برق رسانی به مسکن مهر تبریز

برق رسانی به مسکن مهر تبریز

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: 11 هزار انشعاب برق به متقاضیان مسکن مهر در این شهرستان واگذار شده است.

 

افشین روشن میلانی افزود: تعداد انشعاب های پیش بینی شده برای مسکن مهر تبریز 35 هزار و 851 رشته است و پیش بینی می شود تا پایان امسال 13 هزار و 500 رشته انشعاب به متقاضیان مسکن مهر واگذار شود.

وی از جذب کامل اعتبارات تخصیص یافته برای مسکن مهر در سال1390خبر داد و گفت: اعتبار جذب شده برای برق رسانی به مسکن مهر 136 میلیارد و 932میلیون ریال بود که 73 میلیارد و 37 میلیون ریال این مبلغ از محل اعتبارات استانی و45 میلیارد و 395 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت و 18 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه 95 درصد مسکن مهر حوزه فعالیت شرکت توزیع نیروی برق تبریز در شهر جدید سهند واقع شده است، اظهار کرد: برای نیرو رسانی به مسکن مهر سهند شش فیدر از پست فوق توزیع سهند خارج و توسط دو خط سه مداره 20 کیلو ولت به مسکن مهر سهند انتقال یافته است.

روشن میلانی اضافه کرد: برای افزایش ضریب اطمینان شبکه و تامین برق مطمئن واحدهای یاد شده، علاوه بر پست فوق توزیع سهند، یک دستگاه پست فوق توزیع به ظرفیت 100 مگاولت آمپردر داخل سایت فاز سه شهر جدید سهند در حال احداث است. وی برق رسانی را در میان دیگر تاسیسات شهری مسکن مهر، پیشرو ارزیابی و اظهار کرد: 74 کیلومتر شبکه فشار متوسط و 73 کیلومتر شبکه فشار ضعیف برای نیرو رسانی به واحدهای مسکن مهر در حوزه شهرستان تبریز، اسکو و آذرشهر توسط این شرکت احداث شده است.

وی ادامه داد: احداث 47 دستگاه پست اعم از زمینی و کمپکت و 61 دستگاه پست هوایی از دیگر اقدامات توزیع برق تبریز در بخش مسکن مهر بوده است. مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز مسکن مهر را از مهمترین دستاوردهای دولت نهم و دهم دانست و تاکید کرد: مسکن مهر با وجود تاسیسات شهری است که امکان حیات می یابد و برق به عنوان یکی از مهمترین تاسیسات باید به موقع در اختیار ساکنین این واحدها قرار گیرد.

شرکت توزیع نیروی برق تبریز مسئولیت برق رسانی به واحدهای مسکن مهر شهرستان های تبریز ،آذرشهر،اسکو وهمچنین شهرهای خسرو شهر، سردرود، باسمنج، گوگان، ممقان، سهند و ایلخچی را بر عهده دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 24 بهمن 1391 ] [ 9:25 ] [ مصطفی ]
[ ]