مسکن مهر ازنا تحویل داده می‌شود

مسکن مهر ازنا تحویل داده می‌شود

فرماندار شهرستان ازنا گفت: به زودی 320 پروژه مسکن مهر تحویل متقاضیان ازنایی داده می‌شود.

 

 محمود بوالحسنی در جلسه شورای مسکن این شهرستان که به منظور بررسی مسائل و مشکلات مسکن مهر ازنا برگزار شده بود، جایگاه مسکن مهر ازنا را نسبت به جمعیت خوب ارزیابی کرد و گفت: در فاز اول پروژه مسکن مهر شهرستان ازنا تعداد 144 واحد راه‌اندازی و افتتاح شده و در فاز دوم این پروژه تعداد 500 واحد جهت ساخت در دستور کار بنیاد مسکن قرار گرفته است، که تعداد 320 واحد از این پروژه با پیشرفت بالای 95 درصد در آینده‌ای نزدیک تحویل متقاضیان می‌شود.

فرماندار ازنا افزود: مبلغ 682 میلیارد تومان در قالب پروژه مسکن مهر به استان لرستان تخصیص یافته که از این میزان 37 میلیارد تومان سهم شهرستان ازنا است که این مبلغ به لطف دولت خدمتگزار در اختیار شهرستان قرار گرفته که باید از این فرصت نهایت استفاده را برد.

بوالحسنی در ادامه افزود: از همه مسئولینی که در جهت تسریع و رفع مشکلات پروژه مذکور تلاش نموده‌اند، کمال تقدیر و تشکر را دارم و امیدوارم ادارات خدمات رسان مانند شهرداری، ادارات ازنا، گاز ، آبفا، مخابرات و ... تا پایان سال جاری انشعابات و زیر ساخت‌های لازم را برای پروژه مسکن مهر فراهم کنند. وی جایگاه شهرستان ازنا در ساخت مسکن مهر را به نسبت جمعیت خوب توصیف کرد و گفت: روند ساخت و ساز پروژه‌های مسکن مهر در ازنا مطلوب است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 1 اسفند 1391 ] [ 1:15 ] [ مصطفی ]
[ ]