تکلیف پیمانکار مسکن مهر آمل چیست؟

تکلیف پیمانکار مسکن مهر آمل چیست؟

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمل گفت: باید هر چه زودتر تکلیف پیمانکار پروژه 541 واحدی شهرستان آمل مشخص شود.

 

محمد رمضانی در بررسی مشکلات مسکن مهر این شهرستان با اشاره به اینکه تمامی اعضای تعاونی‌های مسکن باید در مجامع عمومی حضور داشته باشند، یادآور شد: در بسیاری از پروژه‌ها اهلیت پیمانکاران باید به تایید راه و شهرسازی برسد. وی با بیان اینکه هنوز قیمت تمام شده واحدهای مسکن مهر اعلام نشده است، افزود: این قیمت‌ها تکلیف پیمانکاران را مشخص می‌‌کند.

رمضانی با اعلام اینکه مجتمع 541 واحدی آمل بنابراعلام ناظر عالی دارای 10 درصد پیشرفت فیزیکی باقیمانده است، یادآور شد: در قرارداد 10 درصد نیز به عنوان حسن انجام کار پیش‌بینی شده است که اگر آن را لحاظ کنیم می‌توان پروژه‌ها را تحویل داد. وی با اشاره به اینکه در این پروژه به پیمانکار بدهکار نیستیم، تصریح کرد: باید هرچه زودتر تکلیف این پروژه مشخص شود.

معاون مسکن اداره مسکن و شهرسازی آمل نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه در جلسات قیمت‌گذاری این اداره هیچ افزایش قیمتی تایید نشده است، اظهار داشت: تمامی قراردادها براساس قیمت علی‌الحساب است.

محسن غفاری با بیان اینکه برخی افزایش قیمت‌ها به دلیل افزایش قیمت نظام مهندسی و صدور پروانه بود، بیان کرد: سایر افزایش قیمت‌ها هنوز به هیچ پروژه‌ای ابلاغ نشده است. وی با اشاره به اینکه تمامی پیمانکاران پروژه‌های مسکن مهر باید هزینه‌ها را به تایید اداره کل شهرسازی برسانند و براساس سرفصل هزینه‌ها عمل کنند، گفت: عمل قانون موجب می‌شود مشکلات در پروژه‌ها ایجاد نشود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 15 اسفند 1391 ] [ 16:46 ] [ مصطفی ]
[ ]