بهای مسکن‌ مهر نباید افزایش یابد

بهای مسکن‌ مهر نباید افزایش یابد

معاون فرماندار آمل بر عدم افزایش نرخ‌های تمام شده مسکن مهر تاکید کرد.

 

 سیدجعفر رسولی در جلسه بررسی مسکن مهر شهرستان آمل با تاکید بر اینکه پروژه‌های مسکن مهر در مواردی مجامع عمومی تعاونی‌ها را به خوبی برگزار نمی‌کنند، اظهار داشت: روند اجرای کار باید در این مجامع به متقاضیان و اعضا گزارش داده شود تا افراد دچار شبهه نباشند. وی با اشاره به اینکه تعدادی از پیمانکاران و مدیران عامل تعاونی‌ها از ادارات مربوطه تمکین نمی‌کنند، اظهار داشت: باید برای این بخش تدابیری اندیشیده شود.

رسولی با اعلام اینکه نرخ مسکن مهر نباید افزایش یابد، گفت: وقتی پیمانکار اعلام افزایش نرخ کرده و مسکن و شهرسازی نیز می‌پذیرد ممکن است متقاضی با این افزایش راضی نباشد. وی با بیان اینکه بسیاری متقاضیان اضافه خدمات نمی‌خواهند، تصریح کرد: این اضافه خدمات هزینه زیادی بر دوش متقاضی تحمیل می‌کند که با روحیه مسکن مهر سازگار نیست.

این مسئول با اشاره به اینکه اضافه خدمات و نیز اضافه نرخی که مسکن و شهرسازی تایید کند را باید خود پاسخگو باشد، یادآور شد: تمامی متقاضیان از این افزایش قیمت‌ها راضی نیستند.

معاون فرماندار آمل با اعلام اینکه مشکل مجتمع 541 واحدی آمل هنوز مشخص نیست، بر تعیین تکلیف این پروژه تاکید کرد. وی با بیان اینکه شرایط راحت‌تری برای این پروژه در نظر گرفته شده و برای دستیابی شهروندان به مسکن بسیاری از مسائل این پروژه رفع شده است، اظهار داشت: این پروژه در زمان تعیین شده تحویل نشده و باید در تعهداتی که برای آن در نظر گرفتیم تجدید نظر کنیم.

رسولی با اشاره به اینکه پیمانکار این پروژه به هیچ عنوان به تعهد خود عمل نکرده است، افزود: باید از این پس با این پروژه براساس قرارداد مکتوب و اولیه رفتار شود تا متقاضیان بتوانند مسکن‌دار شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 15 اسفند 1391 ] [ 16:47 ] [ مصطفی ]
[ ]