صدور مجوز ۲۰ هزار پرواز برای هواپیماهای پیر در ایام نوروز

صدور مجوز ۲۰ هزار پرواز برای هواپیماهای پیر در ایام نوروز

 

 
سازمان هواپیمایی

در حالی معاون وزیر راه از ورود هواپیماهای پیر به ناوگان هوایی حمایت کرده که سازمان هواپیمایی کشوری از صدور مجوز برای ۲۰ هزار و ۵۰۰ پرواز برای ایام نوروز ۹۶خبر داده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، علی عابدزاده رییس سازمان هواپیمایی کشور در هفته ای که گذشت با دفاع از ورود هواپیماهای 18 و 20 ساله به ناوگان هوایی گفت: فضای مالی کشور امکان ورود هواپیمای نو را به ایرلاین‌ها نداده  لذا آنها ناچار به ورود هواپیماهای ارزان قیمت هستند. ایرلاین‌ها  توانمندی‌های مالی متغییری دارند و با توجه به منابع مالی داخلی به سمت خرید هواپیماهای ارزان قیمت می‌روند.

وی با بیان این‌که سازمان هواپیمایی کشوری اجازه ورود هواپیما با سن بسیار بالا را نمی‌دهد، تصریح کرد:‌ شرکت‌های هواپیمایی ناچار به خرید هواپیماهای دست دوم هستند و این امر مغایر سیاستی که ما دنبال می‌کنیم، نیست.

این در حالی است که روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور مجوز 20 هزار و 500 پرواز داخلی و خارجی در ایام نوروز96 خبر داده است.

جعفرزاده با بیان اینکه عملیات پروازهای نوروزی امسال 25 اسفند 95 آغاز و 15 فروردین 96 به پایان می رسد، تصریح کرد: شرکت های هواپیمایی ضمن حفظ اصول ایمنی در انجام این پرواز ها به سه محور از جمله مراقبت جدی بر سیستم توزیع بلیت های نوروزی، پاسخگویی و اطلاع رسانی از طریق شماره تلفن های مسافران اقدام کنند.

وی اظهار کرد:  تعداد ناوگان موجود فعال کشور  154 فروند شامل 25هزار و 545 صندلی است. تعداد 7 فروند از این هواپیماها شامل 1622 صندلی به تازگی به ناوگان هوایی کشور اضافه شده است که بی تردید این تعداد صندلی پاسخگوی حجم بالای تقاضاها در این ایام نخواهد بود.

به گزارش تسنیم اشاره روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری عدم پاسخگویی به تقاضا در روزهای منتهی به نوروز 96 شائبه افزایش قیمت ها به صورت قانونی و البته غیرقانونی را ایجاد می کند. مسئله ای که طی روزهای آینده و قبل از 24 اسفند قطعا تکلیف آن مشخص می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: اقتصادی

برچسب‌ها: اخبار اقتصادیاخبار مسکنخبر انلاینقیمت آپارتمانآپارتمان اندیشهمسکن مهرخبر مسکنخبر اقتصادی
[ جمعه 20 اسفند 1395 ] [ 12:35 ] [ مصطفی ]
[ ]