آخرین خبر مسکن مهر شهر جدید پردیس

آخرین خبر مسکن مهر شهر جدید پردیس

 

به منظور دسترسی سریع تر از طریق جاده قدیم و آزادراه جدید پردیس به سایت های 35 هزار واحدی دره بهشت، 35 هزار واحدی بهشت شمالی و 10 هزار واحدی انبوه سازان، احداث تقاطع غیرهم سطح با اعتبار اولیه 120 میلیارد تومان آغاز شده است و تا پایان سال 92 به اتمام می رسد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به اینکه ساخت 12 مدرسه، 11 مسجد و 4 مجتمع درمانی در سایت های جدید شهر پردیس آغاز شده است، از آغاز ساخت تقاطع غیرهم سطح به منظور دسترسی به سایت های جدید با اعتبار اولیه 120 میلیارد تومان خبرداد.

مهدی هدایت با اشاره به وضعیت ساخت 80 هزار واحد مسکونی در شهر جدید پردیس گفت: از 80 هزار واحد مسکونی درحال ساخت در شهر جدید پردیس، حدود10 هزار واحد در مرحله فوندانسیون، هزار واحد در مرحله اسکلت قرار دارد؛ همچنین نازک کاری 10 هزار واحد نیز به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه واحدها دیگر در مرحله آرماتوربندی و آماده سازی قرار دارد، درباره تقاطع غیرهم سطح شهر پردیس افزود:‌ به منظور دسترسی سریع تر از طریق جاده قدیم و آزادراه جدید پردیس به سایت های 35 هزار واحدی دره بهشت، 35 هزار واحدی بهشت شمالی و 10 هزار واحدی انبوه سازان، احداث تقاطع غیرهم سطح با اعتبار اولیه 120 میلیارد تومان آغاز شده است و تا پایان سال 92 به اتمام می رسد.

مدیرعامل شهر جدید پردیس درباره واگذاری دو هزار و 600 واحد مسکونی مهر که ساخت آنها در سال 89 آغاز شده است گفت: در حال حاضر روزانه 30 تا 40 واحد از واحداهای مذکور را به متقاضیان واگذار می کنیم و امیدواریم تا یک ماه آینده تمام این واحدها به متقاضیان واگذار شود. هدایت تصریح کرد: تا کنون حدود 200 واحد از 2 هزار و 600 واحد به متقاضیان واگذار شده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: مسكن آپارتمان فروش آپارتمان مسكن مهر ويلا املاك خانه ساختمان زمين اجاره خريد آپارتمان ملك رهن املاك انديشه انبوه سازان پيش فروش آپارتمان سرمايه گذاري سنگ مشاور املاك فروش آپارتمان
[ دو شنبه 24 مهر 1391 ] [ 18:13 ] [ مصطفی ]
[ ]