افزایش میزان تسهیلات بانکی مسکن مهر در نقده

افزایش میزان تسهیلات بانکی مسکن مهر در نقده

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، حسین یوسفی در جلسه ستاد مسکن این شهرستان اظهار داشت: افزایش میزان تسهیلات بانکی این طرح در نقده از 220 میلیون ریال به250 میلیون ریال می‌تواند نقش مهمی در شتاب بخشیدن به اجرای آن داشته باشد.

وی با اشاره به روند اجرای طرح مسکن مهر در نقده افزود: در راستای شتاب بخشیدن به روند اجرای مسکن مهر، تعاونی‌های کم‌کار و مشکل‌دار مسکن مهر در این شهرستان در صورت عدم پیشرفت فیزیکی مورد انتظار، فسخ قرارداد می‌شوند.

فرماندار نقده با بیان اینکه در شرایط حاضر 13 تعاونی در قالب 16 پروژه مسکن مهر با یک هزار و 300 واحد در زمینی به وسعت 9 هکتار در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: ادامه فعالیت تعاونی‌های کم‌کار از طریق قراردادهای سه‌جانبه به پیمانکار واگذار می‌شود.

یوسفی با تاکید بر تعامل اعضای مسکن مهر اضافه کرد: با تعامل بین اعضای مسکن‌های مهر مشکلات مالی آنها حل می‌شود که در این راستا می‌توان از قابلیت‌های اداره کل راه و شهرسازی و توانایی‌های دولت نیز استفاده کرد.

وی از طرح مسکن مهر به عنوان یکی از خدمات ماندگار دولت نهم و دهم یاد کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های دولت نهم و دهم حل مشکل مسکن در جامعه بوده و تشکیل طرح مسکن مهر در قالب تعاونی‌ها گام موثری برای مسکن‌دار شدن افراد فاقد مسکن است.

فرماندار نقده با بیان اینکه احداث مسکن مهر فرصت طلایی برای محرومان جامعه است، ادامه داد:پیمانکاران امانت‌دار مردم هستند لذا باید با اهتمام و تلاش مضاعف در راستای اهداف دولت گام بردارند.

وی گفت: با همت مسئولان شرایط مناسبی برای خانواده‌ها فراهم شده است به گونه‌ای که مردم می‌توانند با کمترین هزینه از سرپناه مناسب بهره ببرند.

نماینده اداره کل راه و شهرسازی استان نیز در این جلسه بر لزوم حل مشکلات مسکن‌ مهر شهرستان تأکید کرد./س



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ 22 مهر 1391 ] [ 23:28 ] [ مصطفی ]
[ ]