مسکن مهر اصفهان افتتاح می شود

مسکن مهر اصفهان افتتاح می شود

سرپرست مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در کل تعداد 93 هزار واحد مسکن مهر افتتاح شده و 40 هزار واحد در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

 

سعید ضیایی اظهار داشت: مسکن مهر در سه قالب خود مالک، تعاونی و سه جانبه ساخته و تحویل داده می‌شود و در استان اصفهان در شهرهایی که بالای 25 هزار نفر جمعیت دارند، 74 هزار واحد مسکن مهر ساخته شده است و در شهرهایی که جمعیت زیر 25 هزار نفر جمعیت دارند. وی ادامه داد: 32 هزار و 500 واحد مسکن سهمیه اختصاص داده شده که بنیاد مسکن به عنوان قائم مقام اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان ساخت واحدهای مسکونی را بر عهده دارد.

سرپرست مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهر سازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در شهرهای جدید مانند شهر مجلسی، بهارستان و فولادشهر 480 هزار واحد مسکن مهر وجود دارد و همچنین تعداد 32 هزار و 222 واحد روستایی در سطح استان اصفهان در قالب پروژه مسکن مهر احداث شده و هشت هزار و 550 واحد در بنگاه‌های زودبازده واحد مسکن مهر را شاهد هستیم. وی تصریح کرد: در کل تعداد 93 هزار واحد مسکن مهر افتتاح شده و 40 هزار واحد در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

ضیایی اضافه کرد: وزیر راه و شهرسازی یارانه‌ای را برای ساخت 33 مسجد در سطح استان اصفهان و همچنین 23 مدرسه که البته با همکاری سازمان نوسازی مدارس صورت خواهد گرفت، اختصاص داده‌اند. وی در پایان یادآور شد: پروژه مسکن مهر در استان اصفهان هفت هزار و 500 میلیارد تومان ارزش اقتصادی دارد و به کل پروژه سه هزار میلیارد تومان بودجه اختصاص داده شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 15 اسفند 1391 ] [ 16:16 ] [ مصطفی ]
[ ]