پیش فروش مسکن مهر ملکی

پیش فروش مسکن مهر ملکی

پیش فروش واحدهای مسکن مهر ملکی با وام 25 میلیون تومانی در اطراف تهران آغاز شد.

 

 حسین شعبانی با اشاره به پیش فروش واحدهای مسکن مهر ملکی در شهریار، اظهار داشت: پیش فروش پروژه 3 هزار واحدی خودمالکی در شهرستان شهریار شروع شده است و تاکنون 1600 واحد مسکونی از این پروژه پیش فروش شده است.

وی با بیان اینکه علمیات احداث این پروژه 2 ساله به پایان می رسد، گفت: با توجه به افزایش قیمت مسکن و نیز مشکلات مردم در تامین نقدینگی به دنبال تسیهل شرایط پرداخت اقساط پیش فروش دراین پروژه بوده ایم و با این رویکرد، متقاضیان صرفا با پرداخت مبلغی درحدود 30 میلیون تومان به عنوان آورده اولیه می توانند در این پروژه ثبت نام کنند.

مدیرعامل شرکت سازنده مسکن مهر با بیان اینکه مابقی مبلغ بصورت اقساط و در زمان 3 ساله پرداخت می شود، افزود: این پروژه در نزدیکی تهرانسر قرار و هزینه تمام شده این واحدها درقیاس با پروژه های مشابه استان تهران به نصف کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اجرای این پروژه در شهرک مهستان، تصریح کرد: نحوه پرداخت اقساط در قالب 5 فاز 6 ماهه است و وام 25 میلیون تومانی با سود مصوب بانک مسکن به آن تعلق می گیرد، ضمن آنکه در این واحدها متفاوت از مسکن‌مهر، مالکیت قطعی عرصه و اعیان به خریدار واگذار می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 15 اسفند 1391 ] [ 16:54 ] [ مصطفی ]
[ ]