی بافت فرسوده شهرری
 منقل خانه های بافت فرسوده شیراز
 کنترل آسانسور مسکن مهر لرستان
 بافت فرسوده کرمان دردسرساز شد
 تملک خانه های اطراف گنبد سلطانیه
 مرگ تلخ کارگر ساختمانی در تهران
 مسکن مهر خرم آباد آماده واگذاری
 معرفی مدیرکل بنیاد مسکن قزوین
 اجرای نادرست قانون ماده 99 شهرداری‌
 انتشار زندگی‌نامه سعیدی‌کیا
 دیوار کشی دور گود تهران
 استقبال از وام های جدید خرید مسکن
 سازوکار فروش منزل مسکونی بدهکاران
 اصلاح ضوابط بلند مرتبه سازی در تهران
 بهره برداری از 3 ایستگاه مترو تهران
 حذف وام مسکن استادان پیمانی
 ابطال سند اراضی دانشگاه شهید چمران
 تکمیل بزرگترین سازه گنبدی جهان
 متروی تهران رکورد خود را شکست
 وام مسکن افزایش نیافته است
 تخریب خانه های مخروبه شیراز
 تونل شهر علوی نیازمند اعتبار
 مرمت خانه محمودی لارستان
 احداث بزرگترین هتل زیرآبی جهان
 آزادراه قم گرمسار آماده افتتاح
 تخریب خانه‌های تاریخی توسط مالک؟
 لزوم اجرایی شدن طرح ساختمان سبز
 سهم خانه‌های بی‌مالک از فضاهای شهری
 ساخت کمربندی شرقی سنندج
 رکود صنایع وابسته به مسکن
 مشکل مالی آزادراه حرم تا حرم
 تغییر ‌مدیر آزمایشگاه فنی مکانیک خاک
 جلوگیری از بازار سیاه اوراق مسکن
 راه حلی برای تامین مسکن روستایی
 کدام کولر گازی‌ بهتر است؟
 آخرین خبر از پل بزرگ خلیج‌فارس
 پیش‌بینی بازار مسکن؛ امسال
 تاثیر وام 80 میلیونی مسکن بر بازار
 ساخت پاساژ بر گُرده حمام وکیل
 نظام مهندسی به وظیفه خود عمل کند
 خوره نم جان آزادی را می خراشد
 انفجار مرگبار در معدن گرانیت اردکان
 وام 80 میلیونی به چه کار می آید؟
 بازسازی حرم زینب (س)
 خلع پیمانکار مسکن مهر مریوان
 شرایط ورود ماشین آلات راهسازی
 ثبت نام نمایشگاه سیمان خاورمیانه
 مسکن مهر خراسان جنوبی آماده شد
 جمع آوری لوله های غیراستاندارد
 تغییر مسیر راه آهن اصفهان شهرکرد
 سعیدی‌کیا رییس بنیاد مستضعفان شد
 تحویل مسکن مهر کردستان نیازمند زمان
 مشکلات مسکن مهر رباط کریم
 احداث هتل پنج ستاره در خوی
 خدمات رسانی به مسکن مهر کامیاران
 مشکلات فرهنگی ساخت برج در مشهد
 مشکلات مسکن خبرنگاران کردستان
 احداث سالن ورزشی در طارم
 مشکل اصلی مسکن مهر بهاران
 تکمیل مسکن مهر سهند
 تکمیل زیربناهای مسکن مهر کردستان
 احداث بیمارستان 32 تختی کوهبنان
 ساخت پارک در باغ سیب مهرشهر
 احداث تقاطع زیرگذر میدان حافظ
 بررسی مشکلات بافت فرسوده تهران
 مسکن مهر کردستان نیازمند اعتبار
 دستورالعمل نگهداری تونل‌های شهری
 انتصاب مدیر راه و شهرسازی خاش
 صنایع آجر ماشینی در آستانه تعطیلی
 ساخت مسکن محرومان نکا
 اقدام تامل برانگیز شرکت عمران پردیس
 ارتقاء توانمندی کارگران ساختمانی
 برنامه‌ اقتصاد مقاومتی وزارت راه و شهرسازی
 ساماندهی منطقه مسکونی کهرم ارومیه
 تاثیر رکود مسکن بر بازار آهن
 عدم اجرای خدمات مسکن مهر همدان
 افزایش مرگ ناشی از مونوکسیدکربن
 فراخوان شرکت عمران شهر جدید پردیس
 مسکن مهر آذربایجان آماده واگذاری
 سد محکم در خرید و فروش قانونی مسکن مهر
 نظارت بر امنیت آسانسورهای قزوین
 افزایش نرخ اوراق تسهیلات مسکن
 جلسه ای برای تملک خانه اتحادیه
 ساخت و ساز غیرمجاز در ماسال
 قطع انشعابات غیرمجاز آب شیراز
 تکمیل طرح توسعه‌ی مسجدالحرام
 احداث مرکز قرآنی پایتخت
 هشدار درباره تخریب خانه جلال‌!
 اعلام قیمت جدید مسکن مهر پرند
 فرهنگ سازی کلید توسعه بتن‌های گازی
 کاهش حوادث ناشی از گودبرداری‌ها
 توقف فروش قبر در امامزاده‌ها
 صرفه‌جویی با خاموش کردن لامپ در زمان پیک
 سرنوشت مسکن مهر استادان
 قیمت مسکن در رمضان ارزان شد
 حکم تبدیل واحد دوبلکس به مستقل
 اعطای وام مسکن به نخبگان
 سیاره خاکی چند منزل مسکونی دارد؟
 پترا هدیه‌ای برای الهه خورشید
 توقف پرداخت وام مسکن روستایی
 بی پولی مسکن مهر خراسان شمالی
 رشد قیمت امتیاز تسهیلات مسکن
 منطقه باستانی اندیمشک فروخته شد
 مقاوم‌سازی مسکن روستایی کامیاران
 وضعیت نامناسب مسکن مهر بستان آباد
 طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی
 بازپس گیری اراضی تالاب میاندوآب
 ساماندهی بازار اجاره مسکن
 افزایش معاملات مسکن در سال جاری
 افزایش وام خرید مسکن مشروط شد
 انتقاد از اجرای طرح تفضیلی شهر گرمسار
 ترمینال از میدان آزادی می رود
 معارضین مهم‌ترین مشکل شهرک ابریشم
 ویژگی خاص خانه‎های تاریخی کویری ایران
 قله دماوند فرو می‌ریزد؟
 جریمه مشترکین پرمصرف برق
 مصلای رابر در حال ساخت
 ساماندهی و مرمت میدان و برج آزادی
 تکمیل دانشکده معماری بوشهر
 سکونتگاه‌های بی‌هویت در جاده ساوه
 پیشرفت فیزیکی مسکن مهر اندیشه
 احداث مجتمع توریستی روانسر
 مرمت خانه شهابیان مراغه
 احداث مجتمع فرهنگی و هنری چابهار


موضوعات مرتبط: خبر مسکن

برچسب‌ها: مسکن,خبر جدید مسکن,اخبار جدید مسکن, سایت خبری مسکن,خبر مسکن,آخرین اخبار مسکن,مسکن,,,
[ جمعه 3 مرداد 1393 ] [ 1:15 ] [ مصطفی ]
[ ]

کل اخبار مسکن و ساختمان ( به روز شده در تاریخ ۱۳۹۳/۰۵/۰۲ )

 
 حمایت مهندسان خراسانی از مردم غزه
 شگرد زمین خوارن لو رفت!
 حمایت نظام مهندسی از مردم غزه
 معضلی به نام فروش تراکم!
 بازنگری پرداخت وام مسکن روستایی
 توقف گودهای پرخطر تهران
 رفع تصرف از اراضی ملی ماهشهر
 انتقاد از ساخت‌و‌ساز اطراف حرم رضوی
 آزادسازی اراضی دولتی خراسان
 واگذاری مسکن مددجویان تالش
 فعال‌سازی پلیس ساختمان آبادان
 سخت‌گیری مجوز ساخت و ساز باغات
 طرح توسعه حرم امام حسین(ع)
 طرح انتقال زندان مرکزی مشهد
 توقف بررسی افزایش سقف وام مسکن
 چالش‌ پیش ‌روی نوسازی شهری
 کاهش تقاضای اوراق خرید مسکن
 ساخت مسکن در شهرهای کوچک
 نوسازی بافت فرسوده شهرری
 منقل خانه های بافت فرسوده شیراز
 کنترل آسانسور مسکن مهر لرستان
 بافت فرسوده کرمان دردسرساز شد
 تملک خانه های اطراف گنبد سلطانیه
 مرگ تلخ کارگر ساختمانی در تهران
 مسکن مهر خرم آباد آماده واگذاری
 معرفی مدیرکل بنیاد مسکن قزوین
 اجرای نادرست قانون ماده 99 شهرداری‌
 انتشار زندگی‌نامه سعیدی‌کیا
 دیوار کشی دور گود تهران
 استقبال از وام های جدید خرید مسکن
 سازوکار فروش منزل مسکونی بدهکاران
 اصلاح ضوابط بلند مرتبه سازی در تهران
 بهره برداری از 3 ایستگاه مترو تهران
 حذف وام مسکن استادان پیمانی
 ابطال سند اراضی دانشگاه شهید چمران
 تکمیل بزرگترین سازه گنبدی جهان
 متروی تهران رکورد خود را شکست
 وام مسکن افزایش نیافته است
 تخریب خانه های مخروبه شیراز
 تونل شهر علوی نیازمند اعتبار
 مرمت خانه محمودی لارستان
 احداث بزرگترین هتل زیرآبی جهان
 آزادراه قم گرمسار آماده افتتاح
 تخریب خانه‌های تاریخی توسط مالک؟
 لزوم اجرایی شدن طرح ساختمان سبز
 سهم خانه‌های بی‌مالک از فضاهای شهری
 ساخت کمربندی شرقی سنندج
 رکود صنایع وابسته به مسکن
 مشکل مالی آزادراه حرم تا حرم
 تغییر ‌مدیر آزمایشگاه فنی مکانیک خاک
 جلوگیری از بازار سیاه اوراق مسکن
 راه حلی برای تامین مسکن روستایی
 کدام کولر گازی‌ بهتر است؟
 پیش‌بینی بازار مسکن؛ امسال
 آخرین خبر از پل بزرگ خلیج‌فارس
 تاثیر وام 80 میلیونی مسکن بر بازار
 ساخت پاساژ بر گُرده حمام وکیل
 نظام مهندسی به وظیفه خود عمل کند
 خوره نم جان آزادی را می خراشد
 انفجار مرگبار در معدن گرانیت اردکان
 وام 80 میلیونی به چه کار می آید؟
 بازسازی حرم زینب (س)
 خلع پیمانکار مسکن مهر مریوان
 شرایط ورود ماشین آلات راهسازی
 ثبت نام نمایشگاه سیمان خاورمیانه
 مسکن مهر خراسان جنوبی آماده شد
 جمع آوری لوله های غیراستاندارد
 تغییر مسیر راه آهن اصفهان شهرکرد
 سعیدی‌کیا رییس بنیاد مستضعفان شد
 تحویل مسکن مهر کردستان نیازمند زمان
 مشکلات مسکن مهر رباط کریم
 احداث هتل پنج ستاره در خوی
 خدمات رسانی به مسکن مهر کامیاران
 مشکلات فرهنگی ساخت برج در مشهد
 مشکلات مسکن خبرنگاران کردستان
 احداث سالن ورزشی در طارم
 مشکل اصلی مسکن مهر بهاران
 تکمیل مسکن مهر سهند
 تکمیل زیربناهای مسکن مهر کردستان
 احداث بیمارستان 32 تختی کوهبنان
 ساخت پارک در باغ سیب مهرشهر
 احداث تقاطع زیرگذر میدان حافظ
 بررسی مشکلات بافت فرسوده تهران
 مسکن مهر کردستان نیازمند اعتبار
 دستورالعمل نگهداری تونل‌های شهری
 انتصاب مدیر راه و شهرسازی خاش
 صنایع آجر ماشینی در آستانه تعطیلی
 ساخت مسکن محرومان نکا
 اقدام تامل برانگیز شرکت عمران پردیس
 ارتقاء توانمندی کارگران ساختمانی
 برنامه‌ اقتصاد مقاومتی وزارت راه و شهرسازی
 ساماندهی منطقه مسکونی کهرم ارومیه
 تاثیر رکود مسکن بر بازار آهن
 عدم اجرای خدمات مسکن مهر همدان
 افزایش مرگ ناشی از مونوکسیدکربن
 فراخوان شرکت عمران شهر جدید پردیس
 مسکن مهر آذربایجان آماده واگذاری
 سد محکم در خرید و فروش قانونی مسکن مهر
 نظارت بر امنیت آسانسورهای قزوین
 افزایش نرخ اوراق تسهیلات مسکن
 جلسه ای برای تملک خانه اتحادیه
 ساخت و ساز غیرمجاز در ماسال
 قطع انشعابات غیرمجاز آب شیراز
 تکمیل طرح توسعه‌ی مسجدالحرام
 احداث مرکز قرآنی پایتخت
 هشدار درباره تخریب خانه جلال‌!
 اعلام قیمت جدید مسکن مهر پرند
 فرهنگ سازی کلید توسعه بتن‌های گازی
 کاهش حوادث ناشی از گودبرداری‌ها
 توقف فروش قبر در امامزاده‌ها
 صرفه‌جویی با خاموش کردن لامپ در زمان پیک
 سرنوشت مسکن مهر استادان
 قیمت مسکن در رمضان ارزان شد
 حکم تبدیل واحد دوبلکس به مستقل
 اعطای وام مسکن به نخبگان
 سیاره خاکی چند منزل مسکونی دارد؟
 پترا هدیه‌ای برای الهه خورشید
 توقف پرداخت وام مسکن روستایی
 بی پولی مسکن مهر خراسان شمالی
 رشد قیمت امتیاز تسهیلات مسکن
 منطقه باستانی اندیمشک فروخته شد
 مقاوم‌سازی مسکن روستایی کامیاران
 وضعیت نامناسب مسکن مهر بستان آباد
 طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی
 بازپس گیری اراضی تالاب میاندوآب
 ساماندهی بازار اجاره مسکن
 افزایش معاملات مسکن در سال جاری
 افزایش وام خرید مسکن مشروط شد
 انتقاد از اجرای طرح تفضیلی شهر گرمسار
 ترمینال از میدان آزادی می رود
 معارضین مهم‌ترین مشکل شهرک ابریشم
 ویژگی خاص خانه‎های تاریخی کویری ایران
 قله دماوند فرو می‌ریزد؟
 جریمه مشترکین پرمصرف برق
 مصلای رابر در حال ساخت
 ساماندهی و مرمت میدان و برج آزادی
 تکمیل دانشکده معماری بوشهر
 سکونتگاه‌های بی‌هویت در جاده ساوه
 پیشرفت فیزیکی مسکن مهر اندیشه
 احداث مجتمع توریستی روانسر
 مرمت خانه شهابیان مراغه
 احداث مجتمع فرهنگی و هنری چابهار
 افتتاح کتابخانه عمومی خیرساز گیلان
 بازسازی بافت فرسوده حرم رضوی
 مشکل اصلی بافت های فرسوده
 پیشرفت حاشیه نشینی در ایلام
 مسکن مهر بیرجند آماده واگذاری
 طرح هادی روستایی نمونه کشوری
 هزاران مسکن مهر آماده واگذاری
 کلاهبرداری در قالب مسکن مهر


موضوعات مرتبط: خبر مسکن

برچسب‌ها: مسکن,خبر جدید مسکن,اخبار جدید مسکن, سایت خبری مسکن,خبر مسکن,آخرین اخبار مسکن,مسکن,,
[ پنج شنبه 2 مرداد 1393 ] [ 13:21 ] [ مصطفی ]
[ ]

کل اخبار مسکن و ساختمان ( به روز شده در تاریخ ۱۳۹۳/۰۵/۰۱ )

 نظام مهندسی به وظایف خود عمل کنند
 خوره نم جان آزادی را می خراشد
 انفجار مرگبار در معدن گرانیت اردکان
 وام 80 میلیونی مسکن به چه کار می آید
 زور استاندار هم به اطلس پلازا نمی رسد
 بازسازی حرم زینب (س)
 خلع پیمانکار مسکن مهر مریوان
 شرایط ورود ماشین آلات راهسازی
 ثبت نام نمایشگاه سیمان خاورمیانه
 مسکن مهر خراسان جنوبی آماده واگذاری
 جمع آوری لوله های غیراستاندارد در تهران
 تغییر مسیر راه آهن اصفهان شهرکرد
 سعیدی‌کیا رییس بنیاد مستضعفان شد
 تحویل مسکن مهر کردستان نیازمند زمان
 مشکلات مسکن مهر رباط کریم
 احداث هتل پنج ستاره در خوی
 خدمات رسانی به مسکن مهر کامیاران
 مشکلات فرهنگی ساخت برج در مشهد
 رفع مشکلات مسکن خبرنگاران کردستان
 احداث سالن ورزشی در طارم
 مشکل اصلی مسکن مهر بهاران
 تکمیل مسکن مهر سهند
 تکمیل زیربناهای مسکن مهر کردستان
 احداث بیمارستان 32 تختی کوهبنان
 ساخت پارک در باغ سیب مهرشهر
 احداث تقاطع زیرگذر میدان حافظ
 بررسی مشکلات بافت فرسوده تهران
 مسکن مهر کردستان نیازمند اعتبار
 دستورالعمل نگهداری تونل‌های شهری
 انتصاب مدیر راه و شهرسازی خاش
 صنایع آجر ماشینی در آستانه تعطیلی
 ساخت مسکن محرومان نکا
 اقدام تامل برانگیز شرکت عمران پردیس
 ارتقاء توانمندی کارگران ساختمانی
 برنامه‌ اقتصاد مقاومتی وزارت راه و شهرسازی
 ساماندهی منطقه مسکونی کهرم ارومیه
 تاثیر رکود مسکن بر بازار آهن
 عدم اجرای خدمات مسکن مهر همدان
 افزایش مرگ ناشی از مونوکسیدکربن
 فراخوان شرکت عمران شهر جدید پردیس
 مسکن مهر آذربایجان آماده واگذاری
 سد محکم در خرید و فروش قانونی مسکن مهر
 نظارت بر امنیت آسانسورهای قزوین
 افزایش نرخ اوراق تسهیلات مسکن
 جلسه ای برای تملک خانه اتحادیه
 ساخت و ساز غیرمجاز در ماسال
 قطع انشعابات غیرمجاز آب شیراز
 تکمیل طرح توسعه‌ی مسجدالحرام
 احداث مرکز قرآنی پایتخت
 هشدار درباره تخریب خانه جلال‌!
 اعلام قیمت جدید مسکن مهر پرند
 فرهنگ سازی کلید توسعه بتن‌های گازی
 کاهش حوادث ناشی از گودبرداری‌ها
 توقف فروش قبر در امامزاده‌ها
 صرفه‌جویی با خاموش کردن لامپ در زمان پیک
 سرنوشت مسکن مهر استادان
 قیمت مسکن در رمضان ارزان شد
 حکم تبدیل واحد دوبلکس به مستقل
 اعطای وام مسکن به نخبگان
 سیاره خاکی چند منزل مسکونی دارد؟
 پترا هدیه‌ای برای الهه خورشید
 توقف پرداخت وام مسکن روستایی
 بی پولی مسکن مهر خراسان شمالی
 رشد قیمت امتیاز تسهیلات مسکن
 منطقه باستانی اندیمشک فروخته شد
 مقاوم‌سازی مسکن روستایی کامیاران
 وضعیت نامناسب مسکن مهر بستان آباد
 طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی
 بازپس گیری اراضی تالاب میاندوآب
 ساماندهی بازار اجاره مسکن
 افزایش معاملات مسکن در سال جاری
 افزایش وام خرید مسکن مشروط شد
 انتقاد از اجرای طرح تفضیلی شهر گرمسار
 ترمینال از میدان آزادی می رود
 معارضین مهم‌ترین مشکل شهرک ابریشم
 ویژگی خاص خانه‎های تاریخی کویری ایران
 قله دماوند فرو می‌ریزد؟
 جریمه مشترکین پرمصرف برق
 مصلای رابر در حال ساخت
 ساماندهی و مرمت میدان و برج آزادی
 تکمیل دانشکده معماری بوشهر
 سکونتگاه‌های بی‌هویت در جاده ساوه
 پیشرفت فیزیکی مسکن مهر اندیشه
 احداث مجتمع توریستی روانسر
 مرمت خانه شهابیان مراغه
 احداث مجتمع فرهنگی و هنری چابهار
 افتتاح کتابخانه عمومی خیرساز گیلان
 بازسازی بافت فرسوده حرم رضوی
 مشکل اصلی بافت های فرسوده
 پیشرفت حاشیه نشینی در ایلام
 مسکن مهر بیرجند آماده واگذاری
 طرح هادی روستایی نمونه کشوری
 هزاران مسکن مهر آماده واگذاری
 کلاهبرداری در قالب مسکن مهر
 انتقاد از ساخت و ساز در بوستان مادر
 جزئیات آتش سوزی بازار تهران
 انتقاد از سود وام مسکن اساتید جوان
 الزام رعایت سقف جمعیتی تهران
 برنامه‌ اقتصاد مقاومتی آخوندی
 چرا مسکن اولویت دولت نیست؟
 پرداختی وام بانک مسکن در بهار
 تکمیل بیمارستان‌ نیمه‌تمام خوزستان
 کی مسیرهای ایران آهنی می‌شود؟
 معماری داخلی در ایران فراموش شده
 رشد ساخت و ساز با تخلف شهرسازی
 حمایت از میراث تاریخی عراق
 مسکن مهر پرند تاخیر دارد
 بررسی عملکرد سازمان نوسازی تهران
 یزد پیشتاز اجرای راهبرد نظام مهندسی
 معامله آپارتمان رنگ خون گرفت
 نسل جدید کولرهای آبی
 بازسازی تعاونیهای مسکن مشکل ‏دار
 اسناد منگوله دار هنوز معتبر است
 اعتبار آزادراه تهران شمال کافی نیست
 تأکید معماری ایرانی در نمای ساختمان
 احداث مسکن مددجویان بهزیستی یزد
 نوسازی بافت فرسوده مامونیه
 ابلاغ طرح جامع لاهیجان و بندر کیاشهر
 اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی
 هشدار به متقاضیان مسکن ویژه
 ساخت انبوه خانه های بهداشت
 پرداخت وام مسکن به کارمندان بانکها
 احتمال افزایش وام مسکن مهر
 احیای صندوق پس‌انداز مسکن
 انتقاد از عملکرد بانکها در فروش املاک
 اوراق مسکن باز هم گران شد
 برخورد قضایی با مشترکین پرمصرف
 احداث بیمارستان 374 تختی ایلام
 همایش محیط زیست و ساختمان گرگان
 آتش سوزی در مجتمع مسکونی کرمان
 برخورد با متخلفان تغییر کاربری اراضی
 قابلیت تبدیل بزرگزاه ها به آزادراه
 احتمال افزایش وام مسکن مهر
 افتتاح مسجد سازگار با محیط زیست
 رسیدگی به واگذاری اراضی بندرعباس
 شناسایی بافت فرسوده قزوین
 مسمومیت 21 کارگر با گاز مونواکسید
 تصویب کلیات طرح جامع شهر مشهد
 کمیته فرهنگ معماری اسلامی در یزد
 حادثه ریزش سقف زندان
 ناظران مانع ساخت و سازغیرمجاز
 ساخت گنبد حضرت سیدالشهدا(ع)
 پلمپ معادن شن و ماسه قدس
 نپرداختن وام نوسازی بافت فرسوده
 افتتاح مسکن مهر همدان
 آبی که مستقیم فاضلاب می‌شود
 شرط جدید برای خرید مسکن
 تشویق مشترکان خودتامین برق
 مدارس آذربایجان نیازمند بازسازی
 استفاده از قیر تقلبی در راه‌سازی


موضوعات مرتبط: خبر مسکن

برچسب‌ها: مسکن,خبر جدید مسکن,اخبار جدید مسکن, سایت خبری مسکن,خبر مسکن,آخرین اخبار مسکن,مسکن,
[ چهار شنبه 1 مرداد 1393 ] [ 8:3 ] [ مصطفی ]
[ ]

کل اخبار مسکن و ساختمان ( به روز شده در تاریخ ۱۳۹۳/۰۴/۳۰ )

 
 بازسازی تعاونیهای مسکن مشکل ‏دار
 اسناد منگوله دار هنوز معتبر است
 اعتبار آزادراه تهران شمال کافی نیست
 تأکید معماری ایرانی در نمای ساختمان
 احداث مسکن مددجویان بهزیستی یزد
 نوسازی بافت فرسوده مامونیه
 ابلاغ طرح جامع لاهیجان و بندر کیاشهر
 اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی
 هشدار به متقاضیان مسکن ویژه
 ساخت انبوه خانه های بهداشت
 پرداخت وام مسکن به کارمندان بانکها
 احتمال افزایش وام مسکن مهر
 احیای صندوق پس‌انداز مسکن
 انتقاد از عملکرد بانکها در فروش املاک
 اوراق مسکن باز هم گران شد
 برخورد قضایی با مشترکین پرمصرف
 احداث بیمارستان 374 تختی ایلام
 همایش محیط زیست و ساختمان گرگان
 آتش سوزی در مجتمع مسکونی کرمان
 برخورد با متخلفان تغییر کاربری اراضی
 قابلیت تبدیل بزرگزاه ها به آزادراه
 احتمال افزایش وام مسکن مهر
 افتتاح مسجد سازگار با محیط زیست
 رسیدگی به واگذاری اراضی بندرعباس
 شناسایی بافت فرسوده قزوین
 مسمومیت 21 کارگر با گاز مونواکسید
 تصویب کلیات طرح جامع شهر مشهد
 کمیته فرهنگ معماری اسلامی در یزد
 حادثه ریزش سقف زندان
 ناظران مانع ساخت و سازغیرمجاز
 ساخت گنبد حضرت سیدالشهدا(ع)
 پلمپ معادن شن و ماسه قدس
 نپرداختن وام نوسازی بافت فرسوده
 افتتاح مسکن مهر همدان
 آبی که مستقیم فاضلاب می‌شود
 شرط جدید برای خرید مسکن
 تشویق مشترکان خودتامین برق
 مدارس آذربایجان نیازمند بازسازی
 استفاده از قیر تقلبی در راه‌سازی
 دولت به مسکن مهر معتقد نیست
 مشکلات مسکن مهر ایلام
 دیوار تاریخی گرگان نیازمند مرمت
 راه‌اندازی آزمایشی مترو هشتگرد
 احداث مدرسه در فاز سه پردیس
 صدور اسناد ملکی روستایی آذربایجان
 نشست دبیران نوسازی مناطق تهران
 افزایش وام مسکن اساتید دانشگاه
 احداث مسکن محرومان اصفهان
 انتقاد از مسکن مهر خراسان شمالی
 پردیس نیازمند مدارس جدید
 مسکن حاجی‌آباد و دستگرد بیرجند
 اعزام کارگران ساختمانی به عتبات
 مسکن مهر پردیس آماده بهره‌برداری
 جایگزین اوراق مسکن در راه بازار
 پرونده تخریب خانه اتحادیه در دادسرا
 رسیدگی معضل زمین‌خواری جاسک
 کاهش خرید خانه و افزایش اجاره‌
 حریق در بزرگترین مجتمع تجاری آبادان
 کنترل مصرف آب با ابزار قیمت
 نوسازی بافت فرسوده خراسان شمالی
 خروج خانه علیزاده از فهرست ملی
 تعیین حریم شوش؛ قصه‌ای دراز
 هشدار به متقاضیان مسکن ویژه
 سردرگمی متقاضیان مسکن مهر پرند
 ساخت بیمارستان تخصصی پیوند اعضا
 موانع تعبیه پله اضطراری در ساختمان
 بهینه سازی مصرف انرژی موتورخانه
 قیمت آپارتمان‌ 100 متری در تهران
 استیضاح آخوندی کلید خورد
 تخفیف قیمت مسکن مهر پردیس
 پیشنهاد روشنی برای مسکن ارائه نشد
 مبلغ قسط پنجم مسکن ویژه تهرانسر
 انبوه سازان مسکن دچار بحران شدند
 جزئیات جدید از مسکن ویژه تهران
 کتابخانه مرکزی ایلام تکمیل نشد
 رفع تصرف اراضی ملی خراسان جنوبی
 توقف پرداخت وام مسکن روستایی
 واگذاری مسکن مددجویان بشرویه
 تغییر کاربری بناهای تاریخی کرمان
 مقاوم سازی مسکن روستایی لرستان
 دستگیری کلاهبردار ملکی البرز
 احداث بیمارستان تامین اجتماعی بیرجند
 تکمیل مسکن مهر شهرهای لرستان
 تحویل مسکن مهر سنقر
 احداث شهرک ویلایی در ارومیه
 شهرسازی، تهدیدی برای تاریخ مکه
 استفاده از کولر گازی منطقی نیست
 ارزانی خانه قوت می‌گیرد؟
 جمع‌آوری خطوط فشارقوی برق تهران
 خریداری مصالح ساختمانی با چک جعلی
 اصلاح برنامه‌های درسی معماری و شهرسازی
 وقف منزل مسکونی برای ایتام
 قطع انشعاب آب مشترکان پر مصرف
 جلوگیری از بلندمرتبه‌سازی‌ در تهران
 شرط صدور پروانه ساختمان در سلماس
 فراخوان تبدیل مسکن مهر به ملکی
 روش‌های پارتیزانی در وزارت راه و شهرسازی
 احداث بزرگترین مجتمع‌ گردشگری اروپا
 مسکن امید بلاتکلیف روی زمین
 در شبهای قدر خانه‌هایتان را خالی نگذارید
 مسکن مهر کاشمر مدرسه ندارد
 بناهای تاریخی مازندران نیازمند مرمت
 افزایش چشمگیر وام مسکن اساتید
 راه حل مشکل مسکن در ایران
 بازار مسکن / تدبیر یا سوء تدبیر ‎
 رفع مشکلات مسکن مهر خمین
 اهمیت آزمون های نظام مهندسی
 رتبه جهانی ایران در کاشی و سرامیک
 به داد مسکن مهر برسید
 دو نفر قربانی گازگرفتگی چاه شدند
 اهدای خانه به آموزش و پرورش
 کارگران ساختمانی بیمه نمی شوند!
 بیمه کارگران از محل جواز ساختمان
 شبهه سرطان زایی لامپ های جدید
 جذب سرمایه گذار برای شهرهای جدید
 اختصاص بودجه به بنیاد مسکن
 ضرورت توجه به بافت فرسوده قزوین
 گودبرداری غیر اصولی در تهران
 مسکن مهر یزد آماده واگذاری
 افتتاح مسکن‌ مددجویان بهزیستی ایلام
 تکلیف باقیمانده املاک داخل طرح
 گزارش تصویری از مسکن مهر پردیس
 رشد مهارناشدنی قیمت اوراق مسکن
 واگذاری زمین به آموزش پرورش بیرجند
 منع نصب انشعاب ساخت غیرمجاز
 بیمه کارگران ساختمانی خراسان رضوی
 طرح تفصیلی بیرجند در حال بازنگری
 آخرین جزییات بیمه کارگران ساختمانی
 افتتاح مسکن مددجویان اصفهان
 شبکه آب اندیشه اصلاح می شود
 توسعه حرم حضرت معصومه(س)
 صدور اسناد مسکن روستایی نوشهر
 استاد فرشچیان بیمارستان می سازد
 احداث مدرسه هوشمند در چناران
 واگذاری تراکم یا پرداخت پول به مردم؟
 ساخت و ساز در تهران کم می‌شود؟
 احداث ترمینال پروازهای خارجی تبریز
 پیشرفت کند مسکن مهر طبس
 رفع تصرف از اراضی ملی قشم
 باغات کن، میراث طبیعی تهران
 زمان تحویل مسکن مهر پردیس
 مرمت مدرسه معزی دزفول
 وضعیت مسکن‌مهر ماهشهر
 تکمیل بیمارستان تامین اجتماعی ایلام
 رعایت تعرفه‌‏ توسط مشاورین املاک
 آبرسانی به مسکن مهر اصفهان
 تصویب طرح جامع شهر مشهد
 آتش در مجتمع تجاری گل مریم فردوس
 تهیه طرح هادی روستاهای طارم
 ساخت بیمارستان فوق تخصصی یزد


موضوعات مرتبط: خبر مسکن

برچسب‌ها: مسکن,خبر جدید مسکن,اخبار جدید مسکن, سایت خبری مسکن,خبر مسکن,آخرین اخبار مسکن,مسکن,
[ دو شنبه 30 تير 1393 ] [ 3:3 ] [ مصطفی ]
[ ]

کل اخبار مسکن و ساختمان ( به روز شده در تاریخ ۱۳۹۳/۰۴/۲۹ )

 
 سردرگمی متقاضیان مسکن مهر پرند
 ساخت بیمارستان تخصصی پیوند اعضا
 موانع تعبیه پله اضطراری در ساختمان
 بهینه سازی مصرف انرژی موتورخانه
 قیمت آپارتمان‌ 100 متری در تهران
 استیضاح وزیر راه تقدیم هیئت رئیسه شد
 تخفیف قیمت مسکن مهر پردیس
 پیشنهاد روشنی برای مسکن ارائه نشد
 مبلغ قسط پنجم مسکن ویژه تهرانسر
 انبوه سازان مسکن دچار بحران شدند
 جزئیات جدید از مسکن ویژه تهران
 کتابخانه مرکزی ایلام تکمیل نشد
 رفع تصرف اراضی ملی خراسان جنوبی
 توقف پرداخت وام مسکن روستایی
 واگذاری مسکن مددجویان بشرویه
 تغییر کاربری بناهای تاریخی کرمان
 مقاوم سازی مسکن روستایی لرستان
 دستگیری کلاهبردار ملکی البرز
 احداث بیمارستان تامین اجتماعی بیرجند
 تکمیل مسکن مهر شهرهای لرستان
 تحویل مسکن مهر سنقر
 احداث شهرک ویلایی در ارومیه
 شهرسازی، تهدیدی برای تاریخ مکه
 استفاده از کولر گازی منطقی نیست
 ارزانی خانه قوت می‌گیرد؟
 جمع‌آوری خطوط فشارقوی برق تهران
 خریداری مصالح ساختمانی با چک جعلی
 اصلاح برنامه‌های درسی معماری و شهرسازی
 وقف منزل مسکونی برای ایتام
 قطع انشعاب آب مشترکان پر مصرف
 جلوگیری از بلندمرتبه‌سازی‌ در تهران
 شرط صدور پروانه ساختمان در سلماس
 فراخوان تبدیل مسکن مهر به ملکی
 روش‌های پارتیزانی در وزارت راه و شهرسازی
 احداث بزرگترین مجتمع‌ گردشگری اروپا
 مسکن امید بلاتکلیف روی زمین
 در شبهای قدر خانه‌هایتان را خالی نگذارید
 مسکن مهر کاشمر مدرسه ندارد
 بناهای تاریخی مازندران نیازمند مرمت
 افزایش چشمگیر وام مسکن اساتید
 راه حل مشکل مسکن در ایران
 بازار مسکن / تدبیر یا سوء تدبیر ‎
 رفع مشکلات مسکن مهر خمین
 اهمیت آزمون های نظام مهندسی
 رتبه جهانی ایران در کاشی و سرامیک
 به داد مسکن مهر برسید
 دو نفر قربانی گازگرفتگی چاه شدند
 اهدای خانه به آموزش و پرورش
 کارگران ساختمانی بیمه نمی شوند!
 بیمه کارگران از محل جواز ساختمان
 شبهه سرطان زایی لامپ های جدید
 جذب سرمایه گذار برای شهرهای جدید
 اختصاص بودجه به بنیاد مسکن
 ضرورت توجه به بافت فرسوده قزوین
 گودبرداری غیر اصولی در تهران
 مسکن مهر یزد آماده واگذاری
 افتتاح مسکن‌ مددجویان بهزیستی ایلام
 تکلیف باقیمانده املاک داخل طرح
 گزارش تصویری از مسکن مهر پردیس
 رشد مهارناشدنی قیمت اوراق مسکن
 واگذاری زمین به آموزش پرورش بیرجند
 منع نصب انشعاب ساخت غیرمجاز
 بیمه کارگران ساختمانی خراسان رضوی
 طرح تفصیلی بیرجند در حال بازنگری
 آخرین جزییات بیمه کارگران ساختمانی
 افتتاح مسکن مددجویان اصفهان
 شبکه آب اندیشه اصلاح می شود
 توسعه حرم حضرت معصومه(س)
 صدور اسناد مسکن روستایی نوشهر
 استاد فرشچیان بیمارستان می سازد
 احداث مدرسه هوشمند در چناران
 واگذاری تراکم یا پرداخت پول به مردم؟
 ساخت و ساز در تهران کم می‌شود؟
 احداث ترمینال پروازهای خارجی تبریز
 پیشرفت کند مسکن مهر طبس
 رفع تصرف از اراضی ملی قشم
 باغات کن، میراث طبیعی تهران
 زمان تحویل مسکن مهر پردیس
 مرمت مدرسه معزی دزفول
 وضعیت مسکن‌مهر ماهشهر
 تکمیل بیمارستان تامین اجتماعی ایلام
 رعایت تعرفه‌‏ توسط مشاورین املاک
 آبرسانی به مسکن مهر اصفهان
 تصویب طرح جامع شهر مشهد
 آتش در مجتمع تجاری گل مریم فردوس
 تهیه طرح هادی روستاهای طارم
 ساخت بیمارستان فوق تخصصی یزد
 توجه به معماری در طرح جامع اردبیل
 احداث بیمارستان فوق تخصصی در قشم
 بی تدبیری دولت برای مسکن مردم
 بلای زمینخواری گریبانگیر مازندران
 خرید حمام زعفرانی اصفهان
 رعشه بر اندام بافت فرسوده کرمانشاه
 مشکل اقتصاد با رونق تورمی مسکن
 فراخوان کنفرانس سازه‌های نوین
 سرانجام عمارت قجری نیشابور
 افزایش اجاره‌بها با کاهش نرخ سود
 آلوده‌ترین خیابان جهان کجاست؟
 فرصتی برای حفاظت از تخت جمشید
 توقف طرح سوال از شهردار تهران
 مزایده املاک بابک زنجانی
 خانه زباله‌ای ساخته‌ شد
 افزایش قیمت خانه با پرداخت وام بالا
 روشی آسان برای تعیین جهت قبله
 معرفی «خلاق‌ترین شهرها»ی ایران
 تذکر دبیر به وزارت راه و شهرسازی
 رویکرد آمایشی شهرسازی کردستان
 اشکال سکونتگاههای غیررسمی
 معدن پوکه سنگ دماوند و زمین ورامین
 عدم توازن عرضه و تقاضای مسکن
 اسراف انرژی در ساختمان‏‌های ایران
 23 کشته در فرو ریختن یک ساختمان
 عمده ترین مشکل مسکن مهر همدان
 رفع مشکل مسکن فرهنگیان عسلویه
 افزایش صادرات خدمات فنی و مهندسی
 استفاده از مصالح ‌استاندارد در ساختمان
 رفع تصرف از بستر رودخانه بومهن
 بنویسید رود بشار بخوانید گوشت شکار
 مقاوم‎سازی مسکن روستایی طارم
 قرائت از راه دور کنتورها در گیلان
 پیشرفت مسکن مهر آذربایجان‌غربی
 کنفرانس مصالح و سازه‌‌های نوین
 تخریب هزاران خانه در جنگ غزه
 بازار تاریخی اراک مرمت می شود
 استخدام نیرو در شهرداری هرمزگان
 مسکن مهر همدان آماده بهره برداری
 زمان تحویل مسکن مهر شهریار
 ساخت پروژه پزشکی قانونی البرز
 ایجاد جایگزین اتحادیه‌ کشوری املاک
 آمار صدور پروانه ساختمانی کشور
 پروژه سرمایه گذاری شهرداری سنندج
 تعطیلی پروژه مسکن مهر خیرین
 بازسازی بازار اردبیل نیازمند اعتبار
 ممنوعیت احداث کارگاه‌های شن ماسه
 مصرف بالای انرژی در ساختمان‏‌ها
 احداث راه‌آهن چابهار زاهدان
 ساخت بیمارستان 540 تختی بندرعباس
 تصاحب اراضی با کیفیت کهگیلویه
 مدارس مسکن مهر تامین شود
 توقیف کامل منزل رویانیان
 تدوین آیین نامه مسابقات معماری
 اخطار وزارتی آخوندی به قالیباف
 ریزش مرگبار 3 ساختمان
 ساخت شهرک مخصوص جوانان یزد
 ریزش دیوار 7 قربانی گرفت
 اوراق تسهیلات مسکن گران شد
 حادثه در خط 2 مترو تهران
 مقاوم سازی مسکن روستایی فارس
 ساخت وساز غیرمجاز در بوستان مادر
 شرط مجوز ساخت مجتمع تجاری


موضوعات مرتبط: خبر مسکن

برچسب‌ها: مسکن,خبر جدید مسکن,اخبار جدید مسکن, سایت خبری مسکن,خبر مسکن,آخرین اخبار مسکن,مسکن,
[ یک شنبه 29 تير 1393 ] [ 1:6 ] [ مصطفی ]
[ ]

کل اخبار مسکن و ساختمان ( به روز شده در تاریخ ۱۳۹۳/۰۴/۲۸ )

 
 کتابخانه مرکزی ایلام تکمیل نشد
 رفع تصرف اراضی ملی خراسان جنوبی
 توقف پرداخت وام مسکن روستایی
 واگذاری مسکن مددجویان بشرویه
 تغییر کاربری بناهای تاریخی کرمان
 مقاوم سازی مسکن روستایی لرستان
 دستگیری کلاهبردار ملکی البرز
 احداث بیمارستان تامین اجتماعی بیرجند
 تکمیل مسکن مهر شهرهای لرستان
 تحویل مسکن مهر سنقر
 احداث شهرک ویلایی در ارومیه
 شهرسازی، تهدیدی برای تاریخ مکه
 استفاده از کولر گازی منطقی نیست
 ارزانی خانه قوت می‌گیرد؟
 جمع‌آوری خطوط فشارقوی برق تهران
 خریداری مصالح ساختمانی با چک جعلی
 اصلاح برنامه‌های درسی معماری و شهرسازی
 وقف منزل مسکونی برای ایتام
 قطع انشعاب آب مشترکان پر مصرف
 جلوگیری از بلندمرتبه‌سازی‌ در تهران
 شرط صدور پروانه ساختمان در سلماس
 فراخوان تبدیل مسکن مهر به ملکی
 روش‌های پارتیزانی در وزارت راه و شهرسازی
 احداث بزرگترین مجتمع‌ گردشگری اروپا
 مسکن امید بلاتکلیف روی زمین
 در شبهای قدر خانه‌هایتان را خالی نگذارید
 مسکن مهر کاشمر مدرسه ندارد
 بناهای تاریخی مازندران نیازمند مرمت
 افزایش چشمگیر وام مسکن اساتید
 راه حل مشکل مسکن در ایران
 بازار مسکن / تدبیر یا سوء تدبیر ‎
 رفع مشکلات مسکن مهر خمین
 اهمیت آزمون های نظام مهندسی
 رتبه جهانی ایران در کاشی و سرامیک
 به داد مسکن مهر برسید
 دو نفر قربانی گازگرفتگی چاه شدند
 اهدای خانه به آموزش و پرورش
 کارگران ساختمانی بیمه نمی شوند!
 بیمه کارگران از محل جواز ساختمان
 شبهه سرطان زایی لامپ های جدید
 جذب سرمایه گذار برای شهرهای جدید
 اختصاص بودجه به بنیاد مسکن
 ضرورت توجه به بافت فرسوده قزوین
 گودبرداری غیر اصولی در تهران
 مسکن مهر یزد آماده واگذاری
 افتتاح مسکن‌ مددجویان بهزیستی ایلام
 تکلیف باقیمانده املاک داخل طرح
 گزارش تصویری از مسکن مهر پردیس
 رشد مهارناشدنی قیمت اوراق مسکن
 واگذاری زمین به آموزش پرورش بیرجند
 منع نصب انشعاب ساخت غیرمجاز
 بیمه کارگران ساختمانی خراسان رضوی
 طرح تفصیلی بیرجند در حال بازنگری
 آخرین جزییات بیمه کارگران ساختمانی
 افتتاح مسکن مددجویان اصفهان
 شبکه آب اندیشه اصلاح می شود
 توسعه حرم حضرت معصومه(س)
 صدور اسناد مسکن روستایی نوشهر
 استاد فرشچیان بیمارستان می سازد
 احداث مدرسه هوشمند در چناران
 واگذاری تراکم یا پرداخت پول به مردم؟
 ساخت و ساز در تهران کم می‌شود؟
 احداث ترمینال پروازهای خارجی تبریز
 پیشرفت کند مسکن مهر طبس
 رفع تصرف از اراضی ملی قشم
 باغات کن، میراث طبیعی تهران
 زمان تحویل مسکن مهر پردیس
 مرمت مدرسه معزی دزفول
 وضعیت مسکن‌مهر ماهشهر
 تکمیل بیمارستان تامین اجتماعی ایلام
 رعایت تعرفه‌‏ توسط مشاورین املاک
 آبرسانی به مسکن مهر اصفهان
 تصویب طرح جامع شهر مشهد
 آتش در مجتمع تجاری گل مریم فردوس
 تهیه طرح هادی روستاهای طارم
 ساخت بیمارستان فوق تخصصی یزد
 توجه به معماری در طرح جامع اردبیل
 احداث بیمارستان فوق تخصصی در قشم
 بی تدبیری دولت برای مسکن مردم
 بلای زمینخواری گریبانگیر مازندران
 خرید حمام زعفرانی اصفهان
 رعشه بر اندام بافت فرسوده کرمانشاه
 مشکل اقتصاد با رونق تورمی مسکن
 فراخوان کنفرانس سازه‌های نوین
 سرانجام عمارت قجری نیشابور
 افزایش اجاره‌بها با کاهش نرخ سود
 آلوده‌ترین خیابان جهان کجاست؟
 فرصتی برای حفاظت از تخت جمشید
 توقف طرح سوال از شهردار تهران
 مزایده املاک بابک زنجانی
 خانه زباله‌ای ساخته‌ شد
 افزایش قیمت خانه با پرداخت وام بالا
 روشی آسان برای تعیین جهت قبله
 معرفی «خلاق‌ترین شهرها»ی ایران
 تذکر دبیر به وزارت راه و شهرسازی
 رویکرد آمایشی شهرسازی کردستان
 اشکال سکونتگاههای غیررسمی
 معدن پوکه سنگ دماوند و زمین ورامین
 عدم توازن عرضه و تقاضای مسکن
 اسراف انرژی در ساختمان‏‌های ایران
 23 کشته در فرو ریختن یک ساختمان
 عمده ترین مشکل مسکن مهر همدان
 رفع مشکل مسکن فرهنگیان عسلویه
 افزایش صادرات خدمات فنی و مهندسی
 استفاده از مصالح ‌استاندارد در ساختمان
 رفع تصرف از بستر رودخانه بومهن
 بنویسید رود بشار بخوانید گوشت شکار
 مقاوم‎سازی مسکن روستایی طارم
 قرائت از راه دور کنتورها در گیلان
 پیشرفت مسکن مهر آذربایجان‌غربی
 کنفرانس مصالح و سازه‌‌های نوین
 تخریب هزاران خانه در جنگ غزه
 بازار تاریخی اراک مرمت می شود
 استخدام نیرو در شهرداری هرمزگان
 مسکن مهر همدان آماده بهره برداری
 زمان تحویل مسکن مهر شهریار
 ساخت پروژه پزشکی قانونی البرز
 ایجاد جایگزین اتحادیه‌ کشوری املاک
 آمار صدور پروانه ساختمانی کشور
 پروژه سرمایه گذاری شهرداری سنندج
 تعطیلی پروژه مسکن مهر خیرین
 بازسازی بازار اردبیل نیازمند اعتبار
 ممنوعیت احداث کارگاه‌های شن ماسه
 مصرف بالای انرژی در ساختمان‏‌ها
 احداث راه‌آهن چابهار زاهدان
 ساخت بیمارستان 540 تختی بندرعباس
 تصاحب اراضی با کیفیت کهگیلویه
 مدارس مسکن مهر تامین شود
 توقیف کامل منزل رویانیان
 تدوین آیین نامه مسابقات معماری
 اخطار وزارتی آخوندی به قالیباف
 ریزش مرگبار 3 ساختمان
 ساخت شهرک مخصوص جوانان یزد
 ریزش دیوار 7 قربانی گرفت
 اوراق تسهیلات مسکن گران شد
 حادثه در خط 2 مترو تهران
 مقاوم سازی مسکن روستایی فارس
 ساخت وساز غیرمجاز در بوستان مادر
 شرط مجوز ساخت مجتمع تجاری
 عامل تاخیر تکمیل مسکن مهر خراسان
 واگذاری زمین مسجد در کرمان
 بیمه مسکن مهر در بلاتکلیفی
 نبود مسجد معضل مسکن مهر کرمان
 بهره برداری از کارخانه سیمان باقران
 مردم مراقب قبوض نجومی برق باشند
 انتقاد از اوراق وام بانک مسکن
 آزادراه قزوین رشت جا ماند!
 متوسط اجاره یک خانه 50 متری
 فروش املاک مازاد بانک‌ها در بورس
 برنده جایزه طراحی سال لندن


موضوعات مرتبط: خبر مسکن

برچسب‌ها: اخبار مسکنخبر جدید مسکناخبار جدید مسکن سایت خبری مسکنخبر مسکنآخرین اخبار مسکنمسکن
[ شنبه 28 تير 1393 ] [ 3:45 ] [ مصطفی ]
[ ]

کل اخبار مسکن و ساختمان ( به روز شده در تاریخ ۱۳۹۳/۰۴/۲۷ )

 کتابخانه مرکزی ایلام تکمیل نشد
 رفع تصرف اراضی ملی خراسان جنوبی
 توقف پرداخت وام مسکن روستایی
 واگذاری مسکن مددجویان بشرویه
 تغییر کاربری بناهای تاریخی کرمان
 مقاوم سازی مسکن روستایی لرستان
 دستگیری کلاهبردار ملکی البرز
 احداث بیمارستان تامین اجتماعی بیرجند
 تکمیل مسکن مهر شهرهای لرستان
 تحویل مسکن مهر سنقر
 احداث شهرک ویلایی در ارومیه
 شهرسازی، تهدیدی برای تاریخ مکه
 استفاده از کولر گازی منطقی نیست
 ارزانی خانه قوت می‌گیرد؟
 جمع‌آوری خطوط فشارقوی برق تهران
 خریداری مصالح ساختمانی با چک جعلی
 اصلاح برنامه‌های درسی معماری و شهرسازی
 وقف منزل مسکونی برای ایتام
 قطع انشعاب آب مشترکان پر مصرف
 جلوگیری از بلندمرتبه‌سازی‌ در تهران
 شرط صدور پروانه ساختمان در سلماس
 فراخوان تبدیل مسکن مهر به ملکی
 روش‌های پارتیزانی در وزارت راه و شهرسازی
 احداث بزرگترین مجتمع‌ گردشگری اروپا
 مسکن امید بلاتکلیف روی زمین
 در شبهای قدر خانه‌هایتان را خالی نگذارید
 مسکن مهر کاشمر مدرسه ندارد
 بناهای تاریخی مازندران نیازمند مرمت
 افزایش چشمگیر وام مسکن اساتید
 راه حل مشکل مسکن در ایران
 بازار مسکن / تدبیر یا سوء تدبیر ‎
 رفع مشکلات مسکن مهر خمین
 اهمیت آزمون های نظام مهندسی
 رتبه جهانی ایران در کاشی و سرامیک
 به داد مسکن مهر برسید
 دو نفر قربانی گازگرفتگی چاه شدند
 اهدای خانه به آموزش و پرورش
 کارگران ساختمانی بیمه نمی شوند!
 بیمه کارگران از محل جواز ساختمان
 شبهه سرطان زایی لامپ های جدید
 جذب سرمایه گذار برای شهرهای جدید
 اختصاص بودجه به بنیاد مسکن
 ضرورت توجه به بافت فرسوده قزوین
 گودبرداری غیر اصولی در تهران
 مسکن مهر یزد آماده واگذاری
 افتتاح مسکن‌ مددجویان بهزیستی ایلام
 تکلیف باقیمانده املاک داخل طرح
 گزارش تصویری از مسکن مهر پردیس
 رشد مهارناشدنی قیمت اوراق مسکن
 واگذاری زمین به آموزش پرورش بیرجند
 منع نصب انشعاب ساخت غیرمجاز
 بیمه کارگران ساختمانی خراسان رضوی
 طرح تفصیلی بیرجند در حال بازنگری
 آخرین جزییات بیمه کارگران ساختمانی
 افتتاح مسکن مددجویان اصفهان
 شبکه آب اندیشه اصلاح می شود
 توسعه حرم حضرت معصومه(س)
 صدور اسناد مسکن روستایی نوشهر
 استاد فرشچیان بیمارستان می سازد
 احداث مدرسه هوشمند در چناران
 واگذاری تراکم یا پرداخت پول به مردم؟
 ساخت و ساز در تهران کم می‌شود؟
 احداث ترمینال پروازهای خارجی تبریز
 پیشرفت کند مسکن مهر طبس
 رفع تصرف از اراضی ملی قشم
 باغات کن، میراث طبیعی تهران
 زمان تحویل مسکن مهر پردیس
 مرمت مدرسه معزی دزفول
 وضعیت مسکن‌مهر ماهشهر
 تکمیل بیمارستان تامین اجتماعی ایلام
 رعایت تعرفه‌‏ توسط مشاورین املاک
 آبرسانی به مسکن مهر اصفهان
 تصویب طرح جامع شهر مشهد
 آتش در مجتمع تجاری گل مریم فردوس
 تهیه طرح هادی روستاهای طارم
 ساخت بیمارستان فوق تخصصی یزد
 توجه به معماری در طرح جامع اردبیل
 احداث بیمارستان فوق تخصصی در قشم
 بی تدبیری دولت برای مسکن مردم
 بلای زمینخواری گریبانگیر مازندران
 خرید حمام زعفرانی اصفهان
 رعشه بر اندام بافت فرسوده کرمانشاه
 مشکل اقتصاد با رونق تورمی مسکن
 فراخوان کنفرانس سازه‌های نوین
 سرانجام عمارت قجری نیشابور
 افزایش اجاره‌بها با کاهش نرخ سود
 آلوده‌ترین خیابان جهان کجاست؟
 فرصتی برای حفاظت از تخت جمشید
 توقف طرح سوال از شهردار تهران
 مزایده املاک بابک زنجانی
 خانه زباله‌ای ساخته‌ شد
 افزایش قیمت خانه با پرداخت وام بالا
 روشی آسان برای تعیین جهت قبله
 معرفی «خلاق‌ترین شهرها»ی ایران
 تذکر دبیر به وزارت راه و شهرسازی
 رویکرد آمایشی شهرسازی کردستان
 اشکال سکونتگاههای غیررسمی
 معدن پوکه سنگ دماوند و زمین ورامین
 عدم توازن عرضه و تقاضای مسکن
 اسراف انرژی در ساختمان‏‌های ایران
 23 کشته در فرو ریختن یک ساختمان
 عمده ترین مشکل مسکن مهر همدان
 رفع مشکل مسکن فرهنگیان عسلویه
 افزایش صادرات خدمات فنی و مهندسی
 استفاده از مصالح ‌استاندارد در ساختمان
 رفع تصرف از بستر رودخانه بومهن
 بنویسید رود بشار بخوانید گوشت شکار
 مقاوم‎سازی مسکن روستایی طارم
 قرائت از راه دور کنتورها در گیلان
 پیشرفت مسکن مهر آذربایجان‌غربی
 کنفرانس مصالح و سازه‌‌های نوین
 تخریب هزاران خانه در جنگ غزه
 بازار تاریخی اراک مرمت می شود
 استخدام نیرو در شهرداری هرمزگان
 مسکن مهر همدان آماده بهره برداری
 زمان تحویل مسکن مهر شهریار
 ساخت پروژه پزشکی قانونی البرز
 ایجاد جایگزین اتحادیه‌ کشوری املاک
 آمار صدور پروانه ساختمانی کشور
 پروژه سرمایه گذاری شهرداری سنندج
 تعطیلی پروژه مسکن مهر خیرین
 بازسازی بازار اردبیل نیازمند اعتبار
 ممنوعیت احداث کارگاه‌های شن ماسه
 مصرف بالای انرژی در ساختمان‏‌ها
 احداث راه‌آهن چابهار زاهدان
 ساخت بیمارستان 540 تختی بندرعباس
 تصاحب اراضی با کیفیت کهگیلویه
 مدارس مسکن مهر تامین شود
 توقیف کامل منزل رویانیان
 تدوین آیین نامه مسابقات معماری
 اخطار وزارتی آخوندی به قالیباف
 ریزش مرگبار 3 ساختمان
 ساخت شهرک مخصوص جوانان یزد
 ریزش دیوار 7 قربانی گرفت
 اوراق تسهیلات مسکن گران شد
 حادثه در خط 2 مترو تهران
 مقاوم سازی مسکن روستایی فارس
 ساخت وساز غیرمجاز در بوستان مادر
 شرط مجوز ساخت مجتمع تجاری
 عامل تاخیر تکمیل مسکن مهر خراسان
 واگذاری زمین مسجد در کرمان
 بیمه مسکن مهر در بلاتکلیفی
 نبود مسجد معضل مسکن مهر کرمان
 بهره برداری از کارخانه سیمان باقران
 مردم مراقب قبوض نجومی برق باشند
 انتقاد از اوراق وام بانک مسکن
 آزادراه قزوین رشت جا ماند!
 متوسط اجاره یک خانه 50 متری
 فروش املاک مازاد بانک‌ها در بورس
 برنده جایزه طراحی سال لندن


موضوعات مرتبط: خبر مسکن

برچسب‌ها: اخبار مسکنخبر مسکنخبر جدید مسکنآخرین اخبار مسکنسایت خبری مسکن
[ جمعه 27 تير 1393 ] [ 1:44 ] [ مصطفی ]
[ ]

کل اخبار مسکن و ساختمان ( به روز شده در تاریخ ۱۳۹۳/۰۴/۲۶)

 
 کتابخانه مرکزی ایلام تکمیل نشد
 رفع تصرف از اراضی ملی خراسان جنوبی
 توقف پرداخت وام مسکن روستایی
 واگذاری مسکن مددجویان بشرویه
 تغییر کاربری بناهای تاریخی کرمان
 مقاوم سازی مسکن روستایی لرستان
 دستگیری کلاهبردار ملکی البرز
 احداث بیمارستان تامین اجتماعی بیرجند
 تکمیل مسکن مهر شهرهای لرستان
 تحویل مسکن مهر سنقر
 احداث شهرک ویلایی در ارومیه
 شهرسازی، تهدیدی برای تاریخ مکه
 استفاده از کولر گازی منطقی نیست
 ارزانی خانه قوت می‌گیرد؟
 جمع‌آوری خطوط فشارقوی برق تهران
 خریداری مصالح ساختمانی با چک جعلی
 اصلاح برنامه‌های درسی معماری و شهرسازی
 وقف منزل مسکونی برای ایتام
 قطع انشعاب آب مشترکان پر مصرف
 جلوگیری از بلندمرتبه‌سازی‌ در تهران
 شرط صدور پروانه ساختمان در سلماس
 فراخوان تبدیل مسکن مهر به ملکی
 روش‌های پارتیزانی در وزارت راه و شهرسازی
 احداث بزرگترین مجتمع‌ گردشگری اروپا
 مسکن امید بلاتکلیف روی زمین
 در شبهای قدر خانه‌هایتان را خالی نگذارید
 مسکن مهر کاشمر مدرسه ندارد
 بناهای تاریخی مازندران نیازمند مرمت
 افزایش چشمگیر وام مسکن اساتید
 راه حل مشکل مسکن در ایران
 بازار مسکن / تدبیر یا سوء تدبیر ‎
 رفع مشکلات مسکن مهر خمین
 اهمیت آزمون های نظام مهندسی
 رتبه جهانی ایران در کاشی و سرامیک
 به داد مسکن مهر برسید
 دو نفر قربانی گازگرفتگی چاه شدند
 اهدای خانه به آموزش و پرورش
 کارگران ساختمانی بیمه نمی شوند!
 بیمه کارگران از محل جواز ساختمان
 شبه سرطان زایی لامپ های جدید
 جذب سرمایه گذار برای شهرهای جدید
 اختصاص بودجه به بنیاد مسکن
 ضرورت توجه به بافت فرسوده قزوین
 گودبرداری غیر اصولی در تهران
 مسکن مهر یزد آماده واگذاری
 افتتاح مسکن‌ مددجویان بهزیستی ایلام
 تکلیف باقیمانده املاک داخل طرح
 گزارش تصویری از مسکن مهر پردیس
 رشد مهارناشدنی قیمت اوراق مسکن
 واگذاری زمین به آموزش پرورش بیرجند
 منع نصب انشعاب ساخت غیرمجاز
 بیمه کارگران ساختمانی خراسان رضوی
 طرح تفصیلی بیرجند در حال بازنگری
 آخرین جزییات بیمه کارگران ساختمانی
 افتتاح مسکن مددجویان اصفهان
 شبکه آب اندیشه اصلاح می شود
 توسعه حرم حضرت معصومه(س)
 صدور اسناد مسکن روستایی نوشهر
 استاد فرشچیان بیمارستان می سازد
 احداث مدرسه هوشمند در چناران
 واگذاری تراکم یا پرداخت پول به مردم؟
 ساخت و ساز در تهران کم می‌شود؟
 احداث ترمینال پروازهای خارجی تبریز
 پیشرفت کند مسکن مهر طبس
 رفع تصرف از اراضی ملی قشم
 باغات کن، میراث طبیعی تهران
 زمان تحویل مسکن مهر پردیس
 مرمت مدرسه معزی دزفول
 وضعیت مسکن‌مهر ماهشهر
 تکمیل بیمارستان تامین اجتماعی ایلام
 رعایت تعرفه‌‏ توسط مشاورین املاک
 آبرسانی به مسکن مهر اصفهان
 تصویب طرح جامع شهر مشهد
 آتش در مجتمع تجاری گل مریم فردوس
 تهیه طرح هادی روستاهای طارم
 ساخت بیمارستان فوق تخصصی یزد
 توجه به معماری در طرح جامع اردبیل
 احداث بیمارستان فوق تخصصی در قشم
 بی تدبیری دولت برای مسکن مردم
 بلای زمینخواری گریبانگیر مازندران
 خرید حمام زعفرانی اصفهان
 رعشه بر اندام بافت فرسوده کرمانشاه
 مشکل اقتصاد با رونق تورمی مسکن
 فراخوان کنفرانس سازه‌های نوین
 سرانجام عمارت قجری نیشابور
 افزایش اجاره‌بها با کاهش نرخ سود
 آلوده‌ترین خیابان جهان کجاست؟
 فرصتی برای حفاظت از تخت جمشید
 توقف طرح سوال از شهردار تهران
 مزایده املاک بابک زنجانی
 خانه زباله‌ای ساخته‌ شد
 افزایش قیمت خانه با پرداخت وام بالا
 روشی آسان برای تعیین جهت قبله
 معرفی «خلاق‌ترین شهرها»ی ایران
 تذکر دبیر به وزارت راه و شهرسازی
 رویکرد آمایشی شهرسازی کردستان
 اشکال سکونتگاههای غیررسمی
 معدن پوکه سنگ دماوند و زمین ورامین
 عدم توازن عرضه و تقاضای مسکن
 اسراف انرژی در ساختمان‏‌های ایران
 23 کشته در فرو ریختن یک ساختمان
 عمده ترین مشکل مسکن مهر همدان
 رفع مشکل مسکن فرهنگیان عسلویه
 افزایش صادرات خدمات فنی و مهندسی
 استفاده از مصالح ‌استاندارد در ساختمان
 رفع تصرف از بستر رودخانه بومهن
 بنویسید رود بشار بخوانید گوشت شکار
 مقاوم‎سازی مسکن روستایی طارم
 قرائت از راه دور کنتورها در گیلان
 پیشرفت مسکن مهر آذربایجان‌غربی
 کنفرانس مصالح و سازه‌‌های نوین
 تخریب هزاران خانه در جنگ غزه
 بازار تاریخی اراک مرمت می شود
 استخدام نیرو در شهرداری هرمزگان
 مسکن مهر همدان آماده بهره برداری
 زمان تحویل مسکن مهر شهریار
 ساخت پروژه پزشکی قانونی البرز
 ایجاد جایگزین اتحادیه‌ کشوری املاک
 آمار صدور پروانه ساختمانی کشور
 پروژه سرمایه گذاری شهرداری سنندج
 تعطیلی پروژه مسکن مهر خیرین
 بازسازی بازار اردبیل نیازمند اعتبار
 ممنوعیت احداث کارگاه‌های شن ماسه
 مصرف بالای انرژی در ساختمان‏‌ها
 احداث راه‌آهن چابهار زاهدان
 ساخت بیمارستان 540 تختی بندرعباس
 تصاحب اراضی با کیفیت کهگیلویه
 مدارس مسکن مهر تامین شود
 توقیف کامل منزل رویانیان
 تدوین آیین نامه مسابقات معماری
 اخطار وزارتی آخوندی به قالیباف
 ریزش مرگبار 3 ساختمان
 ساخت شهرک مخصوص جوانان یزد
 ریزش دیوار 7 قربانی گرفت
 اوراق تسهیلات مسکن گران شد
 حادثه در خط 2 مترو تهران
 مقاوم سازی مسکن روستایی فارس
 ساخت وساز غیرمجاز در بوستان مادر
 شرط مجوز ساخت مجتمع تجاری
 عامل تاخیر تکمیل مسکن مهر خراسان
 واگذاری زمین مسجد در کرمان
 بیمه مسکن مهر در بلاتکلیفی
 نبود مسجد معضل مسکن مهر کرمان
 بهره برداری از کارخانه سیمان باقران
 مردم مراقب قبوض نجومی برق باشند
 انتقاد از اوراق وام بانک مسکن
 آزادراه قزوین رشت جا ماند!
 متوسط اجاره یک خانه 50 متری
 فروش املاک مازاد بانک‌ها در بورس
 برنده جایزه طراحی سال لندن


موضوعات مرتبط: خبر مسکن

برچسب‌ها: اخبار مسکنخبر مسکن خبر جدید مسکن
[ پنج شنبه 26 تير 1393 ] [ 1:26 ] [ مصطفی ]
[ ]

کل اخبار مسکن و ساختمان ( به روز شده در تاریخ ۱۳۹۳/۰۴/۲۵ )

 رفع مشکلات مسکن مهر خمین
 برگزاری کارشناسی آزمون های نظام مهندسی
 ایران چهارمین تولیدکننده کاشی و سرامیک
 خیرین به داد مسکن مهر برسند
 دو نفر قربانی گازگرفتگی چاه شدند
 اهدای منزل مسکونی به آموزش و پرورش
 کارگران ساختمانی بیمه نمی شوند!
 بیمه کارگران ساختمانی از محل جواز ساختمان
 آیا لامپ های ال ای دی سرطان زا است؟
 جذب سرمایه گذار برای شهرهای جدید
 اختصاص به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
 ضرورت توجه به بافت فرسوده قزوین
 گودبرداری غیر اصولی در تهران
 مسکن مهر یزد آماده واگذاری
 وزیر راه از کمیسیون عمران مهلت گرفت
 افتتاح مسکن‌ مددجویان بهزیستی ایلام
 صدور پروانه ساختمان در املاک طرح های اجرایی
 گزارش تصویری از مسکن مهر پردیس
 الزام مستأجرین به ثبت اجاره‌نامه در کلانتری
 افزایش مهارناشدنی قیمت اوراق مسکن
 واگذاری زمین به آموزش و پرورش بیرجند
 ممنوعیت واگذاری انشعاب به ساخت غیرمجاز
 بیمه کارگران ساختمانی خراسان رضوی
 شورایعالی شهرسازی شأن خود را حفظ کند
 طرح تفصیلی بیرجند در حال بازنگری
 آخرین جزییات بیمه کارگران ساختمانی
 افتتاح مسکن مددجویان اصفهان
 شبکه آب اندیشه اصلاح می شود
 توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه(س)
 صدور اسناد مسکن روستایی نوشهر
 هزینه احداث بیمارستان فرشچیان همدان
 احداث مدرسه هوشمند در چناران
 اختلاف درمورد پرداخت تراکم یا پول به مردم
 ساخت و ساز در تهران کم می‌شود؟
 احداث ترمینال پروازهای خارجی تبریز
 پیشرفت کند مسکن مهر طبس
 رفع تصرف از اراضی ملی قشم
 باغات کن، میراث طبیعی تهران
 زمان تحویل مسکن مهر پردیس
 مرمت مدرسه معزی دزفول
 نگاهی به وضعیت مسکن‌مهر ماهشهر
 بیمارستان تامین اجتماعی ایلام آماده افتتاح
 رعایت تعرفه‌‏ها توسط مشاورین املاک
 آبرسانی به مسکن مهر اصفهان
 تصویب طرح جامع شهر مشهد
 آتش در مجتمع تجاری گل مریم فردوس
 تهیه طرح هادی روستاهای طارم
 ساخت بیمارستان فوق تخصصی یزد
 توجه به معماری در طرح جامع اردبیل
 احداث بیمارستان فوق تخصصی در قشم
 سیاست‌ دولت برای مسکن دهک‌های پایین
 بلای زمینخواری گریبان مازندران را گرفته
 خرید حمام زعفرانی اصفهان
 رعشه پیری بر اندام بافت فرسوده کرمانشاه
 مشکل اقتصادی با رونق تورمی مسکن
 بخش مسکن به امید خدا رها شده
 ارسال مقاله به کنفرانس سازه‌های نوین
 سرانجام عمارت قجری نیشابور
 افزایش اجاره‌بها با کاهش نرخ سود
 آلوده‌ترین خیابان جهان کجاست؟
 فرصتی برای حفاظت از تخت جمشید
 توقف طرح سوال از شهردار تهران
 مزایده املاک بابک زنجانی
 خانه زباله‌ای ساخته‌ شد
 افزایش قیمت خانه با پرداخت وام بالا
 روشی آسان برای تعیین جهت قبله
 معرفی «خلاق‌ترین شهرها»ی ایران
 انتقاد از به تعویق افتادن سوال از آخوندی
 تذکر دبیر به وزارت راه و شهرسازی
 رویکرد آمایشی شهرسازی کردستان
 اشکال سکونتگاههای غیررسمی
 معدن پوکه سنگ دماوند و زمین ورامین
 عدم توازن عرضه و تقاضای مسکن
 اسراف انرژی در ساختمان‏‌های ایران
 23 کشته در فرو ریختن یک ساختمان
 عمده ترین مشکل مسکن مهر همدان
 رفع مشکل مسکن فرهنگیان عسلویه
 افزایش صادرات خدمات فنی و مهندسی
 استفاده از مصالح ‌استاندارد در ساختمان
 رفع تصرف از بستر رودخانه بومهن
 بنویسید رود بشار بخوانید گوشت شکار
 مقاوم‎سازی مسکن روستایی طارم
 قرائت از راه دور کنتورها در گیلان
 پیشرفت مسکن مهر آذربایجان‌غربی
 کنفرانس مصالح و سازه‌‌های نوین
 تخریب هزاران خانه در جنگ غزه
 بازار تاریخی اراک مرمت می شود
 استخدام نیرو در شهرداری هرمزگان
 مسکن مهر همدان آماده بهره برداری
 زمان تحویل مسکن مهر شهریار
 ساخت پروژه پزشکی قانونی البرز
 ایجاد جایگزین اتحادیه‌ کشوری املاک
 آمار صدور پروانه ساختمانی کشور
 پروژه سرمایه گذاری شهرداری سنندج
 تعطیلی پروژه مسکن مهر خیرین
 بازسازی بازار اردبیل نیازمند اعتبار
 ممنوعیت احداث کارگاه‌های شن ماسه
 مصرف بالای انرژی در ساختمان‏‌ها
 احداث راه‌آهن چابهار زاهدان
 ساخت بیمارستان 540 تختی بندرعباس
 تصاحب اراضی با کیفیت کهگیلویه
 مدارس مسکن مهر تامین شود
 توقیف کامل منزل رویانیان
 تدوین آیین نامه مسابقات معماری
 اخطار وزارتی آخوندی به قالیباف
 ریزش مرگبار 3 ساختمان
 ساخت شهرک مخصوص جوانان یزد
 ریزش دیوار 7 قربانی گرفت
 اوراق تسهیلات مسکن گران شد
 حادثه در خط 2 مترو تهران
 مقاوم سازی مسکن روستایی فارس
 ساخت وساز غیرمجاز در بوستان مادر
 شرط مجوز ساخت مجتمع تجاری
 عامل تاخیر تکمیل مسکن مهر خراسان
 واگذاری زمین مسجد در کرمان
 بیمه مسکن مهر در بلاتکلیفی
 نبود مسجد معضل مسکن مهر کرمان
 بهره برداری از کارخانه سیمان باقران
 مردم مراقب قبوض نجومی برق باشند
 انتقاد از اوراق وام بانک مسکن
 آزادراه قزوین رشت جا ماند!
 متوسط اجاره یک خانه 50 متری
 فروش املاک مازاد بانک‌ها در بورس
 برنده جایزه طراحی سال لندن
 اتمام بررسی قانون نظام مهندسی
 پنجره های فوق هوشمند در راهند
 تسریع ساخت آزادراه ساوه همدان
 پیشرفته‌ترین مصالح ساختمانی!
 تخلفات ساختمانی کاهش می یابد
 نجات باغ جمشیدیه از دست برجسازان
 قیمت پیش فروش آپارتمان در تهران
 چه گیاهی را به خانه‌ بیاورید؟
 ساخت‌‏وسازهای غیرمجاز در پردیس
 ادامه اصلاح قانون نظام مهندسی
 ورزشگاه سمنان معطل اعتبار
 بلای مسکن مهر کرمانشاه
 تصویب موادی از قانون نظام مهندسی
 احداث دانشگاه توسط خیرین
 بیمارستان خمینی شهر منتظر اعتبار
 ساماندهی کارخانه‌های شن و ماسه
 اهدای زمین به هلال احمر مازندران
 احداث مجهزترین بیمارستان کودکان
 احداث سیتی سنتر فولادشهر
 حل مشکل وام مسکن نخبگان
 ساخت‌وساز غیرمجاز در بهشهر
 انتقاد از ویلاسازی در مزارع شمال
 بازپس‏گیری اراضی ملی بومهن
 تعیین سرپرست نظام مهندسی آبادان
 تصویب طرح جامع مبلمان شهری اراک
 لزوم تعیین تکلیف هتل لاله سنندج


موضوعات مرتبط: خبر مسکن

برچسب‌ها: خبر مسکنخبر جدید مسکناخبار مسکن
[ چهار شنبه 25 تير 1393 ] [ 4:45 ] [ مصطفی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 24 صفحه بعد