تایید تلویحی «رویت گسل های جدید در تهران»

تایید تلویحی «رویت گسل های جدید در تهران»

 در پی انتشار گزارش روز گذشته «دنیای اقتصاد» در خصوص شناسایی یکسری گسل های جدید در مناطق شمالی تهران که دکتر بیت الهی -زلزله شناس- جزئیات آن را در این گزارش تشریح کرده بود، خبرگزاری مهر برای دستیابی به اطلاعات بیشتر موضوع را با رییس سازمان مدیریت بحران شهر تهران در میان گذاشت و به نقل از عزیزا... رجب زاده رییس این سازمان نوشت: «در 22 منطقه تهران ما همیشه کارشناس داریم و دائما در حال رصد کردن هستند.

هر ساختمان بلندی که قرار است ساخته شود و پی های 10 متری دارد به سرعت برای بررسی و گسل شناسی نیروهای کارشناس اعزام می شوند. در مورد گسل های جدید شناسایی شده در حاشیه اتوبان همت و شمال شهر من بی خبرم و اگر کارشناسان یا زمین شناسان موردی پیدا کنند باید به ستاد مدیریت بحران شهر تهران گزارش کنند. البته نمی شود گفت که گسل جدید نداریم؛ ولی این اندازه که رسانه ای شده نبوده است.»
پاسخ جالب یک مسوول
در این باره خبرنگار خبرگزاری مهر با مسوول مدیریت بحران استانداری تهران نیز گفت وگو کرد اما وی پاسخ داده است: من نمی دانم، بروید از سازمان زمین شناسی سوال کنید. به گزارش «دنیای اقتصاد» دکتر بیت اللهی زلزله شناس اعلام کرده بود در نتیجه برج سازی که به گودبرداری عمیق نیاز دارد و همچنین حفر تونل برای مترو، تعدادی گسل شناسایی شده است که البته جزو گسل های فعال محسوب نمی شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: تایید تلویحی «رویت گسل های جدید در تهران»
[ جمعه 5 آبان 1391 ] [ 11:32 ] [ مصطفی ]
[ ]